• Zitat von snowcat

gueti unterhaltig???

ha glueged geschter bzw. has probiert...nach öppe 10x 2-3 sekündige spillzüg und jedesmal anere unterbrechig dezwüsched hani bereits entnervt afah ufgeh! ha dänn umezäppt, aber immer wänni wieder im super bowl glandet bin, händs entweder unterbroche gha oder die übliche 2 sekunde gspillt oder sie sind ufenand uegumpet, öppe so, wie wänn de george clooney wörsch ufs feld lege und dänn 10 schwöschtere wörsch us em chefig lah!

aber ganz ufgäh hani wos uf de bühne es paar wiss agleiti bimbos mit sunnebrülle vorgfüehrt händ, wo dä schlechtischte song bracht händ wo ich i de letschte 40 jahr ghört han!

gruess roli c.

Wie wahr roli c.!

Ein doofes Mödeli dieses Super Bowl in der Schweiz. Keine Ahnung warum alle auf diesen EVENT abfahren. Wahrscheinlich weil es IN ist. Schaut lieber mal AUSTRALIAN FOOTBALL. Das ist Sport. Und zwar ohne "Ritterrüstung". Nicht dieser amerikanischer Memmen-Verschnitt names American Football, wobei alle Nerds mitten in der Nacht aus ihren Bruchbude im K4 ins Nelson secklen und sich durch ihre Hornbrille diesen Müll anschauen, was sie sonst nie tun würden und nicht einmal die Regel kennen.

• Zitat von Eierchopf

Wie wahr roli c.!

Ein doofes Mödeli dieses Super Bowl in der Schweiz. Keine Ahnung warum alle auf diesen EVENT abfahren. Wahrscheinlich weil es IN ist. Schaut lieber mal AUSTRALIAN FOOTBALL. Das ist Sport. Und zwar ohne "Ritterrüstung". Nicht dieser amerikanischer Memmen-Verschnitt names American Football, wobei alle Nerds mitten in der Nacht aus ihren Bruchbude im K4 ins Nelson secklen und sich durch ihre Hornbrille diesen Müll anschauen, was sie sonst nie tun würden und nicht einmal die Regel kennen.

und die ganz saison keis spiel lueged suscht...

da lob ich mir gaelic football und hurling

• Offizieller Beitrag

d'amis lueged das doch scho, wells eifach en riise alass isch.
    tüend chli grilliere debi und glotzed fernseh. wie bi eus chli em WM Final... lueged au jede.

wänn da uf em ARD oder uf suschteme andere CH/D sänder luegsch, gsehsch ja nöd mal die werbig, wo doch dä super bowl so berüchtig macht.

chli komisch hani also glosed, wo 2 minute vor schluss no dä DJ ötzi im stadion gloffe isch mit "hey baby"! :gruebel:

ich finds also au total langwiilig.

mich hät mal eine anes baseball schpiil mitgno und gseit "weisch mir gönd nöd wäg em schpiil, sondern wäge dem wo rundume isch" und so isch es dänn au gsi. sehr vill luschtigi sache sind passiert und s'schpiil isch nur grad interessant gsi, wo d'heimmannschaft 2 homeruns gmacht hät hinderenand.
    guets ässe häts gäh und keine häts interessiert öbs schpiil am laufe gsi isch, wos hunger gha händ oder händ müesse go usträtte.

• Offizieller Beitrag
    Zitat von virus

guets ässe häts gäh und keine häts interessiert öbs schpiil am laufe gsi isch, wos hunger gha händ oder händ müesse go usträtte.

Falls es Dir ufgfalle isch:

Es git im Baseball kei Pause und drum mached das all.

D'Amis verzelled übrigens s'gliich über oise Fuessball, und ich mues säge, en lausige Fuessballmatch (NLA z.B....) isch dur nüt nach une z'tope!

• Zitat von snowcat

gueti unterhaltig???

ha glueged geschter bzw. has probiert...nach öppe 10x 2-3 sekündige spillzüg und jedesmal anere unterbrechig dezwüsched hani bereits entnervt afah ufgeh!

lieber 100 x 2-3 sekunde wos jedesmal chönt en touchdown geh, als z.bsp. en lausige fuessball match mit 90min lang gegurke zwüsched de beide strafrühm...

• Zitat von larlf

lieber 100 x 2-3 sekunde wos jedesmal chönt en touchdown geh, als z.bsp. en lausige fuessball match mit 90min lang gegurke zwüsched de beide strafrühm...

sogar das legendäre 1:0 vo dütschland gege östrich am 25.6.1982 in gijon a de fuessball wm isch spannender gsi als alles wo ich bisher vo american football gseh han! und det händs de ball nach em 1:0 nur no rückwärts gspillt! und zwar beidi mannschafte! het also durchus jedesmal chöne es eigegoal geh... :rofl:

gruess roli c.

jetzt isch färtig mit dem schissdräck

• Zitat von Larry

Wieso läsed ihr dänn im NFL Fred (und gänd au no Kommentär ab) wäns oi nöd interessiert? :roll:

So wie de Saft amigs im NHL Fred :roll:

Wänn ich oi ja nöd all persönlich würd känne..... :roll: :razz: :suff:

ich ha de fred no nie gläse, bis ich am sunntig de nzz artikel postet han.

und ebe will ich dich persönlich känne, tue ich dich doch gärn e chli plage! das rechtfertigt dänn doch wieder s'eine oder s'ander bier :razz: :suff:

wobi ich würkli nöd navollzieh chan, was en geischtig gsunde mensch a dere sportart cha begeischtere...es git sowieso nur ein football star, de hät emal 3 touchdowns i eim match gmacht: al bundy!!! :rofl:

gruess roli c.

• Zitat von snowcat

ich ha de fred no nie gläse, bis ich am sunntig de nzz artikel postet han.

und ebe will ich dich persönlich känne, tue ich dich doch gärn e chli plage! das rechtfertigt dänn doch wieder s'eine oder s'ander bier :razz: :suff:

wobi ich würkli nöd navollzieh chan, was en geischtig gsunde mensch a dere sportart cha begeischtere...es git sowieso nur ein football star, de hät emal 3 touchdowns i eim match gmacht: al bundy!!! :rofl:

gruess roli c.

es waren sogar 4 touchdowns!!!

http://www.selfmadehifi.de/tv/bundy.htm

gruess roli c.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!