Nostalgie-Thread
-
-
- Offizieller Beitrag
-
Da mal wieder öppis älters. Du Larry, magsch di no erinnere?
-
Haha, sogar gäg s'Trüübli hämmer sogar scho mal gspillt
-
- Offizieller Beitrag
Ich mues glaub mal Dis Museum cho besichtige!
-
Isch nöd mis! Isch en chline uszug us eme clubheftli vo 1950
-
sit 1950 debii - das chan nur de Draft si!
omg die alte.
-
Zitat von Ali Bengali
omg die alte.
-
weiss öpper, ob mal irgendwänn (so ca. 1970 - 1980) en gwüsse Rolf Bigler bim Z gspielt hät? (wär glaubs goalie gsi....)
-
- Offizieller Beitrag
De Name hani no nie ghört!
-
Seit mer au nüt
-
-
Zitat von Ali Bengali
omg die alte.
Das sind wohl no die ziite gsi, wo ich dini muetter uf dä mählseck umedruckt han! -
ok, vielä dank für eui Hilf!!! (mal luege, evtl. findi ja doch no über x Eggä use, wo er gspielt hät: isch i minere Chindheit en Nachbar vo mir gsi & ich han gmeint, er heg damals als "Profi" gspielt...)
-
Villicht (han allerdings wenig Hoffnig) mag sich ja no öpper a die 2 Spiller erinnere:
Eric Lecompte (Saison 2006/07 1 Spiel für de ZSC)
Anders Myrvold (Saison 2005/06 2 Spiel für de ZSC)Weiss no öpper, was für e Ruggenummere die gha händ?
Bin für jedi Hilf dankbar! -
Zitat von Draft
Villicht (han allerdings wenig Hoffnig) mag sich ja no öpper a die 2 Spiller erinnere:
Anders Myrvold (Saison 2005/06 2 Spiel für de ZSC)Weiss no öpper, was für e Ruggenummere die gha händ?
Bin für jedi Hilf dankbar!Myrvold hatte die 55
-
Zitat von Draft
Bin für jedi Hilf dankbar!myrvold #55
lecompte #42 -
Zitat von Draft
Bin für jedi Hilf dankbar!Am Myrvold hettmer d'Nr. 4 geh. Gsehsch da im Sportaktuellbitrag.
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=7f443…d3-172529c18024Lecompte het s'26gi becho.. http://www.videoportal.sf.tv/video?id=f2ced…c2-e46a34242e26
Scho easy.. zahlsch mal eis
-
-
i de gliiche saison, milan bartovic
de schnellscht spieler i de gschicht vom Z
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!