ZSC - Lugano 14.2.2012

  • Es gibt nur ein Mittel, der Mannschaft Feuer unter dem Hintern zu machen:
    1) Es müssen Leistungslöhne her und zwar in der ganzen Liga !
    2) Wieso geht auch nur noch ein Fan am Sonntag in die Halle? -> wenn das Stadion 1 oder 2 Mal leer bleibt, werden sie es kapieren !
    PS: Leider sind zu viele Z-Fans zu doof, um daheim zu bleiben -> Zuschauerschnitt diese Saison ist 7'500 und das bei schlechten oder mieserablen Matches ?!?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von zsc79

    Es gibt nur ein Mittel, der Mannschaft Feuer unter dem Hintern zu machen:
    1) Es müssen Leistungslöhne her und zwar in der ganzen Liga !
    2) Wieso geht auch nur noch ein Fan am Sonntag in die Halle? -> wenn das Stadion 1 oder 2 Mal leer bleibt, werden sie es kapieren !
    PS: Leider sind zu viele Z-Fans zu doof, um daheim zu bleiben -> Zuschauerschnitt diese Saison ist 7'500 und das bei schlechten oder mieserablen Matches ?!?

    Zu Punkt 2:
    Zum guten Glück sind viele Z-FANS zu sehr FAN (nicht so wie du anscheinend), dass sie die Spiele ihrer MANNSCHAFT nicht verpassen wollen und sie das Team dementsprechend unterstützen .........
    Schon mal was von "You'll never walk alone" gehört? Aber okay, wenn du das doof findest - deine Meinung.
    Schade hast du die Liftjahre des Z nicht aktiv (d.h. als FAN natürlich) erlebt, oder verdrängt.......

  • Zitat von zsc79

    Es gibt nur ein Mittel, der Mannschaft Feuer unter dem Hintern zu machen:
    1) Es müssen Leistungslöhne her und zwar in der ganzen Liga !
    2) Wieso geht auch nur noch ein Fan am Sonntag in die Halle? -> wenn das Stadion 1 oder 2 Mal leer bleibt, werden sie es kapieren !
    PS: Leider sind zu viele Z-Fans zu doof, um daheim zu bleiben -> Zuschauerschnitt diese Saison ist 7'500 und das bei schlechten oder mieserablen Matches ?!?


    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

    1. Leistungslöhne hats nie gegeben und wird es nie geben, auch wenn es nochmals 100 Mal gefordert wird.
    2. Haben die erfolgreichen Teams alle Leistungslöhne?
    3. Gemäss deinem Punkt 1) geben die Spieler nur Leistungs, wenn um Geld geht. Wieso sollte es sie denn kratzen, wenn es keine Zuschauer hat?
    4. Es gibt eben auch Fans des ZSC's. Wenn es dir nur drum geht, eine Mannschaft zu sehen, welche erfolgreich Hockey spielt, dann empfehle ich dir eine Saisonkarte in der Heizungsarena.
    5. Meinen die Leute in diesem Forum eigentlich immer das, was sie schreiben?

  • Zitat von Simms


    5. Meinen die Leute in diesem Forum eigentlich immer das, was sie schreiben?

    solang de ironie on/off button fehlt, weiss mer das nie so gnau :wink:

    aber es wird wohl jede vom team gnueg "sportler sie", dass er hungrig uf sieg & dementsprächend hungrig uf titel isch.

    mal luege ob & wie d'reaktion usgseht, ich tippe uf en sieg am sa. und e niederlag am so... (will dänn die forcierte spieler wohl wieder ab mitti spiel müed sie werdet)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf


    will dänn die forcierte spieler wohl wieder ab mitti spiel müed sie werdet

    Das isch totale Quatsch, und nur wills da immer wieder gschriebe wird, wirds nöd wahrer!

    De Streit häds letschti gseit:

    Es isch normal dass die guete Spieler forciert werded, es isch richtig!

    En Spieler wo es guets Summertraining gmacht häd (das händ oisi ja jetzt) chasch i dere Löli Liga mit 50 Spiel und kei Reise gar nöd überfordere!

    Jede ander Club forciert au sini Schlüsselspieler!

    Jede!

  • aber die sind nöd all über 40i :floet:

    de streit seit ja au: je älter mer wird, desto meh ziet zum erhole brucht mer... (isch au nüt neus)
    mir isch jedefalls s'letschtmal so vorcho, bin no so froh, wänn ich mich tüsche! vo mir us dörfed mir gern beidi schlah...

    gits dänn nöimed e (bruchbari) statistik drüber?

    • Offizieller Beitrag

    <Klugscheissermodus an>

    In der NHL natürlich schon, für jederman zum Nachvollziehen:

    http://www.nhl.com/ice/playerstat…iewName=summary

    Wenn Du da TOI anschaust siehst Du dass

    - Dan Girardi von den Rangers 27:08 (!) pro Spiel auf dem Eis steht!

    - Nino Niederreiter (NYI) dagegen nur 9:12

    Gehst Du weiter findest Du jeden Spieler von Rang und Namen, die werden alle forciert!

    Komisch, nicht?

    Und es hat nichts mit den Werbepausen in der NHL zu tun, die werden bei 82 Spielen und Road Trips durch vier Zeitzonen mehr als nur kompensiert.

    Bei uns gibt es leider offiziell keine solche Stats, und ich vermute dass es nicht mal Intern welche gibt (Sandro?).

    Aber es ist nun mal Tatsache:

    Leistungsträger spielen PP und BP, und das sind meist die Spieler von Block 1 und 2.

    Kommt es zu vielen Strafen ist alleine DAS der Grund, warum diese forciert werden.

    Ich meine, ich bringe weder in Über- noch Unterzahl die vierte Linie, wenn es nicht sein muss...

    Auf der NHL Statistik sieht man, dass die ersten Plätze alle durch Verteidiger belegt werden.

    Als Pavel Bure noch bei den Panthers spielte, war er Ende Saison als Stürmer derjenige, welcher am meisten Eiszeit hatte - weil er es so wollte!

    Während einem seiner Einsätze wechselten seine beiden Mitspieler, er blieb auf dem Eis!

    Spielte jedes PP und jedes BP, habe ihn mehrmals Live gesehen.

    Es gibt viele Spieler die wechseln den Club, um zu mehr Eiszeit zu kommen, es ist also im Interesse der Spieler, forciert zu werden!

    Und wie gesagt: Davon wird keiner Müde! :rofl:

    <Klugscheissermodus aus>

    :wink:

  • das isch jetzt aber en lange stuehlgang gsi :mrgreen:

    ch-statistike würed mi interessierä, vor allem au damit ich mini frag chönt kläre:
    isch dänn s'tempo hockey über s'ganze spiel (vom adc) au möglich, wänn ebe die erschte beide linie so viel meh forciert werdet?

    dini erklärig mit pp, etc isch scho klar, aber minere meinig nah bruchts halt au gwüssi erholigsphase und das au währed em spiel & für das müend halt die andere 2-3 linie sorge chöne...

    chan das nöd us eigner (aktiver spiel-) erfahrig beurteile, bruche zviel chraft zum bi mine versüech nöd uf d'frässi zgheie oder probiere d'schiebe ahzneh :nixwiss:

    • Offizieller Beitrag

    Naja, Lugano hät sich im 2000 so, mit em Dube und Co., dä Titel gäg eus verschpillt. Dä und sini Linie sind au di ganz Ziit uf em Iis gsi. Bim Z händ all Goal verschideni Lüüt und Linie gschosse, während dem bim HCL nur immer di eint Linie im Fokus gstande isch.
    Ich han genau das damals beidruckend gfunde. Sone Forcierig vo einzel Persone zeiged doch eifach, dass sTeam nöd gnueg guet isch. Mag ja für die Schlüsselschpiler läss si (wänn sis so wend), verteilt aber weder di körperlich Belaschtig (Müedigkeit) no dVerantwortig im Team innerhalb. Und minere Meinig nah, isch es ebe das, wo dä Mannschaftssport definiert und interessant macht.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von virus


    Sone Forcierig vo einzel Persone zeiged doch eifach, dass sTeam nöd gnueg guet isch.

    Das isch Quatsch.

    Es git nirgends es Team wo all vier Linie glich guet sind!

    Und sie händ au nirgend gliich viel Iszit.

    Au bim beschte NHL Team gits es Gfäll, und au dört werded d Schlüsselspieler forciert.

    Es isch eifach da uf dere Siite (und nur da!) so e "Urban Legend".

    • Offizieller Beitrag

    Das säg ich ja au nöd. Mer därft aber erwarte, dass di 1. Linie sich mit dä 1. Linie vom Gägner chan mässe, di 2. Linie mit dä 2. vom Gägner und so wiiter.

    Beträffend "urban legend" uf dem Forum. Ich identifizier mich nöd mit dem Forum und dMeinige da ine sind ja würklich extrem verteilt. Chan ich also nöd bestätige dini Ussag. ;)

  • Zitat von Larry

    Das isch Quatsch.

    Es git nirgends es Team wo all vier Linie glich guet sind!

    Und sie händ au nirgend gliich viel Iszit.

    Au bim beschte NHL Team gits es Gfäll, und au dört werded d Schlüsselspieler forciert.

    Es isch eifach da uf dere Siite (und nur da!) so e "Urban Legend".

    Absolut richtig. Ich kann da ein anderes Beispiel geben, Kovalchuk hat bei den Devils eine durchschnittliche Eiszeit von 24:48 Minuten. :applaus: :applaus:

  • Zitat von Larry

    Es isch ja nöd so dass die andere Linie nie spieled.

    Und lueg ebe grad mal Davos ah mit em RvA!

    Ich han amigs s Gfühl de seg dauernd uf em Iis, und wenns eng wird, speziell i de PO's, dänn isch er au dauernd uf em Is.

    En Tambellini spielt nöd meh als anderi Usländer i de CH!


    Nei isch dä RVA nöd. Diä 4 Blöck werdet meistens öppe glich viel Ihgsetzt. Mängisch spieltets nume mit 3 Center und 5 Flügelpaar. Häts au scho paar mal gäh. I spiel wos viel Specialteams giht und wenig 5 gege 6 gspielt wird, däänn werdet diä stärchere Spieler viel forciert.

  • Zitat von zsc79

    Es gibt nur ein Mittel, der Mannschaft Feuer unter dem Hintern zu machen:
    1) Es müssen Leistungslöhne her und zwar in der ganzen Liga !
    2) Wieso geht auch nur noch ein Fan am Sonntag in die Halle? -> wenn das Stadion 1 oder 2 Mal leer bleibt, werden sie es kapieren !
    PS: Leider sind zu viele Z-Fans zu doof, um daheim zu bleiben -> Zuschauerschnitt diese Saison ist 7'500 und das bei schlechten oder mieserablen Matches ?!?


    Zu Punkt zwei will en ächte Fan a d'Match gaht obs guet oder schlächt schpielet :zsc: :zsc: :zsc: :zsc:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Brave New World


    Nei isch dä RVA nöd. Diä 4 Blöck werdet meistens öppe glich viel Ihgsetzt. Mängisch spieltets nume mit 3 Center und 5 Flügelpaar. Häts au scho paar mal gäh. I spiel wos viel Specialteams giht und wenig 5 gege 6 gspielt wird, däänn werdet diä stärchere Spieler viel forciert.

    Ich rede nicht von jetzt!

    Was willst du forcieren wenn du an der Spitze der Tabelle stehst?

    Im Fall von Davos rede ich von vergangenen Playoffs, und da was es so.

    Wenn du hinten stehst wie der Z hast du das ganze Jahr Playoffs.....

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!