Infos Tickets Spiel 7 / Public viewing

  • Zitat von Denise


    ;-)) ich het ihm sini Nummere nöd mal meh gwüsst;-)

    ich au nöd, bis er sich vorem final mal per sms gmäldet hät... sit de final lauft, reagier i aber uf arüef und sms vo züri west nüme so würkli :mrgreen: :mrgreen:

    aber s'isch chli ruhiger worde sitem dunschtig :floet:

  • was isch die best taktik für morn? ich wür gern nomal uf bern, inkl. ticket...

    falls es öpper hät, wo für mich au no chan en stehplatz neh, söll er/sie sich doch bi mir mälde: dänn chömmer en ticket "pool" mache.
    d.h. ich wür au no paar meh neh, wänni überchum....

  • S'git keis Vorchaufsrächt für söttig, wo jetzt amigs scho uf Bern gseckled sind und nöd erscht als Playofftourischt wänd go s'Schpiil 7 luege, odr?!

  • findi guet das du das asprichsch... unter de saison 50 nase in bern & jetzt chunt halt jede. wenn die wo immer debi sind kei billet bechömed findis recht trurig!

  • Zitat von domibe

    findi guet das du das asprichsch... unter de saison 50 nase in bern & jetzt chunt halt jede. wenn die wo immer debi sind kei billet bechömed findis recht trurig!

    ja gäll... ich känne leidr zimlich vill i miim umfäld, wo sich sit geschter plötzli für hockey interessiered und jetzt au tickets wänd ("d'ziite ändered sich halt")... ich mein, wieso isches nöd möglich, dass dä zsc alli stehplätztickets vom gäschtesektor bechunnt und sii die dänn verchaufe chönd?
    a) hets dänn sichr kei berner i eusem sektor und
    b) chönteds es vorchaufsrächt mache für die, wo tickets vodä vorherige schpiil chönd vorwiise.
    am schluss isch en grosse teil dete, wo die saison odr gar im ganze läbe s'erschte mal amne match sind :arrow: schtimmig und unterstützig vodä mannschaft = :kotz:

  • ...jetzt gaht das wieder los...Wo isch dänn d'Stimmig im Hallestadion während de Quali gsi?
    5'000 Zueschauer, sehr viel Playofftourischte hämmer det wohl nöd gha.
    Unglaublich, was gwüssi Lüüt für Sorge händ...

  • Zitat von larlf

    verstahn ich dich richtig: du b'haltisch demfall all dini tickets vo de quali, damit bimne allfällige 7te final-uswärtsspiel es vvk häsch?

    :wow:

    *haha* nänäi, bi ja schliesslich kein messi und bhalte alles ;) abr mit print@home chönti die übr dä ticketcorneraccount sichr na irgendwie go fürehole odr so. :wink:

  • Zitat von Draft

    ...jetzt gaht das wieder los...Wo isch dänn d'Stimmig im Hallestadion während de Quali gsi?
    5'000 Zueschauer, sehr viel Playofftourischte hämmer det wohl nöd gha.
    Unglaublich, was gwüssi Lüüt für Sorge händ...

    ich ha meh sorge um mini stimm, will ich im moment kein ton meh use bring.....

    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    was isch die best taktik für morn? ich wür gern nomal uf bern, inkl. ticket...

    falls es öpper hät, wo für mich au no chan en stehplatz neh, söll er/sie sich doch bi mir mälde: dänn chömmer en ticket "pool" mache.
    d.h. ich wür au no paar meh neh, wänni überchum....

    han gmeint, mer chöng eh nöd meh als 4 tickets ufs mal bezieh?

  • bi dene 600 wo eus geh werdet scho, d.h. chasch ja z'vierte a 4 verschiedene ort probierä...

    bim ticketcorner wirsch wohl wieder 10 ufs mal chöne chaufe, da tippi druf, dass es i 5min usverchauft isch

  • Gruesss[/quote]

    playofftourischtin on tour... :rofl: :rofl: :rofl:

    du bisch ja no schlimmer als ich!

    gruess roli c.[/quote]


    Denise

    Apropos Play-off Tourischte :wink:
    Du bisch aber nöd öpe i dä Halle gsi geschter?[/quote]

    Hey Icewitch gits dich auno;-)) nei bin nöd i dä Halle gsi, han mit luuter HCD Fans dihei glueget;-)
    Grüessli[/quote]

    Sicher gits mich no :wink:
    Bi geschter i dä Halle gsi und gang wahrschinlich au am Zischtig uf Züri.

  • Zitat von Icewitch

    Gruesss

    playofftourischtin on tour... :rofl: :rofl: :rofl:

    du bisch ja no schlimmer als ich!

    gruess roli c.[/quote]


    Denise

    Apropos Play-off Tourischte :wink:
    Du bisch aber nöd öpe i dä Halle gsi geschter?[/quote]

    Hey Icewitch gits dich auno;-)) nei bin nöd i dä Halle gsi, han mit luuter HCD Fans dihei glueget;-)
    Grüessli[/quote]

    Sicher gits mich no :wink:
    Bi geschter i dä Halle gsi und gang wahrschinlich au am Zischtig uf Züri.[/quote]

    Ja dänn mäld di aber dänn chumi au. Mini Natelnr. wirsch ja no ha ;)
    Grüessli

  • Zitat von Denise

    playofftourischtin on tour... :rofl: :rofl: :rofl:

    du bisch ja no schlimmer als ich!

    gruess roli c.


    Denise

    Apropos Play-off Tourischte :wink:
    Du bisch aber nöd öpe i dä Halle gsi geschter?[/quote]

    Hey Icewitch gits dich auno;-)) nei bin nöd i dä Halle gsi, han mit luuter HCD Fans dihei glueget;-)
    Grüessli[/quote]

    Sicher gits mich no :wink:
    Bi geschter i dä Halle gsi und gang wahrschinlich au am Zischtig uf Züri.[/quote]

    Ja dänn mäld di aber dänn chumi au. Mini Natelnr. wirsch ja no ha ;)
    Grüessli[/quote]

    O.K. sobald ich weiss, dass ich en Babyitter ha mäld ich mich.

    Wänn ich gwüsst hett, dass du immer no ad Mätch gahsch hetti mi scho früener gmäldet. Suechä scho lang öpper wo ab und zue wür mitcho. Händ ja alli Saisoncharte und eleige hocke schiisst mi aa

  • Zitat von Icewitch

    Denise

    Apropos Play-off Tourischte :wink:
    Du bisch aber nöd öpe i dä Halle gsi geschter?

    Hey Icewitch gits dich auno;-)) nei bin nöd i dä Halle gsi, han mit luuter HCD Fans dihei glueget;-)
    Grüessli[/quote]

    Sicher gits mich no :wink:
    Bi geschter i dä Halle gsi und gang wahrschinlich au am Zischtig uf Züri.[/quote]

    Ja dänn mäld di aber dänn chumi au. Mini Natelnr. wirsch ja no ha ;)
    Grüessli[/quote]

    O.K. sobald ich weiss, dass ich en Babyitter ha mäld ich mich.

    Wänn ich gwüsst hett, dass du immer no ad Mätch gahsch hetti mi scho früener gmäldet. Suechä scho lang öpper wo ab und zue wür mitcho. Händ ja alli Saisoncharte und eleige hocke schiisst mi aa[/quote]

    Ja da wäri also scho däbi gsii aber uf nächst Saison chömer eus das ja vornäh, macht scho meh Spass wänn nöd ällei musch ga. Also mäld dich eifach ich bin flexibel, freu mi.

    liebe gruess
    denise

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!