• Zitat von Caro

    mein gott, holland unglaublich harmlos!! :kopfschlag:

    guet, de schiri MUESS das hands zwingend gseh!

    zum glück hani ja bimene tippspiel mitgmacht... 3 spiel, 0 pünkt


    ja, sehr harmlos und, dass robben einen pass spielt und der noch ankommt, darauf wartet man ein ganzes spiel lang. bin sehr entäuscht. da hätte ich doch viel mehr erwartet.

    aber, dass man jetzt den reinen zerstörern noch erlaubt, beliebig die hände zu benutzen, stört schon sehr. tonnenweise schiris, und alle haben die hunde zuhause gelassen.

  • 3 spiele, 3 mal richtiger sieger und richtige tordifferenz, tiptop bis jetzt. Finde die ganzen händsdiskussionen müssig. Sie haben bis jetzt einfach zu oft händs gepfiffen, finde die auslegung jetzt sinnvoller. Hab noch kein absichtliches hands gesehen an dieser em.

  • Ich verabscheue schiris eigentli, scho immer so gsi. Aber han mi die letschte paar jahr so ufgregt, dass d schiris bi jedere hand am ball gad uf de punkt zeigt hend. Es hands muess absichtlich di und das isches sehr sehr selte.

  • Zitat von Simms

    Ich verabscheue schiris eigentli, scho immer so gsi. Aber han mi die letschte paar jahr so ufgregt, dass d schiris bi jedere hand am ball gad uf de punkt zeigt hend. Es hands muess absichtlich di und das isches sehr sehr selte.

    ganz unrächt häsch scho nöd... aber i däm fall ischs öppe 3mal hinderenand gsi und das muess mer eifach gseh mit 6 offizielle. das mit de challenge hani mir au scho überleit, jedes team hät pro match 3 zguet oder so und fertig wärs mit däne diskussione.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto


    EMs und WMs sind doch so Erinnerige im Läbe vomene Fuessballfan, wo eifach hange bliibed. Sit 1982 (woni 7ni gsi bin) chunnt bi mir zu jedem Turnier irgend e Erinnerig uf, wo uf ihri Art schpeziell isch.

    - WM 1966 (bini 9i gsi): Han es Poster vo de Schwiizer Nati überem Bett gha, Erinnerig an Charly Elsener & de Final.

    - EM 1968: Keine Erinnerung

    - WM 1970: Erinnerige a D-ENG und de Final BRA-ITA, i de Schwiizer Illustrierte häds Poster vo de Finaliste gha.

    - EM 1972: Die beste Schland Mannschaft aller Zeiten!?

    - WM 1974: Viel Spiel glueged und mit Holland undergange gäge Schland :(

    - EM 1976: Uli Hoeness schiesst den Penalty in den Nachthimmel

    - WM 1978: Viel Spiel glueged und mit ARG zittered, im Final wieder die arme Oranjes.

    - EM 1980: Musste nachschauen: Belgien im Final? Ah ja kann sein....

    - WM 1982: Die Geburt des Autokorso-Hupkonzertes!

    - EM 1984: Fronkreisch

    - WM 1986: Die Hand Gottes!

    - EM 1988: Schade Berti alles ist vorbei! ENDLICH ORANJE!

    - WM 1990: Diego in Napoli gegen Italien

    - EM 1992: Die Dänischen Ferienkicker

    - WM 1994: Tammi, verpasst in die USA zu reisen! Hätte man dabei sein müssen!

    - EM 1996: Live dabei bei England-Schweiz

    - WM 1998: Fronkreisch

    - EM 2000: Fronkreisch

    - WM 2002: Brasil

    - EM 2004: Live dabei bei Schweiz-Kroatien und Schweden-Bulgarien

    - WM 2006: Live dabei bei Schweiz-Togo und Schweiz-Korea. Streller du Tubel!!!!!

    - EM 2008: Keis Ticket übercho & nüt verpasst!

    - WM 2010: Schwiiz schlaht Spanie, enttüscht dänn aber

  • Zitat von Thomi

    also wänn dä del curto mal kei ziit hät würi d'martina hingis oder dä trainer vom schwiizer synchronschwümm-team is tv-studio iilade....pfff

    das hani au dänkt...

    wahrschinli händs nachholbedarf, wil er ide playoffs nur so kurz im mittelpunkt gstande isch :mrgreen:

  • Zitat von Reto

    Wänn und wo isch dänn de Del Curto im Schtudio gsi?

    Geschter bi Spanie-Italie. Und gemäss Akündigung isch er au hüt bi England-Frankrich wieder im Studio...

    Mir häts glanget, ich luege jetzt amigs ufem dütsche Sänder, det isch au s'Niveau vom Kommentar rächt viel höcher. Nur de Glatzchopf findi no interessant

  • Zitat von Mirko

    Geschter bi Spanie-Italie. Und gemäss Akündigung isch er au hüt bi England-Frankrich wieder im Studio...

    Mir häts glanget, ich luege jetzt amigs ufem dütsche Sänder, det isch au s'Niveau vom Kommentar rächt viel höcher. Nur de Glatzchopf findi no interessant

    da wäri nöd sicher... ha nur paar kommentär uf fb gseh, die müend sich am samschtig extrem über de ard-kommentar ufgregt ha. schlimmer als de beni chans aber nöd si, chamer de nöd endli pensioniere?!?!

    und ich mach definitiv nüme bimene tippspiel mit :oh_no:

  • Zitat von Reto

    Ha ha, Tippschpiel.
    Bi eus im Gschäft sind die drü, wo meined, sie seged die gröschte Fuessball-Experte momentan rächt abgschlage ;o)

    ich ha bis jetzt genau 2 spiel richtig tippt... :roll:
    aber bi 20.-- isatz tuets mer nöd weh.

    dütschland muess eifach europameischter werde, dänn hol ichs wieder use :floet: :mrgreen:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Thomi

    also wänn dä del curto mal kei ziit hät würi d'martina hingis oder dä trainer vom schwiizer synchronschwümm-team is tv-studio iilade....pfff

    Sehr geehrter Herr Larry

    Besten Dank für Ihr Mail und die Rückmeldung zur Übertragung der UEFA Euro 2012.

    Wir bedauern, dass Ihnen unsere Wahl von Arno Del Curto als EM-Studioexperte missfällt. Wir haben Arno Del Curto bewusst nicht als Fussball-Experte eingeladen, sondern als Experte aus Trainersicht, der die Führung der verschiedenen Mannschaften durch deren Trainer kompetent beurteilen kann.

    Wir hoffen, Sie trotz der Kritik auch in Zukunft zu unseren EM-Zuschauern zählen zu dürfen.

    Freundliche Grüsse

    Sandra Kröbl
    Kundendienst

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!