Am Sonntag kommt es zum Gipfel in Basel. Hätte mir zu Beginn der Saison nie erträumt, dass GC nach 20 Spielen als Leader mit 4 Punkten Vorsprung ans Rheinknie fahren würde. Ich denke, die Favoritenfrage ist trotz der Tabellensituation klar geregelt: Man erwartet einen klaren Sieg von Seiten der Bebbis. Für GC wird es sicher eine einmalige Gelegenheit zu zeigen, dass man nicht zufälligerweise an erster Stelle liegt.
Tippe optimistisch auf ein Unentscheiden und wage zu behaupten, dass egal wie die Partie ausgeht, die Meisterschaft offen bleibt.
Der GC-Fred
-
-
Hahaha...geile Fred....dä Snowcat chunt ä Läbenskrise über....
-
- Offizieller Beitrag
Hopp GC!
-
-
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von schalamütssWotschen komplet fertig machä?
Isch absolut nöd polemisch sondern eifach mini Meinig.
Ich bin überigens nöd am Roli sinere Meinig, das en "wahre FCZ Fan", was immer das söll si, mues für Basel si und nöd dörf GC helfe.
Ich han Spadaro-GC ghasst wie nie vorher und nachher öppis, aber GC hüt isch Liechtjahr devo weg und Basel nervt mich Faktor 1000 mal meh!
Hopp GC!
-
Zitat von Larry
Isch absolut nöd polemisch sondern eifach mini Meinig.
Ich bin überigens nöd am Roli sinere Meinig, das en "wahre FCZ Fan", was immer das söll si, mues für Basel si und nöd dörf GC helfe.
Ich han Spadaro-GC ghasst wie nie vorher und nachher öppis, aber GC hüt isch Liechtjahr devo weg und Basel nervt mich Faktor 1000 mal meh!
Hopp GC!
In dem Fall Sorry für dUnterstellig , aber sCredo bi de meiste FCZler isch halt Anti-GC (umgekehrt isch es ja sgliche)
-
- Offizieller Beitrag
Hey Larry
Mir händ da nüt verlore.
Suscht händs dänn do - so i vier Mönet - öppe 20 Biiträg und meh als d'Helfti vo FCZ Fans ... -
Juhui, en GC Fred;-) Am Sunntig mit Salatic isch en Witz gsi oder? Han i irgendwo ä Schlagziile gseh...
-
- Offizieller Beitrag
Demfall chunnt de Match iim SF?
Cool. Fänd's also au no cool, wänn Basel de Match nöd würd gwünne.
-
-
-
-
Langwiiligs 0-0 in Basel aber das söll nöds Problem vo GC si.
De Punkt hett i vor Aapfiff sofort unterschriebe.
Mir bliibed dra -
-
Gits eigentli de Löschroboter nüme ? Ich meine dä, womer ganzi Fred's cha lösche
-
...dänn schriebe mer eusä ganz gc spam (die 5 bieträg pro monet) eifach wieder in fcz fred
-
-
- Offizieller Beitrag
Aarau - GC, hüt im TV.
Nur fies, dass Bayern - Dortmund wohl chli Iischaltquote wird choschte. Na ja, sie chönd's momentan ja offebar eh nöd mässe ;o)
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!