Mir luege dä Match im TC dusse im Garte mit x- Bierli ohne das Dräckpöbelpack egal vo wellere Syte und min Tipp 0:1 Raphael
Der GC-Fred
-
-
-
dieser artikel ist vom letzten samstag, aber nach dem gestrigen spiel muss ich sagen, er bringt es haargenau auf den punkt!
Denn wie erfolgversprechend kann es sein, einer verunsicherten Mannschaft mit verunsicherten neuen Spielern helfen zu wollen?
-
was hät er sust für Möglichkeite, usser no Nachwuchs?
Isch ja nöd so, dass sie momentan Argument für sich händ, wohl drum die Taktik.
Wännd Glück häsch, funktioniereds im neue Team + häsch en günstige Chauf gmacht, wännd Päch häsch, bliebsch im Loch...
Im Sport chans schnäll gah, aber e gueti Vorbereitig wür halt au hälfe, dass mer besser starte wür... -
-
das wär wohl nach em Abstieg de Fall?!?
-
die wo de grasshoppers club zürich scho 1910 durezoge hät:d'fuessballsektion uflöse!
ersch 1915 händs d'fuessballsektion wieder gründet.
isch ja i dere ziit gsi wo ihr eui farbe gwechslet hend.
-
Zitat von fäbe
isch ja i dere ziit gsi wo ihr eui farbe gwechslet hend.
bingo! vo rot-wiis zu blau-wiis. drum isch es überhaupt möglich worde.aber jetzt chunt de bescht: 1915, wo d'fuessball sektion vo de insekte wieder gründet worde isch, händs en brief gschribe an verband, dass sie wieder wänd mitmache, aber nume under de bedingig, dass de fcz die blau-wisse farbe wieder abgit! als hetti öpper uf d'fuessballsektion vo de insekte gwartet! also scho damals: grenzelosi arroganz i dem verein!
de verband hät dänn nume gmeint, dass sie sich nöd in farbestrit imisched, sie sölled sälber luege. und sither sind halt beidi blau-wiis. de briefverchehr vo damals existiert no, isch also nöd e erfindig vomene fcz fan.
im gegesatz zu dem stuss wo ich vo insektesite immer wieder ghöre, dass de fcz in altstette gründed worde segi (damals no es buredorf, usserhalb vo de stadt und nonig igmeinded in züri stadt) und sogar rot-wiis altstette gheisse hät. das isch us em rich vo de märli, komplet erfunde und faktelos!
-
Herrlich recherchiert!!
-
-
ich halte ja au nüt vom bernegger als trainer. aber entlassig nach eme sieg und generell spielerischem ufwärtstrend isch en wahrlich seltsame zitpunkt!
sone zämegwürfleti mannschaft brucht definitiv zit zum sich finde und d'idee vom trainer umzsetze...mit halbwegs normale chance uswärtig hettet ihr st. galle 5:0 gschlage...und dänn? wär er au entlah worde? da isch sicher no was anderes dehinder...oder ihr händ de murat scho uf sicher. dänn wärs au en logische schritt!
Knall bei den Hoppers: GC entlässt Trainer Carlos Bernegger!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
- Offizieller Beitrag
Hoppla!
Ich würde Murat Yakin holen, der Mann ist gut!
-
die spinned doch!
han gmeint, yakin welled ära in schaffhuse präge?
wahrsch meh gäld/zueschauer ume als bi eus... -
- Offizieller Beitrag
Wäre schade um das Projekt Schaffhausen, aber falls GC Yakin will wird er sich das wohl gut überlegen.
-
bi Schaffhuse chönt er bestimmt mit meh Rueh schaffe und hetti wahrsch au meh zum säge als i eusem Irrehuus.
immer wännd meinsch, dass es ruhiger chönt werde, dänn chunt wieder so en schwachsinn -
Zitat von larlf
bi Schaffhuse chönt er bestimmt mit meh Rueh schaffe und hetti wahrsch au meh zum säge als i eusem Irrehuus.
meh rueh, sicher. meh säge, glaubi nöd. wänner chunt hät er sini vorstellige und en plan und laht sich garantiert nöd dri rede!
en top ma, wo überall, selbst mit concordia basel a de spitze mitgspillt hät! de macht us wenig verdammt vill. eigentlich genau das, wo ihr jetzt bruched...
-
- Offizieller Beitrag
Geile Club! Bekännt sich zum Saisonziel "Abstieg"! Da hät de Trainer würkli alles falsch gmacht!
E Lachnummere!
Yakin? Säged mir ein Grund wiso de zu Niderhasli söll; nur ein einzige ...
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
-
- Offizieller Beitrag
Johann Vogel; Mister Intriege.
Ja, der passt!
https://www.tagesanzeiger.ch/29439320
Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
-
also doch! so macht das ganze natürlich sinn. en abstiegskandidat weniger...
Bernegger-Nachfolge schon geregelt: Murat Yakin wird neuer GC-Trainer!
http://blick.ch/7201607?utm_so…n=blick_app_iOS
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!