müesst/dörft aber bald mal es ernsthafts thema werde. erst rächt, wänn gc budget „chürzt“
Der GC-Fred
-
-
Zitat von larlf
müesst/dörft aber bald mal es ernsthafts thema werde. erst rächt, wänn gc budget „chürzt“
gah devo us, dass wenns eui lupft, en grosse bim fcz istigd. züri versicherig, red bull, whatever.und die sind dänn sicher amene fuessballstadion interessiert und au i de lag das z‘finanziere. ob dänn de fcz immer no fcz heisst, staht ufeme andere blatt...
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von larlfwänn, dänn dureds wahrsch nöd so lang: also s‘hops gah
chönd ihr dänn s‘stadion glich baue lah/finanziere oder bliebed ihr im lässige durchzugsstadion?
han mi zwenig demit befasst, das ich da bscheid wüsst....Also ich bliibe gern im Letzi; de Letzi isch Gschicht, de Letzi isch Kultur, de Letzi isch Heimat!! Kännsch??
Upps; ihr händ ja kei Heimat, kei Gschicht und kei Kultur meh; wegplaniert [emoji23][emoji23][emoji23]
Lösed eu äntli uf!!! (Schteigerigsform vo "Schtiiged äntli ab!"; mer söll sich ja Ziel setze ... [emoji56][emoji56])
-
tönt für mich ähnlich wie rekordmeister, aber das känned ihr ja nur vom ghöre säge; öppe glich wie es richtigs fuessballstadion.... kännsch? ah nei, ihr gönd ja mit fäldstächer & gsend de seich glich nur gaaaanz chli
-
aber zum eu scho mal uf die nöchste Jahr vorbereite, mach ich's wie die andere da drin und überlahn eu de Fred: viel Spass...
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von larlfaber zum eu scho mal uf die nöchste Jahr vorbereite, mach ich's wie die andere da drin und überlahn eu de Fred: viel Spass...
Oh jee; chum jetzt; mag nöd nahluege, aber:
Vor 3 Jahr; häsch eus da de Fred au überlah, um eus an es GC-loses Jahr zgwönne? Oder machsch jetzt eine uf "Mümmümü "?
-
Danke GC, mein schäbiges Sportjahr als Chlöti und FCZ-Fan ist gerettet.
-
-
Bliebed für ewig i de Versaenkig. Ihr sind e Schand für Höngg…zu Züüri händ ihr nie ghört!!!
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
GC ... quo vadis?
Würde mich Wunder nehmen, was Ricci "mir sind im Fall GC, Rekord-Meischter, GC!" Cabanas zu der jetzigen Situation sagen würde.
Habe nur noch Mitleid. -
Ich gar nöd die verdammte hochnäsige Tschumple hassi na meh als die Bysler Figger vo de Chemiestadt runter in die 1. Liga (GC1a und GC1b) einfach i andere Gruppe möglichst eine wo Tessiner Derby sind damit Reisechoschte s‘Budget (wo wo wo?) überstiege
-
Habe nur noch Mitleid.
ich nöd, findes immer geiler! -
- Offizieller Beitrag
Peng!
GC-Präsident ist bereits wieder weg
Der Grasshopper Club richtet sich neu aus. Das bedeutet auch, dass Präsident Stephan Rietiker sein Amt niederlegt. -
Zitat von Larry
Peng!
GC-Präsident ist bereits wieder weg
Der Grasshopper Club richtet sich neu aus. Das bedeutet auch, dass Präsident Stephan Rietiker sein Amt niederlegt.
freude herrscht! es wird immer geiler, ha dänkt, de abstieg chamer gfühlsmässig nöd toppe...doch es gaht!känn präsi, käs budget, kä mannschaft! 1. liga isch verdammt nöch, uflöse de dubeliclub!
-
- Offizieller Beitrag
Ich verstah natürlich das die wo zahled nöd eifach das wänd mache wo die wos Geld zum Fenster use rüered gern würded mache.
Wer zahlt befiehlt!
Mein Senf: Budget uf TOP NLB Niveau abe fahre, macht nüt wämmer nöd grad nach eim Jahr wieder ufstiigt.
-
Zitat von Larry
Ich verstah natürlich das die wo zahled nöd eifach das wänd mache wo die wos Geld zum Fenster use rüered gern würded mache.
Wer zahlt befiehlt!
Mein Senf: Budget uf TOP NLB Niveau abe fahre, macht nüt wämmer nöd grad nach eim Jahr wieder ufstiigt.
es macht gar nüt, wämer nie meh ufstiegt!Wegen Mini-Budget: GC-Präsi Rietiker, Heusler und Heitz schon wieder weg!
http://%20https//www.blick.ch/…n=blick_app_iOS
-
Ouou wie frei i mich zum erschte Mal uf Bysler Schnitzelbänk a dr Fassnacht.......
-
Bitte lösched jetzt de GC Fred
-
- Offizieller Beitrag
es macht gar nüt, wämer nie meh ufstiegt!Wegen Mini-Budget: GC-Präsi Rietiker, Heusler und Heitz schon wieder weg!
Ich verstehe die Leute die zahlen! Ich würde es gleich machen!
Blöd bei GC ist einfach das Anliker noch einer ist der zahlen sollte. Ich denke der klemmt! Stüber sollte die Aktien von Anliker übernehmen und selber entscheiden können. Beim FCZ hat Canepa damals das Budget oben gelassen und es hat sich ausgezahlt. Bei GC wurde in der letzten Zeit aber so viel Geld sinnlos verbrannt das ich die Geldgeber nur zu gut verstehe!
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!