gsehn ich das korrekt, dass mer:
- au jetzt no jenschti tickets chan chaufe?
- mit öv nach em spiel gar nüme zrugg chunt (oder isch eifach no z'früeh am morge & ich gsehns nonig)?
Davos - ZSC 14.03.2013
-
-
beides richtig:)!
-
scheisse, d.h. ich chan zwar an match, chume aber nüme hei... gits car oder suscht was vo eus?
-
14.03.13: ZSC Fancar nach Davos - PO-Spiel 6
Treffpunkt: Sihlquai Carbahnhof
Zeit: 16:40-16:55Kosten Carfahrt: 40 Franken
WIR FAHREN NUR, WENN SICH MINDESTENS 30 PERSONEN ANMELDEN!
Für das Ticket ist jeder selbst verantwortlich -> http://hcd.showare.ch/General/ShoWareFrontEndHome.aspx (heute ab 08:00)Lions-Artikel sind im Fancar nicht erwünscht.
Anmeldung: bei mir.. Bitte nur definitive Anmeldungen; bei Abmeldung wird ein Unkostenbeitrag von 40 Franken verrechnet!
-
-
-
chunt vom DRZ us... leites nur wieter! Sind amel cooli fahrte..
-
-
Zitat von Caro
sorry, wänn dich so öppis dra hinderet, mitzcho, dänn weissi also au nöd...
Haha Caro, Dich lockt mer mit jedem Seich us em Busch. Nei, ich chan so oder so nöd mitcho. Beruhigt?
Edit: Ah ja, ich han eigentlich dänkt dä ';-)' nach minere Bemerkig würd lange... und d'Fahne isch für mini Jungs, nöd für mich. -
-
Ich werde mit dem Auto anreisen und hoffe dann auf ein Spiel 7 im Hallenstadion.
DEGShanahan
-
Zitat von Schäri
Haha Caro, Dich lockt mer mit jedem Seich us em Busch. Nei, ich chan so oder so nöd mitcho. Beruhigt?
Edit: Ah ja, ich han eigentlich dänkt dä ';-)' nach minere Bemerkig würd lange... und d'Fahne isch für mini Jungs, nöd für mich.es hät eigentlich allne gulte, wo sich künstlich über so sache ufreget... isch im einte car eigentlich au nüt neus. ich gang ja wägem match ufe und nöd wägem schal-rock o.ä.
-
Zitat von Caro
es hät eigentlich allne gulte, wo sich künstlich über so sache ufreget... isch im einte car eigentlich au nüt neus. ich gang ja wägem match ufe und nöd wägem schal-rock o.ä.
Ebe, mer gaht wäg em Match ue. Und wänn mer dänn s'Sulo Shirt mit em böse ZSC Lions Logo druf a hät, muess mer no demit rächne schief agluegt z'werde vo dä eigne Fans? Anyway, so Carfahrte sind nüt meh für mich, ich mag ja d'Heimspiel chum meh verdaue...
-
Zitat von domibe
14.03.13: ZSC Fancar nach Davos - PO-Spiel 6
Treffpunkt: Sihlquai Carbahnhof
Zeit: 16:40-16:55Kosten Carfahrt: 40 Franken
WIR FAHREN NUR, WENN SICH MINDESTENS 30 PERSONEN ANMELDEN!
Für das Ticket ist jeder selbst verantwortlich -> http://hcd.showare.ch/General/ShoWareFrontEndHome.aspx (heute ab 08:00)Lions-Artikel sind im Fancar nicht erwünscht.
Anmeldung: bei mir.. Bitte nur definitive Anmeldungen; bei Abmeldung wird ein Unkostenbeitrag von 40 Franken verrechnet!
Lächerlich sorry. Spätestens meinen Jungs ist es doch Scheissegal ob auf dem Fanshirt Lions steht. Ist trotzdem der ZSC.
Aber was rege ich mich über sowas noch auf.
Immer dieses zweiklassen Fan getue..Wir sind die tollen ZSC-Fans und ihr die pösen pösen Lions Anhäger.
Dann muss ich ja auch keine Kohle für Chores etc. mehr beim DRZ liegen lassen. Ich habe einen Lions Schal. -
wie gesagt ich habe es nur vom drz forum hier hinein kopiert:)..
-
Zitat von Schäri
Ebe, mer gaht wäg em Match ue. Und wänn mer dänn s'Sulo Shirt mit em böse ZSC Lions Logo druf a hät, muess mer no demit rächne schief agluegt z'werde vo dä eigne Fans? Anyway, so Carfahrte sind nüt meh für mich, ich mag ja d'Heimspiel chum meh verdaue...
Du gehörst halt zu denen die den ZSC noch erlebt haben. Und stehst über dem. Die andern wissen es nur vom hören sagen wie es damals war...und
machen einen auf künstlichen Oldtimer Groove. -
-
mach das
-
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!