Davos - ZSC 14.03.2013

  • gsehn ich das korrekt, dass mer:
    - au jetzt no jenschti tickets chan chaufe?
    - mit öv nach em spiel gar nüme zrugg chunt (oder isch eifach no z'früeh am morge & ich gsehns nonig)?

  • 14.03.13: ZSC Fancar nach Davos - PO-Spiel 6

    Treffpunkt: Sihlquai Carbahnhof
    Zeit: 16:40-16:55

    Kosten Carfahrt: 40 Franken

    WIR FAHREN NUR, WENN SICH MINDESTENS 30 PERSONEN ANMELDEN!
    Für das Ticket ist jeder selbst verantwortlich -> http://hcd.showare.ch/General/ShoWareFrontEndHome.aspx (heute ab 08:00)

    Lions-Artikel sind im Fancar nicht erwünscht.

    Anmeldung: bei mir.. Bitte nur definitive Anmeldungen; bei Abmeldung wird ein Unkostenbeitrag von 40 Franken verrechnet!

  • Zitat von domibe


    Lions-Artikel sind im Fancar nicht erwünscht.

    Wär glatt mitcho, aber wänn ich d'Fahne vo geschter nöd dörf mitneh, lahn ich's bliebe...;-) Pfff, so en Seich han i scho lang nüme gläse.

  • Zitat von Schäri

    Wär glatt mitcho, aber wänn ich d'Fahne vo geschter nöd dörf mitneh, lahn ich's bliebe...;-) Pfff, so en Seich han i scho lang nüme gläse.

    sorry, wänn dich so öppis dra hinderet, mitzcho, dänn weissi also au nöd...

  • Zitat von Caro

    sorry, wänn dich so öppis dra hinderet, mitzcho, dänn weissi also au nöd...

    Haha Caro, Dich lockt mer mit jedem Seich us em Busch. Nei, ich chan so oder so nöd mitcho. Beruhigt?
    Edit: Ah ja, ich han eigentlich dänkt dä ';-)' nach minere Bemerkig würd lange... und d'Fahne isch für mini Jungs, nöd für mich.

  • Zitat von Schäri


    Haha Caro, Dich lockt mer mit jedem Seich us em Busch. Nei, ich chan so oder so nöd mitcho. Beruhigt?
    Edit: Ah ja, ich han eigentlich dänkt dä ';-)' nach minere Bemerkig würd lange... und d'Fahne isch für mini Jungs, nöd für mich.

    es hät eigentlich allne gulte, wo sich künstlich über so sache ufreget... isch im einte car eigentlich au nüt neus. ich gang ja wägem match ufe und nöd wägem schal-rock o.ä.

  • Zitat von Caro

    es hät eigentlich allne gulte, wo sich künstlich über so sache ufreget... isch im einte car eigentlich au nüt neus. ich gang ja wägem match ufe und nöd wägem schal-rock o.ä.

    Ebe, mer gaht wäg em Match ue. Und wänn mer dänn s'Sulo Shirt mit em böse ZSC Lions Logo druf a hät, muess mer no demit rächne schief agluegt z'werde vo dä eigne Fans? Anyway, so Carfahrte sind nüt meh für mich, ich mag ja d'Heimspiel chum meh verdaue... :suff:

  • Lächerlich sorry. Spätestens meinen Jungs ist es doch Scheissegal ob auf dem Fanshirt Lions steht. Ist trotzdem der ZSC.
    Aber was rege ich mich über sowas noch auf. :nixwiss:
    Immer dieses zweiklassen Fan getue..Wir sind die tollen ZSC-Fans und ihr die pösen pösen Lions Anhäger. :spinneli:
    Dann muss ich ja auch keine Kohle für Chores etc. mehr beim DRZ liegen lassen. Ich habe einen Lions Schal.

    Einmal editiert, zuletzt von Blackstar (13. März 2013 um 17:59)

  • Zitat von Schäri

    Ebe, mer gaht wäg em Match ue. Und wänn mer dänn s'Sulo Shirt mit em böse ZSC Lions Logo druf a hät, muess mer no demit rächne schief agluegt z'werde vo dä eigne Fans? Anyway, so Carfahrte sind nüt meh für mich, ich mag ja d'Heimspiel chum meh verdaue... :suff:

    Du gehörst halt zu denen die den ZSC noch erlebt haben. Und stehst über dem. Die andern wissen es nur vom hören sagen wie es damals war...und
    machen einen auf künstlichen Oldtimer Groove.

  • Zitat von domibe

    wie gesagt ich habe es nur vom drz forum hier hinein kopiert:)..

    Dann schreibe ich es da auch rein. Oder muss ich zuerst beweisen, dass ich würdig bin auf dem DRZ Forum zu schreiben. Gibt einen No Lions Fan
    Eintrittstest. Uii..... :twisted:

  • Zitat von Caro

    es hät eigentlich allne gulte, wo sich künstlich über so sache ufreget... isch im einte car eigentlich au nüt neus. ich gang ja wägem match ufe und nöd wägem schal-rock o.ä.


    und ich fahre eh nume car wänn's "bölle use" git! susch lauf ich lieber! :nick:

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!