Spiel 5: Gotteron - ZSC 28.3.2013
-
-
Guets Boxplay bis jetzt
-
Kenins - en shorthander bitte
-
Zviel Strafe, das muess höre
-
8 minute underzahl i eim drittel sind eifach z vill
-
- Offizieller Beitrag
-
Ich habs gewusst, Stricker und Eichmann, worst case.
-
De Billeter kommentiert als wür Schwiizer Nati spiele, und es wundered eim nödemal meh!
-
Er haet vorher abpfiffe.
-
Klars foul am Shannon vorher
-
Gäge die Schiris werde mer nüt chöne usrichte, Skandal!
-
Und jetz chömed mer nomal e straf über
-
So chasch nöd günne, selte so was gseh, läck mer am arsch
-
Sie doerfed noed naluge ob vorher abpfiffe worde isch. Heieiei das isch jetzt wuerkli paech und au unehrlich vom schiedsrichter.
-
- Offizieller Beitrag
-
-
Meine Fresse!!! Was für eine rieesen Skandalleistung der Schiris in diesem ersten Drittel!!
Es hätte mindestens 2 Strafen gegen Fribourg geben müssen! UNd das Spiel war definitiv bereits abgepfiffen!
Wär ich im Stadion ich wäre aufs Eis gerannt und hette denn Zebras sowas von auf die Fresse geschlagen!!
Jetzt erst recht ihr drecks Fonduefresser!!
-
- regelwidrigs 2:1
- de blindi mit paech bim höche stock
- glück bi dere riesechance vo de jeannine
- es huere geils 1:1
- mi haend na nie nacheme rueckstand gwune i dene playoffsDe samu haet im penaltyschuesse am samschtig gseit, dass das en knackpunkt isch (waemmer gwune hetted). ich wuer mal meine nach dem erste drittel isch das wieder eine. Waemmer guened wird das e mega bitteri niederlag fuer fribourg!
De kenins wuerkt sicher na ame goal mit also bitte geduldig wiiter und oisi powerplays nuetze!
-
eichmann und stricker überforderet wie immer, vor allem s'2:1 isch ja en witz. klars foul am shannon vorher, dänn eigentli abpfiffe und dänn s'goal gliich gäh. aber es mues offensiv no meh cho, fribourg isch lang nöd so starch wie i de erschte 3 spiel.
-
5:5 haben wir die Sache eigentlich doch im Griff!? Wenn man denn mal 5:5 spielen dürfte...
Drittel abhacken, rausgehen, keine Strafen mehr nehmen, weiterackern, dann kommts gut. -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!