• das war quasi das erste Mal für RB + sie haben gestern so fast alles falsch gemacht, was man in so einem Spiel falsch machen kann; Mir war's natürlich recht, aber das ist schon beim Rückspiel wieder ganz anders!
    Gestern wars ein wenig DFB Nachwuchs gegen Weltmeister, wobei Bayern auch Teile der RB Leistung "provoziert" hat, durch ihre Steigerung

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    Stimmung gab es nie in der Allianz Arena + wird es wohl nie geben, auch gestern wurde es nur bei den Toren laut.
    Aber die Reise hat sich def. gelohnt, auch wenn die 2. Halbzeit nicht hätte gespielt werden müssen, da das Resultat bereits nach der Lehrstunde klar war.
    Die Lasershow nach dem Spiel war auch Hammer, weiss nicht, ob das im TV gezeigt worden ist.

    Ich war diesen Spät-Frühling gegen die Fohlen in der Allianz Arena. Kann ich nur unterschreiben, sehr wenig Stimmung und viel Brimbamborium.
    Aber das Stadion ist klasse!!!

  • ok, demfall zur Info: mit je weniger Lüüt du gah wettsch, desto eifacher. Vor allem, wänn die nöd unbedingt näbedenand hocke müend. Dänn chunts drufa, welli Kategorie Du wettsch, die günstige chunsch au eifacher über, aber bisch halt hinder em Goal etc. und dänn no: wieviel Glück oder besser, wie spontan Du bisch.
    Wänn Gäld egal isch, chasch natürlich au über die diverse Portal gah und viel Gäld zahle, mit emne entsprächende Risiko, dass d'Karte en Fake isch...

    Über de offiziell Weg chasch Dich für Spiel "registriere", d.h. Kat./Persone, etc ageh und dänn chunsch im Normalfall es Mail mit de Absag über. Aber für das muesch glaubs au Member sie und döt gits no en bessere Weg, aber das isch de, wo ebe spontan muesch sie.

    Ich han gäge Leipzig am Mi.Morge am 10:30 Uhr s'Ticket "verwütscht", nachdem ich's scho de ganz Di. versuecht han! Dementsprächend plant isch d'Reis/Ufenthalt etc. gsi, zum am 20:00 im Stadion sie (ohni Auto, will vo de Familie brucht ;)
    Klar, sind nöd all Spiel so schwer zum 1 Ticket i Kat. 1 übercho, aber jedä Gägner mueni bi dene Temp. au nöd go luege...

    Defür, für Reis, Kat. 1 Ticket und Übernachtig: Total 200.- Euro, da chasch nöd viel säge; "Immerhin" isch d'Übernachtig imne 4* in München bim HB gsi.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Guete Witz Reto! [emoji23]

    Früehner bini amel eifach an Bayern-Match, wämmer mal Luscht druf gha hät. Jetzt isch offebar alles volle vo Modefäns ;o)

    Aber danke Ralph, für d'Usfüehrige. Wird demfall nöd so eifach mit allne Jungs, aber mer findet da sicher mal en Wäg.
    Eifach blöd, wämmer dänn grad en Gurkematch verwütscht...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    «Die dachten, jetzt kommt da dieser arrogante Sack» http://www.tagesanzeiger.ch/12271313


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Ist schwierig, eine ehrliche Abscheu vor dem Phänomen Höness zu empfinden. Als Bayern-Fan habe ich ihn früher "geil"
    gefunden. Erfolgreich, polarisierend und - meistens - mit einem tollen Gespür für Menschen. Bis jetzt habe ich noch
    keinen Ex-Bayern Spieler etwas Negatives oder "Nicht-Wohlwollendes" über Uli sagen hören. Glaube schon, dass er eine
    grosse soziale Ader hat.
    Aber als es sicher herausstellte, dass er tatsächlich aus reiner Gier Steuern hinterzogen hat war's das eigentlich für mich.
    Auch wenn er's anschliessend wirklich gut gemacht hat und alles akzeptierte. In den letzten Jahren vor dem Skandal hat
    er sich für mich persönlich schon damals als Moral-Apostel aufgespielt und anderen seine Meinung gegeigt, wie es in der
    (Finanz-)Welt zu laufen hat.

    Dass er von den Bayern wieder zum Präsi gemacht wurde war für unsereins wahrlich keine Überraschung. Und auch wenn
    ich finde, dass er seine Strafe abgesessen und damit sein Vergehen abgegolten hat - als Präsi hätte ich persönlich ihn nicht
    mehr gewählt, sorry. Dieses Amt hat sehr viel auch mit Repräsentation zu tun. Quasi als Vorbild dienen - was Uli für mich
    einfach nicht mehr ist. Das wäre ja, wie wenn in den USA Donald Trump zum Präsidenten gewählt werden würde .........
    Verrückte Welt.

  • wieso söll er nöd e zweiti Chance verdient ha? (betr. "war's das für mich")

    klar, er isch gierig worde, hät en riesige Fehler gmacht und isch defür entsprächend büesst worde!
    find ihn sympathischer als vorher, will er no de mänschlicher Iedruck macht und sich wahrsch sälber biitzeli weniger wichtig nimmt (aber glich gseht mer im Interview, dass er sich wehre chan, wänn ihm öppis nöd passt; siehe Bratwurst Test :)

  • ich ha de hoeness immer en riese vollpfoste gfunde. ha dänn aber villes über ihn gläse und mini meinig um 180 grad gänderet! au als ex-knaschti isch er für mich als präsi immer no um wälte tragbarer als mänge andere fuessball präsi uf dere welt!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah


  • Aber er isch de Sportchef!


    ja und?

    ha no nie en sportchef gseh wo 25 goals schüsst i einere saison. und ob er en valable ersatz hät dörfe chaufe mit em modeste chole oder ob mer hät müesse schulde abbaue isch mir nöd bekannt...umso bitterer wänns zweite oder e mischig devo de fall isch!

    NieUsenandGah


  • ja und?

    ha no nie en sportchef gseh wo 25 goals schüsst i einere saison. und ob er en valable ersatz hät dörfe chaufe mit em modeste chole oder ob mer hät müesse schulde abbaue isch mir nöd bekannt...umso bitterer wänns zweite oder e mischig devo de fall isch!

    Ja also er hät s Geld scho eher us em Fenster use grüehrt. Er hät under anderem de Cordoba vo Mainz (letsch Saison glaub, 4 oder 5 Goal) gholt für 17 Millione!!! Plus no en andere no name für 7 Millione wo glaub no kei 2 Spiel gmacht hät die Saison. Zudem hät er sin Sohn als Scout installiert und hät sich über d Meinige vo de Kaderplaner vo Köln hinweggsetzt. Ich glaub det sind no anderi Sache gsi wos Fass jetzt eifach zum überlaufe bracht händ. Aber ja, de Modeste z ersetze isch i däre Form eifach nöd möglich gsi, scho gar nöd für en Club wie Köln... Und dänn chunt halt eifach no dezue, dass sie die ganz Gschicht völlig falsch interpretiert händ, Köln isch de FC Modeste gsi, hät glaub 75% vo allne Goal gschosse und de Rest vo de Truppe isch biedere Durchschnitt oder sogar drunder. Und das gseht mer jetzt eifach... Na ja, mir als Gladbacher isch das ziemlich Wurst nach däre Klappe wos gha händ endi letscht Saison mit EL bla bla bla... Sölled lide, die liebe Ölner... :geil: :geil: :geil:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!