- Offizieller Beitrag
Hallo Leute
Hat noch jemand das Problem, dass ab und zu die Antwort, die man eingegeben hat, nachdem man auf "Absenden" klickt, einfach verschwindet und der geschriebene Text nicht veröffentlicht wird?
Hallo Leute
Hat noch jemand das Problem, dass ab und zu die Antwort, die man eingegeben hat, nachdem man auf "Absenden" klickt, einfach verschwindet und der geschriebene Text nicht veröffentlicht wird?
Ist mir nicht aufgefallen, nein....
Ja passiert dauernd, wenn man unten direkt auf antworten klickt oder auf vollständiger Editor. Beim ersten Klick geht es immer zum Forum ZSC bzw. Allgemein zurück. Wenn man dann noch einmal auf antworten klickt, kommt man zum Editor und es funktioniert.
Zitat von ZüriBuebJa passiert dauernd, wenn man unten direkt auf antworten klickt oder auf vollständiger Editor. Beim ersten Klick geht es immer zum Forum ZSC bzw. Allgemein zurück. Wenn man dann noch einmal auf antworten klickt, kommt man zum Editor und es funktioniert.
Yep, bei mir genau gleich. Soeben auch wieder passiert. Immer erst im zweiten Versuch funktioniert es. Schon ein bisschen nervig...
Einfach immer alles markieren und kopieren, vor dem Abschicken.
Mal schauen, ob unser Foren-Guru da etwas machen kann, aber ich wollte zuerst mal wissen, ob es an meinem Browser oder so liegt (was natürlich immer noch sein könnte).
Zitat von RetoHallo Leute
Ja, erlebe ich auch ab und zu.
Oder, dass ich "Zitieren" anklicke, und sich dann gleich das Ganze schliesst ...
Ich habe das nicht!?
Viellicht ischs es Browser-Ding!? Ich benutz dä Chrome und han das nöd! Und ihr?
Nö keis browser ding i dem fall, nutze au chrome und han das Problem
Boe? Häsch du evt. e Ahnig?
Ich luegs mir nächst Wuche gern mal a. Bin die Wuche no demit beschäftigt im Handballcamp Chind dur d'Halle zjage
Chönd die wo das Problem hend bitte de ungefähr Ziiitpunkt vom uftrete und Browser und OS Version da poste?
Browser:
- Safari, OS X 9.3 bzw. s neuschte OS am Mac
- internet explorer, windows 10
Ziitpunkt:
- sit oepe 6 moenet eigetli immer
Han grad no gseh, dass es updates het fürs forum. han die jetzt igspielt. evtl. het das ja scho was gnützt
Sorry - han im FB grad gseh, dass im Handball bisch. Mach der doch nöd so en Schtress ;o)
Und han's jetzt grad teschted. Gaht leider au mit em Öpdate nöd.
Grad jetzt, mit Chrome. Version 49.0.2623.112
Windows 7
Stress? Sit wenn isch vo 10 - 16 Uhr Schaffe Stress? Ich luege nächst Wuche
Na ja. Am halbi sibni am Morge rasch es update ufschpile... ;o)
komisch isch scho, dass d'Nachricht bim erschte Mal quasi nie schpeichered und wämmer zrugg gaht (gaht dänn dummerwiis immer uf die erscht Siite vom Thread zrugg) klappeds bim zweite mal glaubs immer.
test
Edit: Chönd all mal teste, ob sich was gänderet het?
Bi mier gahts leider nanig...
Was sött gah bzw. nöd gah?
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!