ZSC-Fans EM 2016 Toto

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    ...und im Fuessball gits nur die langwiilig Quali und de Meischter staht scho vor em erschte Spiel fescht, und das nöd nur i de Schwiiz :gaehn: :gaehn: :gaehn:

    yep, da chamer, vorusgsetzt mer isch fuessball-fan, richtig niidisch werde uf barca-, real-, und atletico-fans, die chönd bis zum letschte Spieltag hoffe ;-o

    zum Thema: Ich wär däbii bime Tippspiel während dä regular mit Tipps nur uf Z-Match, han aber kei Luscht das z'organisiere ;) hahaha bi dem spiel gits wenigstens kei Problem mit unentschiede ;)

  • nur de Z fändi au fast chli langwielig, mir gahts drum, dass die andere Spiel "besser", sprich spannender werdet: eusi gsehni sowieso + hoffe immer uf de glich Sieger.

    evtl. wärs Übersichtlicher, wänn mer no wür Qualirundene einzeln Werte, inkl. Bonus?
    Damit mer's so richtig spannend chan b'halte und mer au nach 30-40 Spiel no e Chance hät zum wenigstens bitzeli füre cho und glich de Gsamtbesti söll Gwünne: d.h. mer müesst öppis ustüftle, wo so richtig kreativ isch (+ drum bestimmt vieli Gägner ha wird?).
    Schlussändlich bestimmt de d'Reglä wo sich d'Müeh nimmt, das Ganze ufz'setzä.

    Wänn ich's wür mache, dänn nur, wänn sich au gnueg mäldet, wo würed teilneh. Nur für die immer gliche 10 Lüüt lohnt sich de Ufwand nöd würklich.

    Min Vorschlag (ohni Gewähr):
    - richtig Sieger 2 Pünkt, egal ob nV oder nP
    - + 1 Punkt für richtig Tordiff
    - + 2 Punkt für richtige Tipp

    Bsp:
    Z - Chlote 10-0 tippt, 10-0 worde = 4 Pünkt
    Z - Chlote 10-0 tippt 12-2 worde = 3 Pünkt
    Z - Chlote 10-0 tippt 11-0 worde = 2 Pünkt

    dänn chönt mer no Bonuspünkt mache, à la: jede richtig Tabälleplatz nach 1 Rundi git 2 Pünkt (jewiels vor jedere neue Rundi setzä)

    Thomi, wär sowas möglich? Ich han Kicktipp bisher nur als User gnutzt, nöd sälber Turnier erstellt.
    Falls es so flexibel isch und sich gnueg mäldet, würi mir sicher mal no vor Beginn vo de Saison d'Müeh neh zum erfasse... (wänns suscht niemer mache wett)

    Wännn mer all Teams nimmt, chönd au eusi Dauer-Gäst uf de Pinnwand mitmache, was bimne reine Z-Tippspiel chum de Fall wär und somit chli Abwächslig bringe wür.
    Bietrag schätzi 20 Franke pro Teilnehmer, isch für so viel QualiSpiel quasi es Nütelinüt...

    • Offizieller Beitrag

    Mer sött eigentlich scho eigene Turnier chöne erschtelle. Mer muess dänn eifach au d'Resultat sälber nahträge und muess bi all dene lässige Vorhol- und Nachschpieltermin alles sälber nahträge. Drum wär nur Z-Schpiel evt. e machbari Variante, wänn öpper Ziit und Luscht hät.
    Bi so lange Tippschpiel häsch aber so oder so s'Problem, dass relativ schnäll es paar ihri Tipps mal vergässed und anderi au trotz tippe chli zrugg gheied und am Schluss häsch glich nur no 10 Nase, wo würklich aktiv mitmached - wänn überhaupt.

    • Offizieller Beitrag

    Ja Reto, zeigsch mer dänn mal wie das gaht im Kicktipp oder wo das es beschriebe isch? Han nüd dergliiche gfunde :-o

    Ich bin glicher Meinig, all Mannschafte tippe isch en rieeeese Ufwand und bi bis zu 3 Runde pro Wuche hani kei Luscht so viel ztippe und bin sicher, dass es immer mal wieder vergässe gaht.

    Also ich wär au bi 20 Auge wo mitmached däbi für en 20er......aber nur mit Tipps vo Z-Mätch....

  • Zitat von Mushu

    Also s'Tippspiel vom Lolo isch jetzt villi Jahr gloffe und eigentlich en Erfolg gsi! Wieso öppis Neus?
    Det sind au bereits e Basis a Tipper hinterleit. Mer müesst mit em Lolo rede, öber allefalls d'Admin-Date wiiter git.

    Ich finde e so; oder nöd ...

    Und jetzt scho es herzlichs Dankeschön, wänn öpper d'Ziit dafür ufbringe cha!


    cool, mier sind emal glicher meinig! :razz:

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Da wär de Link, Thomi:

    https://www.kicktipp.de/plavesic/tippuebersicht

    Mir isch das immer z'vill gsi und die andere Mätch interessiered mich au nüme würklich so, drum hani nie mitgschpillt.
    Am Schluss vom Final sind's no 10 gsi, wo tipped händ, 7 oder so händ wohl regelmässig tipped. Wär meh möglich, aber mit Gäldiisatz werdet's wohl eh au nöd meh. Ohni Iisatz isch es villicht chli langwiilig oder wieso hät nie öpper drüber diskutiert? ;o)

  • Zitat von Reto

    Wär meh möglich, aber mit Gäldiisatz werdet's wohl eh au nöd meh. Ohni Iisatz isch es villicht chli langwiilig oder wieso hät nie öpper drüber diskutiert? ;o)


    isch genau de punkt. s'tippspiel an und für sich isch sehr guet, aber es fählt de kick ohni geldisatz. drum händ die meischte ab platz 5 ufghört i de playoffs zum tippe.

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    Entweder ist es noch nicht eingerichtet oder es gibt keines mehr....für die EM gab es ein Tippspiel und das Hockey Tippspiel gab es über Jahre :nixwiss:

    Sit Rappi nur no im B isch, gits das nüme:)

  • Ganzi Saison mit Allne fänd ich halt scho cool.
    Gäge s'vergässe vom Tippe hett ich d'Tipprundi i 4 Teil gsplitted, wo mer jewiels 12-13 Runde mitenand + Tabellestand, nach dere Rundi chönt Tippe, quasi als Bonuspünkt.
    Nur Z fändi langwielig, aber PO wär sicher au cool.
    PO chan mer ja sowieso mache: isch weniger Ufwand + chürzer zum Tippe, was wohl meh Teilnehmer geh wür.
    Bi Wettabüter gits au im Hockey unentschiede, da nach 60 min gewertet wird.
    Dh chönt au mache:
    Tipp 2-3 NV oder NP, dänn gäbts 2 Pünkt für 2-2 + 1 für richtig Sieger i NV oder + 2 für NP.
    Aber das machts glaubs biitzeli kompeliziert :)

    • Offizieller Beitrag

    Hey, Jungs.

    Hät öpper Luscht, zum da mitmache?

    http://manager.kicker.de/interactive/bu…kader/status/1/

    Han de Junior und mich mal aagmäldet. Nur so zum Schpass. Ich dänke, mer chunnt am wiitischte, wämmer vier Topschpieler iisetzt und de Rescht Nietene, wo eifach 0 Pünkt mached, aber das isch natürlich nöd so luschtig, drum hani lang baschtled für e gueti Mannschaft.
    Falls öpper au mitmacht, gänd doch Bscheid. Mir sind erscht drü i eusere interne Liga ;o)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!