Hütt isch mini Box cho... mues am abig grad checke obs tuet (mit Swisscom-Internet)
Sport im Internet oder adieu TC!?
-
-
Hütt isch mini Box cho... mues am abig grad checke obs tuet (mit Swisscom-Internet)Funktioniert wunderbar, soweit sogut. Ez muss ich meiner Frau nur noch beibringen das das Menü nicht halb so sexy aussieht als bei SCTV. Das gibt spätestens dann Ärger wenn Sie ihre Serien nicht schön gebüschelt vorfindet..... Hauptsache ich kann Hockey schauen ohne zu Cablecom äxgüsi, UPC zu wechseln.
-
Bericht zu upc mysports:
https://mobile2.tagesanzeiger.ch/articles/59b6ad35ab5c372b12000001
-
- Offizieller Beitrag
Glich no e blödi Frag.
Für was brucht mer e Box, wämmer's uf em Handy chan luege???
Schlächt isch ja das Aagebot nöd, aber mer hät doch scho TV dihei und das meischtens mit Chündigungsziit usw. -
- Offizieller Beitrag
Will ihres Produkt so zämägstellt isch. Weiss nöd wie das isch, aber chönt au es Problem vo de Übertragigsrecht si. Evtl. hends App Recht nur in Verbindig mit IPTV.
-
- Offizieller Beitrag
Aber wie luegsch dänn uf em Handy? Dete muesch ja demfall eifach chöne mit Username und Passwort iilogge. Oder nöd? Git's uf em Handy oder im Browser (falls es das au git) au "replay"?
-
- Offizieller Beitrag
Muesch App abelade und nachher en QR-Code uf em Fernseh fotografiere. Replay gits aber nöd uf allne Sender (sind aber a rechte verhandlige). Browser isch nach mim wüssensstand nöd in arbeit.
-
- Offizieller Beitrag
OK.
Aber de QR-Code muesch nur einsch scanne, oder? Gaht's dänn au nur uf eim Handy?Frage über Frage ;o)
-
- Offizieller Beitrag
Ja nur einisch scanne und momentan nur mit eim Handy. Frag ob mal meh unterstützt werded isch nonig beantwortet worde.
-
- Offizieller Beitrag
Isch ja eigentlich scho en rächte Schissdräck, wänn ich mir so überlege, wie vill Lüüt mini Familie hät, wo dänn de eint oder ander villicht au vo unterwägs öppis will luege.
-
Schint sehr kompliziert z'sii... Defür wärs doch so eifach und das lob ich mir am jetzige Agebot:
Eifach UPC-Digicard in Fernseh inestecke und ohni sone unsäglichi Box die Sänder luege. Wänn mal zume Kolleg gahsch, chasch d'Digicard eifach mitnäh und scho laufed die Sänder au bim Kolleg, wänni id Feriewohnig im Bündnerland gange chani die Digicard au mitnäh und s'glich Programm luege etc. Und natürlich chan mer au glichzitig no uf iPad und Handy anderi Sache luege. Besser gahts gar nöd, zum Glück hani nie zu Swisscom TV gwächslet ide letschte Jahr...
-
- Offizieller Beitrag
Sie sind halt no im Ufbau und Stabilität het momentan meh Prio als grossi Flexibilität... Da ja au multiroom lösig no cho sött, chan ich mir au vorstelle, dass au mal meh mobiles chasch aktiviere.
Eifach UPC-Digicard in Fernseh inestecke und ohni sone unsäglichi Box die Sänder luege. Wänn mal zume Kolleg gahsch, chasch d'Digicard eifach mitnäh und scho laufed die Sänder au bim Kolleg, wänni id Feriewohnig im Bündnerland gange chani die Digicard au mitnäh und s'glich Programm luege etc. Und natürlich chan mer au glichzitig no uf iPad und Handy anderi Sache luege. Besser gahts gar nöd, zum Glück hani nie zu Swisscom TV gwächslet ide letschte Jahr...Naja. Replay usw. isch bi mir halt scho i de Prio und mit Digicard nöd möglich. Und so ganz überall lauft UPC au nöd Aber jedem das seine. Wenn all sgliche würded welle, denn gäbts nöd unterschiedlichi Produkt.
Und btw. msh box chasch au zum kolleg mitneh. wenn er internet het, denn lauft sie au deht.
-
- Offizieller Beitrag
Swisscom TV lauft aber nur dete, wo mer d'Telefonlinie aaghänkt hät. Glaub ich mindeschtens.
Replay und ufnäh hät bi mir ebe au Priorität. Bin nöd i de Situation, wo ich vill Sache dänn chan luege, wänn's im TV chömed.
-
- Offizieller Beitrag
Ja swisscom isch en anderi Technologie. Die lauft nur deht wo sie au ufgschaltet isch.
-
Naja. Replay usw. isch bi mir halt scho i de Prio und mit Digicard nöd möglich. Und so ganz überall lauft UPC au nöd Aber jedem das seine. Wenn all sgliche würded welle, denn gäbts nöd unterschiedlichi Produkt.
Good point, für das hani no es zuesätzlichs Teleboy-Abo, vor allem au wil mer mit dem Sändige chan downloade und dänn offline ufem iPad luege oder sogar als Videofile ufem PC speichere. Mit de Digicard häsch die Funktione natürli nöd, ufnäh gaht über e Harddisk woni am Fernseh agschlosse han, aber Replay nöd. Replay häsch aber au als Digicard-Chund, halt nur über d'HorizonGo App bzw. über d'Website.
-
Zum Thema UPC. Könnt ihr zusätzlich zur Spielauswahl über die Box euch auch übers Internet gleichzeitig freischalten lassen ? Beispielsweise mit der Kundennummer und Passwort und dann ein Spiel auswählen ? Müsst ihr euch dann erst freischalten lassen, für eine App beispielsweise ? Wenn ja, was ist der Preis pro Spiel ?
Gruss
ZSC/DEGShanahan -
scho cool, da wettsch mal wieder öppis live luege, aber sky sports isch überlastet und d'zahlig funktioniert nöd: danke für die super dienstleistig, bestätigt mich wieder, dass ich anders uf eues agebot zuegrieffe wird.
-
- Offizieller Beitrag
Hettsch ja früehner es Abo chöne löse ;o)
-
klar hetti chöne, aber wieso söll ich es Abo für 30 Tag zahle, wänn ich nöd weiss ob/wieviel ich dänn au wird luege?
das wo ich jetzt han isch im Total viel billiger und ich chan (so fast) jedi Sportüberträge in Europa live luege: isch guet, hani das Sky Sports Abo nöd chöne löse -
- Offizieller Beitrag
Chasch es au ziitversetzt luege?
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!