Aber aber am Fröden klebt doch Scheisse am Stock.
Playoff 1/2 ZSC vs. EVZ
-
-
yes und ist gerade am telefon mit wallmark zwecks Ferienziele
Du meinst nach dem Zitat des grossen Philosophen S. Helfenstein entsprechend :“booking.com“
-
Züri hät chli Mitleid mit Zug darum händs ne paar Chance im Powerplay gäh und debi grad no s Boxplay fürs Final trainiert.
Zug wet jetzt no härter schaffe und alles besser mache
-
Aber aber am Fröden klebt doch Scheisse am Stock.
Jap, aber immerhin schöne Vorarbeit beim 0:1
-
schön wie de hänni im mysports studio grad de genoni jämmerlich gmacht het bi de szene zum 2:0
-
Herrlich all die Zuger-Fans-Gsichtli iblendet zgseh
-
Schiiiiieeeees Sportverein
-
Geile Siech de Horst.
-
Mached de Sack zue!
-
Schööööööööööönnnnnniiiiii Feeeeeereerrriiiieee *sing*
-
ich glaub zsc schafts is final
-
-
finale!
-
und de nxt spieler in ruhestand gschickt
finale ohhhhh finale ohhhhhh
-
oh man im viertelfinal de forster als hülsuse und ez de suri… das isch de nachteil vom sweep mit em heimvorteil da machsch de sack halt immer uswärts zue und musch das hülkonzert aluege. jänu es git schlimmers
-
what a game Boys vo A bis Z super Leistig vo allne!
ganz cool natürlich für de Kovar, hat eus praktisch dä Sieg gschankt - Karma Baby
hoffe jetzt eifach das mer nüm mues ghöre (und vor allem lase) die ganzi Gschicht vom 3-0 zum 3-4. Hand jetzt eus schön chöne revanchiere
Und jetzt dureschnuufe, abefahre und dann gahts wiiter - come on boys
-
Aus, Amen, haben fertig.
Saubere Leistung die ganze Serie über unserer Jungs.
Jetzr erholen und Blessuren pflegen.
Eventuell gegen Lausanne so wies aussieht..dann wirds wohl nicht mehr so fair wie gegen Biel und Zug (dementsprechend diesbezüglich auch ein Lob an diese Mannschaften)!!!
-
LHC oder Bükof titellos in Rente schicken?
-
EVZ war nur Kanonenfutter, mehr nicht. Ich wiederhole mich hier, wir laufen locker durch.
-
Wird das Finale eigentlich wieder im Di/Do/Sa-Rhythmus gespielt, wie es sich gehört?
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!