Bern - ZSC, Dienstag 22.1.2008 - 19:45

  • ...wenn ich die knallrote Birne von Boxmeer gesehen hätte, würde ich mich als SCB-Spieler auch mal in den Arsch kneifen. Da hat wohl ein ausgiebiges Straftraining gedroht. Wird den Typen aber auch so die Leviten verlesen, ist nicht die erste eher peinliche Leistung im 2008. Und solche Spiele "kehrt" man normalerweise auch nicht einfach so. War, wie schon gegen Davos, eine Portion Glück im Spiel.

  • so min lieber edgar, ets langeds mer eifach e mal du bisch sonen volldepp, wies eigendli sött verbote si!

    nimmt mi ets wunder öb usnahmswiis mal antwort gisch, uf mini frage, das machsch ja grundsätzlich nöd...

    1. wie söll de kreis merke dass bern de goalie wechsled ide pause?
    und 2. wie heter sie sölle druf istelle? und 3. het de goalie d goals gschosse?

  • Zitat von Mushu

    Cooli Wand da!

    Die allergröschte Helde uf däre Wält, wo alles richtig mached und eifach uhuera cool sind, sind 5 Minute schpöter die gröschte Schwammchöpf und Pfiffene uf dere Wält.

    Und das qualifiziert vo dä gliche Schpezialischte und Expärte.

    Momol!

    ich weiss ua nöd wie viel du zsc fan bisch und so ruhig chasch bliibe aber ja^^

    nei ich bin eifach entüscht das sies glich no versaut hend, wenns vorher so guet gspielt hend und würkli alles richtig gmacht hend (ussert viellicht de alston wo alles versaut!)

    sichr find ichs guet wies nochher no kämpft händ aber ja^^

  • Klar, das Spiel von unseren Jungs war nicht super..man nützte ein weiteres mal zu wenig Powerplays, aber im Moment ist meine Wut ganz klar gegenüber dem Scheiss Schiri Peter Kunz da!
    Alles hat angefangen nach dieser total lächerlichen 2+2 Minutenstraffe gegen Seger.

    Ja was soll den der Seger machen wenn er vom Berner von den Beinen geholt wird? Soll er seinen Stock loslassen?!! Und für sowas gibt es 2+2.. :skandal: :skandal: :skandal: :skandal:

  • :suff: :suff: :suff: :suff: :suff: :suff: :suff: :suff: :suff: :skandal: :skandal: :skandal: :skandal: :skandal: :skandal: :skandal: :skandal: :skandal:

    Klar isch d straf en schiisdreck! aber aber weg dem döff mer doch nöd 5 töpf innerhalb vo siebe minute becho! es isch eifach wüki peinlich wie die us de kabine usecho sind! spieled zersch es nöd schlechts powerplay und denn schlag uf schlag! HUERE GOPFERTAMI SIECH! wer isch schuld? Klar d spieler aber sicher treit au de kreis e mächtigi portion! so chans nöd wiiterga!

  • Zitat von Jokerit

    Klar, das Spiel von unseren Jungs war nicht super..man nützte ein weiteres mal zu wenig Powerplays, aber im Moment ist meine Wut ganz klar gegenüber dem Scheiss Schiri Peter Kunz da!
    Alles hat angefangen nach dieser total lächerlichen 2+2 Minutenstraffe gegen Seger.

    Ja was soll den der Seger machen wenn er vom Berner von den Beinen geholt wird? Soll er seinen Stock loslassen?!! Und für sowas gibt es 2+2.. :skandal: :skandal: :skandal: :skandal:

    :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch: :heul doch:

    geile avatar :roll:

    Einmal editiert, zuletzt von fäbe (22. Januar 2008 um 22:04)

  • fasch aber nöd ganz

    Zitat von Draft

    Bern momentan kein Gägner für eus. Heimschwach, vieli Verletzti und übersättiged.
    Mer werdeds hüt überfahre!

    @Augenglaser

    :heul doch:

  • muen aber doch au es kompliment mache! de pittis und au de meist rest het bis am schluss gfightet! aber ebe die siebe minute sind katastrophal gsi! hät das nöd mit coaching ztue? ?

  • Ok Fazit vom Spiel:

    2. Drittel lang göttlich gespielt. Wirklich fantastisch!

    Im letzten Drittel die ersten 7 Minuten wirklich TOTAL gepennt, ich hoffe das ist den Jungs eine Lehre.

    Aber was einfach gesagt sein muss ist das die Strafe gegen Seger ein absoluter Skandal war. Zum Glück gehts am 3. Februar wieder nach Nordamerika dann muss ich solche Scheisse (Schiedsrichterentscheide) nicht mehr sehen.

  • Zitat von Jokerit

    mis chline pittis bildli uf de linke site.. :cool:

    Isch das dä wo vo vielne scho vorem erschte Spiel so hochglobt worde isch und bis jetzt öppä so uffällig isch wie Rauch im Hallestadion? :roll:

    Letztes Drittel, totale Skandal!

    Trotzdem, wenn ad Leischtige vo de erschte zwei Drittel aknüpft werde cha, lit villicht was drin in Gänf und Zug.

  • Zitat von Fips

    Isch das dä wo vo vielne scho vorem erschte Spiel so hochglobt worde isch und bis jetzt öppä so uffällig isch wie Rauch im Hallestadion? :roll:

    Letztes Drittel, totale Skandal!

    Trotzdem, wenn ad Leischtige vo de erschte zwei Drittel aknüpft werde cha, lit villicht was drin in Gänf und Zug.

    nicht mal einen 4 schiri würde was bringen - wenn wir keine gute haben!
    alle immer gegen Z... ich kanns kaum glauben!

    und ja.... 7 minute... Z halt...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!