Zitat von CaroleIch halts würkli fast nüm us...ich dänke nur no a das...
es vergigelet mich schier
Zitat von CaroleIch halts würkli fast nüm us...ich dänke nur no a das...
es vergigelet mich schier
bin ich demfall zu de lachrundi da ine gworde...
I 4h und 3/4 gahts loooos!!
Zitat von Carolebin ich demfall zu de lachrundi da ine gworde...
Dur die Sälbschterkänntnis häsch di grad no sälber grettet.
ich chan mich halt ämigs vor freud chum zämerisse...
ich stahn dezue!
Isch hüt irgendöppis bsunders? Eimal meh eifach es langwiiligs Playoff-Spiel.
Mal luege, weiss nanig öb ich gang go luege.
Zitat von Carole
Was luegsch dänn du ämigs für Spiel?
je nachdem was i de Buvette lauft
Zitat von CaroleWas luegsch dänn du ämigs für Spiel? Find sie alles andere als langwilig!
Jetzt isch z'vil....
findet ihr all d'spiel so langwilig?
Am Samstig z.bsp. isch so geil gsi im hallestadion! s'1. drittel vor allem, scho lang nüm so en geile match gseh gha!
Zitat von Carolefindet ihr all d'spiel so langwilig?
Am Samstig z.bsp. isch so geil gsi im hallestadion! s'1. drittel vor allem, scho lang nüm so en geile match gseh gha!
sehr langwiellig, bin am sa. im erste drittel nach 13min gange
Zitat von beobachtersehr langwiellig, bin am sa. im erste drittel nach 13min gange
Im ernst? findi no interessant, wie s'empfinde bi jedem so krassi unterschied chan ufzeige... mit kollege woni drüber gredet han hends mi eigentli au nur bestätigt, dass es en geile match gsi isch... also ich hans en geile match gfunde!
Zitat von CaroleIm ernst? findi no interessant, wie s'empfinde bi jedem so krassi unterschied chan ufzeige... mit kollege woni drüber gredet han hends mi eigentli au nur bestätigt, dass es en geile match gsi isch... also ich hans en geile match gfunde!
Ironie schiint dir es Fremdwort zi, häh?
Zitat von CaroleNei, aber ohni smilies isch es echli schwierig das z'erkenne im netz...
mängmal bruchts würkli kei smilies....
Zitat von CaroleNei, aber ohni smilies isch es echli schwierig das z'erkenne im netz...
Gaht mir genau glich...isch würklich nöd eifach so im netz inne, also bitte bruched die Smilies, klar?
Zitat von Carolejaaa... ich weiss isch mir ja au voll komisch inecho. aber mer weiss ja nie... dMeinige gönd ja no oft usenand...
häsch du öpe gar en pilz inelah?
De Draft chan das au nöd so rächt beurteile, wie d'Mätch sind. Er gseht sie ja nur im Fernseh und das, obwohl er kein Teleclub hät. Sache git's.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!