Viertelfinale ZSC Lions - Kloten Flyers

  • Zitat von Max Payne

    häsch du öpe gar en pilz inelah?

    ja genau!! das wirds wohl gsi si...

  • Zitat von Carole

    Ich halts würkli fast nüm us...ich dänke nur no a das... :razz: :wink:

    gaht mehr ähnlich :) no ei std. zum glück schaffi fascht näbed em hasta 4 min vo da zfuess :) gsehne vo de kantine sogar druf :D das motiviert immer wieder :D

  • Zitat von backinreality

    gaht mehr ähnlich :) no ei std. zum glück schaffi fascht näbed em hasta 4 min vo da zfuess :) gsehne vo de kantine sogar druf :D das motiviert immer wieder :D

    Das glaub ich dir!! Wänn ich so nöch vom hallestadion würd schaffe, chönt ich mich glaubs no weniger konzentriere... :wink:

  • Zitat von Carole

    Das glaub ich dir!! Wänn ich so nöch vom hallestadion würd schaffe, chönt ich mich glaubs no weniger konzentriere... :wink:

    han grundsätzlich gnueg ztue, aber für en pinnwand bsuech langets ame match tag immer no ;) naja luftlinie öpe 250 Meter vom hasta..

  • Zitat von backinreality

    han grundsätzlich gnueg ztue, aber für en pinnwand bsuech langets ame match tag immer no ;) naja luftlinie öpe 250 Meter vom hasta..


    Das sowieso! das muess ja si! :wink:
    Ich fahr defür immer dur oerlike verbi wänn ich gang go schaffe.. :)

  • Zitat von virus


    und ich han endlich e stell gfunde in oerlike. vorher han immer no zersch müesse en umweg mache vonere stund, dass ich no churz da gsi bin vor em schaffe, jetzt muesis das wenigschtens nüme. phuuu :geil:

    in oerlike zschaffe würd mir au besser gfalle als i dem (grusige) glattbrugg..

  • Zitat von Carole

    in oerlike zschaffe würd mir au besser gfalle als i dem (grusige) glattbrugg..


    Also so grusig isch das Glattbrugg sicher nöd, wil es läbed ja no recht viel lüt dört

  • eifach geilo :suff: :shock:

  • Zitat von Marc


    Also so grusig isch das Glattbrugg sicher nöd, wil es läbed ja no recht viel lüt dört

    also ich finde es git schöneri orte... :wink: guet, ich schaffe ja au nur döte, und dänn no im industriegebiet... git sicheri schöneri plätz in glattbrugg. :wink:

  • hey lüt!! bald isch es sowiet!!

    teleclub ischalte (da ich ja nöd is hallestadion chan hüt abig) und en geile match gnüsse!!

    so muess mer de dunnstig abig verbringe! :razz:

    • Offizieller Beitrag

    Ich sägs jetzt eifach mal grad use "Du bisch en riese Weichbächer! Wird doch eifach Chlote-Fan!"

    Also ich han dä Kreis nöd eimal gseh spiele und häsch Du Voll-Depp würkli s'Gfühl dä Chreis hät sine Manne gseit sie sölled es 1-0 halte?
    Bisch Du würklich so blöd wie Du da immer dä Aschin machsch?

    Aha Edgar....chasch nöd mal zu dem Bullshit stah wo Du uselahsch oder wieso gasches go wegeditiere?
    Schad hani quotet gäll.....ich bliib däbie du bisch für mich mit Abstand die gröst Badhose i dem Forum und glaub mir, Weichbächer, das isch e riifi leistig!

  • Tja, jetzt müssen sies im nächsten Spiel halt richten.

    Ich sagte von Anfang an, das es nochmals so eine Leistung wie in den ersten beiden Spielen braucht, die war leider heute überhaupt nicht vorhanden.

    Hoffen wir auf Samstag.

    Gruss Dagobert

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!