super
tippe nun auf Fribourg gegen uns im Final
geil
gute nacht
läuft alles nach Plan !!
Goodbye BERN
-
-
- Offizieller Beitrag
Boah!
-
ich möchte van böxmyr zitieren:
ich kann mir nicht vorstellen eine schlechte
mannschaft zu trainieren.hammer...ach ja... danke frau dube....
-
Dube ist einfach ein Trottel..
-
- Offizieller Beitrag
Chamer so säge. Fribourg het wohl müesse uf es Penaltyschüsse hoffe, wänn's kei Powerplaymöglichkeite meh gha hetted i de Verlängerig.
-
nun ja
seid ihr mit mir einig, dass die Fribourger Genf rauswerfen ??
was dieser Goalie gehalten hat ...
Mona ist klar schwächer
gegen uns wird es dann nicht mehr reichen ..
danke Sulo ! -
ich glaub, fribourg wird im halbfinal nüme viel hole.
jetzt plötzli werded d'erwartige riesig det und das passt nöd so zu fribourg. tippe uf en relativ dütliche final-izug vo servette. mindeschtens 4:2. -
ok mal sehen
halte dagegen, ganz klar
Kiste Bier im Final ?? -
- Offizieller Beitrag
Die "Restaurants & Entertainment AG Bern" (vormals SCB) sollte sich nach zwei Niederlagen in der ersten Runde in drei Jahren schon mal überlegen ob diese Schönwetterspieler tatsächlich der Weisheit letzter Schluss sind. Loser Dube lässt grüssen....und Gamache....
Weiterhin mein Wunsch: EVZ nach 7 Spielen und x Verlängerungen.
Sehr schön! -
zerscht müend mir dän no Davos schlah, was ja wie mer wüssed immer echli es Problem isch für dä Z
-
ä "hallestadion-chischte"?
-
Ich traue Fribourg durchaus auch eine Finalqualifikation zu! Ich gehe auch davon aus das Davos weiter kommt. Und das wird dann wirklich ein harter Brocken für uns. . .hoffentlich geht das gut. . .
-
du meinst ZUG, oder ?
-
-
Zitat von Joey_88
Ich traue Fribourg durchaus auch eine Finalqualifikation zu! Ich gehe auch davon aus das Davos weiter kommt. Und das wird dann wirklich ein harter Brocken für uns. . .hoffentlich geht das gut. . .
davos wird nöd härter als zug. wänd gsehsch was dä weibel für ä serie spielt, da hämer bi davos chli offneri tor. chunt glaub nöd drufa wer det chunt. es wird sowieso schwierig und trotzdem isch beides machbar.
-
Das berühmt berüchtigte MOMENTUM ist ganz klar auf der Seite von Davos, Heimspiel von Zug hin oder her.
-
Zitat von Edgar
ne eine für uns alleinok, bin däbii.
servette im final = du zahlsch
fribourg im final = ich zahl -
PS. Han hüt dä Pittis troffe, isch ja nöd würklich hübscher ohni Helm, er meint das er am Samschtig ganz klar wider chan schpile
-
Zitat von Vasco
zerscht müend mir dän no Davos schlah, was ja wie mer wüssed immer echli es Problem isch für dä Z
Danke! Mir münd uf ois luege und realistisch blibe. Ide letschte Spiel (inkl. Quali) hät oisi Mannschaft konstant gspielt. Davos und Zug schätz ich jedoch ufgrund vom Tempo i dere Paarig als na e Stuufe höcher ii. Da müssted mir ois scho na chli steigere.
Trotz minere momentane Zfrideheit nach em Halbfinalizug und de Meinig, dass s Saisonziel erreicht isch, hoff ich, dass d MAnnschaft meh Winner Mentalität hät als ich und d Chance (wo nöd so chlii isch) uf de Final packt!
-
chas mer gar nöd vorstelle, dass Genf in Final chunnt, aber Fribourg hät chum no eh Chance nach dem Husareakt
final mit Genf das tönt scho recht langwiilig
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!