ZSC Lions - HC Davos, 4. Halbfinalspiel, 22.03.08

  • Larry / Lolo:

    ...defür hämmer s'Autoränne gseh :wink:

    PS: Geschter isch im Sektor A1 (underhalb vo de Loge, wo mir scho die ganz Saison sind) reklamiert worde bim Ordnigsdienscht, dass da gflueched wärdi....es isch ja scho unglaublich, was da abgaht....

    PS2: Danke namal all all, wo namal gspändet händ!

  • [quote='Draft']uah, übel...lueged mal genau, da macht doch tatsächlich no e Davoser Chutte d'Wälle mit :rofl:

    no geiler isch ebe das sonig ge hät wo sogar die Ballön ufblase und gschwunge händ.....

    Gruss Lolo

  • so; jetzt mal wieder thema eishockey:

    ein kompliment an segi. hat gestern grandios gespielt. sein bester match in diesem jahr. muss auch mal gesagt werden!

    ansonsten wars ein schön erkäpmfter sieg. wir haben vier linien, die man braucht um meister zu werden.

  • Eifach geile Match gsi.. Belohnig für e Qualifiaktion wo ächt zum Teil nöd so sWahre gsi isch...

    Aber jetzt isch dMannschaft parat und ich möcht gar niemerd speziell usehebe, aber wie krass Linie 3+4 sind bi eus isch UNGLAUBLICH!!!! Sälbst sie spieled Davos mit ihrere 2. Linie ad Wand... es isch extrem geil sowas zuezluege... Im Vorfäld hät mehr immer behaupted dLinie 3+4 chönged für Davos de Unterschied mache, sie machededs defintiv für eus... über Wichser, Gardner, Seeger und Forster (Abgseh vo sinere Piruette ala Eiskunstlaufgala) müemer nöd diskutiere au super gsi...

    Dän no was zu de Stimmig, plötzlich bim 2:1 isch de Stadionspeaker voll debi gsi, plötzlich schreit er de Vorname 3 mal is Mikrofon und bezeichnet am Schluss al als "geili Sieche"... Sowas hani no nie ghört vo dem... Aber es isch anderscht krass gsi... jetzt nöd nur weg däm, allgemein dStimmig, usserd szwüschezitliche Tüf bim 1:1...

    Und ja danke für dChoreakasse Draft.... So hät mehrs schön gseh chöne anelaufe und inerüehre :) Tip top....

  • Wämmer scho bi de Komplimänt sind dörf mer eine nöd vergässe wo nöd gschpielt hät, nämlich de Speaker. Hät d'Schtimmig no meh agheizt als sie scho g'si isch. :sensa:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von backinreality


    Dän no was zu de Stimmig, plötzlich bim 2:1 isch de Stadionspeaker voll debi gsi, plötzlich schreit er de Vorname 3 mal is Mikrofon und bezeichnet am Schluss al als "geili Sieche"... Sowas hani no nie ghört vo dem... Aber es isch anderscht krass gsi... jetzt nöd nur weg däm, allgemein dStimmig, usserd szwüschezitliche Tüf bim 1:1...

    De Speaker isch de Gjovi gsi, oder? Für mich mit Abstand der beste Speaker, der sollte IMMER am Mic sein!

    Ich fand seine Einlage auch Hammer, der richtige Ton zur richtigen Zeit, auch wenn jetzt sicher wieder einige nörgeln in die Richtung FC-Bayern-mässig. Wenn man es immer bringt ist es mühsam und langweilig, aber zur richtigen Zeit ist es super und den Gegner noch ein bisschen tiefer ins Eis drücken kann nicht schaden.

  • Zitat von Larry

    De Speaker isch de Gjovi gsi, oder? Für mich mit Abstand der beste Speaker, der sollte IMMER am Mic sein!

    Ich fand seine Einlage auch Hammer, der richtige Ton zur richtigen Zeit, auch wenn jetzt sicher wieder einige nörgeln in die Richtung FC-Bayern-mässig. Wenn man es immer bringt ist es mühsam und langweilig, aber zur richtigen Zeit ist es super und den Gegner noch ein bisschen tiefer ins Eis drücken kann nicht schaden.

    Ja ich glaub es hät all Davoser richtig agschisse i dem Momänt das de Name no 3 mal händ müesse ghöre, vorallem bim 3:2!!! Nei während de Quali muesser sowas nöd bringe, aber geschter hanis also au de perfekti Zitpunkt gfunde zum iheize...

  • Es isch de Giovi gsii und ich find s guet hät er das gmacht! Er hät nach i de 2. Drittelspause gmeint er heg eifach mal öppis anders welle mache und hegs geil gfunde das all so mitgmacht händ. Au ich find er sött immer Speaker mache. Er bringt e chli Pfiff i das ganze.

    Gruess und Attacke

    René :welle: :welle: :welle: :welle: :welle:

  • Geil gsi, danke Züri!

    Wär mich aber eifach langsam bsunders nervt isch de Arno. Gester im Radio jammert er, wieviel Spiel dass sini Mannschaft hät müese bestrite, und dass sie alles gäbed und defür au no bestraft werded, was als Kritik am Schiri dörfti interpretiert werde. :gaehn:

    Zudem sini ewige Faxe im TV, und das hochjuble...na ja...er gaht mir eifach uf de Sack, aus amen! :skandal:

    Sack zue mache morn! Auf gehts Züri!

    • Offizieller Beitrag

    Giovi: Er hat die für einen Speaker notwendige klare Stimme, die Lautstärke ist auch gut (laut!) und er spricht zudem franz. und ital. wenn ich mich nicht irre. Der Mann ist seehr gut!

    Mal was zu dem hier vielgescholtenen Benny:

    Vielleicht schaut ihr mal hier rein, dumm ist der nicht und was er sich aufgebaut hat in der Zwischenzeit verdient respekt!

    http://www.amadeus-entertainment.ch/pages/benny.htm

    Ich persönlich finde, er macht seine Sache soweit gut. Allen Leuten recht getan.....es würde hier wohl immer gmotzt, egal, wer unten steht!

  • zum Speaker:

    Ich finde unseren Speaker auch gut, er macht die Sache wirklich 1a und nutzte gestern die Gunst der Stunde um etwas mehr oder weniger neues im Hallenstadion zu probieren. Ein Speaker muss manchmal das Gefühl dafür haben.

    zu Arno del Curto:

    Habe das Interview gestern im Radio auch gehört. Der Radio Reporter fand es massiv geil. Ich fand es schon fast erbärmlich, für mich kam das nicht kämpferisch rüber sondern eigentlich absolut resignierend. Er machte den Eindruck als ob er absolut ratlos gegen diesen ZSC ist.

    zum ZSC:

    Der Z macht einfach Spass, aber es war irgendwie schon in der Quali abzusehen. Wir haben diese Saison nur selten ganz schlecht gespielt, sogar Anfangs Saison als wir einige Spiele verloren haben, haben die Jungs gar nicht schlecht gespielt und zum Teil sehr unglücklich verloren.

    Ausserdem bin ich der Meinung das der Aufschwung beim Z zum grössten Teil Ryan Gardner zu verdanken ist. Alle sprechen immer von Sejna's Ankunft, klar Sejna ist ebenfalls ein wichtiger Teil und hat viel zum Aufschwung beigetragen. Aber was Ryan Gardner leistet ist absolut Klasse, er bringt uns mit seiner Grösse und seiner "reach" ein Element gegen das irgendwie keine Mannschaft ein Rezept dagegen hat.

    Nachdem ich mich in Sachen Krutov während der Saison etwas zurückgenommen habe, nutze ich jetzt wieder einmal die Gunst der Stunde um meinen "Lielbing" wieder etwas zu loben. Krutov wird spielerisch immer besser, sein Einsatz ist immer tadelos aber sein Wert für diese Mannschaft und für den Verein ist praktisch unbezahlbar. Sein Name und sein riesieges ZSC Herz bewegt die Massen im Hallenstadion und wird wohl auch den einen oder anderen "alten" ZSCler wieder in die Halle zurück gebracht haben.

    Alles in allem... unsere Mannschaft ist einfach geil.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!