Servette-ZSC, 3. Finalspiel, Donnerstag, 03.04.08

  • mir händ so kei grossi chance, mit eusem momentane powerplay chasch unmöglich meister werde.
    powerplay sackschwach, eine vo dä grosse unterschied zu genf.

  • es schient so, wobie sind wieder 2 klari strafe wo dä mandioni nöd git für züri, crosscheck vom bezina gäg dä grauwiler, und dä vigier absichtlichs goal verschiebe, ich weiss nöd schtönd 3 vo dene arschlöcher ufem is, auge wie schusswunde di vollaffe

  • Jetzt kann die ZSC-Show losgehen! Ich bin mir sicher das der ZSC am Samstag nachdoppeln wird!

    Denn heute hatte ich das erste Mal das Gefühl, dass sie endlich ein Mittel gegen die genfer Defensive gefunden haben! zumindest 5 gegen 5^^ Mit dem Powerplay ist das halt immernoch so eine Sache. . .

  • Zitat von Larry

    Die richtige Antwort gegeben! :heavy:

    Respekt, Jungs! :fleht:

    Am Samstag steigt DIE Party in der Halle! :geil:

    es sind all gäg eus aber es git zwei neui Hockeygötter und das sind de mushu und de rottaris, hüt isch eifach wieder emal geil gsii und ich freu mich uf de Samschtig

    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag

    Was für ein Herzschlag Match heute Abend!

    ZSC für einmal grad mit der richtigen Vorgabe. Doch auf das frühe 0:1 folgt gleich der "tumme" Ausgleich! Scheibe!

    Die dritte Linie legt erneut vor. Bravo! Doch das Elefantenbaby Deruns gleicht gleich wieder aus.

    Sulo mit zwei "unmöglichen" Eiern. Gopf, was isch los???

    Intensiver Match! Die unseren hängen sich gut rein. Kampf. Servette aber stets mit etwas noch mehr Power. Fast immer gefährlich in Tornähe.

    Geile Vorarbeit von ThibO M. und Alston, der, wie es schien, persönlich gecoacht wurde von Harry heute abend, stand nicht nur richtig, sondern machte sie auch todsicher rein. Wow! Sooooo guet! Jetzt durehebe bis zur Drittelspause. Uffa, puhhhh, gschafft. E chli verschnuufe. Miin Herzschlag! Ich altere föif Jahr hütt zabig, gopf. Isch's wägem Schämpis, wommer zum z'Nacht trunke händ. (Quasi vor em Happy-End. Mhhh, dörft mer eigetli nöd mache, stimmt. Aber zu feinem Lachs....)

    S'gaht wiiter. Mer sind hine, stönd rächt guet. De Rescht macht jetzt de Sulo. Er hätt no öppis guet z'mache. Guet, guet Sulander. Guet! Mer kämpfed super. Strafe daa und deet. Die blödscht Straaf vu de Saison isch wahrschiinli die vum Blindi gsi genau 5 MInute vor Ändi. Mein Gott, soooooooooooooooo doooooooooooooooof! Aber alli gänd no chli mee. Und mer würged sie immer wieder use. Und de im Gool wird immer ruhiger. Stoischi Rueh strahlt er uus jetzt. He, chömed, gönd! Gänd alles.

    Straaf überstande. Mer händ ja au no die eint oder ander Chance gha und de Glöggli im Gool hätt wahrschiinlich gar nöd rächt chegged, wieso em Lachmi siini nöd ine isch. Vill e z'grosse Uusrüschtig hätt de Totsch!! No drüü Minute. No zwei. Ja, es chunnt guet. Ich verzabble fascht. Sch'dä Gooli duss? Schüüüüüsss!!!! Nei er isch ja no dine. No e Minute, ja, ja, ja, ja, das chunnt guet, das schaffe mer! JETZ isch er duss. Ja chömed jetzt, er müend ja känni meh mache, aber...... ja, easy, de Pögg abespile. Locker. Genau! Geil. He jetzt hämmer's dänn grad. Jaaaaaaaaaaahhhh! Gschafft. ["BRUNSCHTSCHREI!!!!!!"] Mängmal chas das halt gähh, dass dich die eignig Frau aalueget, wie wännt sie dich gar nöd rächt wür känne.

    Mues nomal en Juuuuchzer naalegge, s'sich einfach zuuuu geil. "Ja, gunne!" Geil! Mer dreijed die Sach no. "Und Schätzeli...... ja, ja, ch'bi no normal, muesch kä Angscht ha, ha ja gar nöd richtig duretrüllet. Nur e chli Freud gha. Das mues doch au Platz ha, oder? Was? D'Nachbere, jä chumm, hör jetzt uuf! Still...... d'Interviews......."

    Samschtig, Hallestadion WIR KOMMEN! Da gämmer'ne nomal! Was no übrig bliibt a Chraft wird bündlet und gezielt iigsetzt, alles klar?

    Hmm, die erscht Linie sch'ufem Zaahfleisch gloffe. Brav, sind gange. Aber sie schiined dure. "Chömed..... au ihr müend nomal zuelegge am Sa. OK?"

    Good night. Bi immer no uf Pulschlag 99.......

    Aber :cool:

  • Weltklass Benny, grosses Kino! :cool:

  • Zitat von Ari

    wenn eusi usländer au mal würded träffe wäred mer wohl meister...
    gloor schnyder krutov und co aha :)

    Häsch jetzt au chli meh Emotione unterdesse?

  • eher ja, aber niemals finaltauglichi vergliche mit frühner...zudem isch servette zwar en müehsame verein, aber dä "hass" fehlt chli...

    aber gnueg :suff: dänn wird das scho am samstig

  • Dä Deruns vo Servette regt mich dermasse brutal uf mit sine Schwalbene und sim Simulantisimus, ich chönt däm würklich e fadegradi gää. Chan dä Forschter also ganz guet verschtah und das nur scho vom zueluege

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!