• "Thibaut Monnet und Adrian Wichser sorgten dann immerhin noch für zwei Netzwackler im Shootout. Beide verwerten ihre Penaltys souverän. Und da mit Lukas Flüeler ein zweiter Ari Sulander sich mit den Versuchen des Gasts annahm, landeten am Schluss doch noch noch zwei Punkte auf dem Tabellenkonto der ZSC Lions. Aufgrund des guten Auftritts vom EHC Biel sicher ein nachdenklicher und gleichzeitig unverdienter Zürcher Erfolg. "

    Auszug aus dem Matchbericht auf der ZSC Seite!!! "unverdienter Zürcher Erfolg"?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von welli

    "Thibaut Monnet und Adrian Wichser sorgten dann immerhin noch für zwei Netzwackler im Shootout. Beide verwerten ihre Penaltys souverän. Und da mit Lukas Flüeler ein zweiter Ari Sulander sich mit den Versuchen des Gasts annahm, landeten am Schluss doch noch noch zwei Punkte auf dem Tabellenkonto der ZSC Lions. Aufgrund des guten Auftritts vom EHC Biel sicher ein nachdenklicher und gleichzeitig unverdienter Zürcher Erfolg. "

    Auszug aus dem Matchbericht auf der ZSC Seite!!! "unverdienter Zürcher Erfolg"?

    muemer dänn uf dä z siite immer finde, dass alles super isch?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Mal luege, öb's en Rüffel git für de Bricht, aber es isch sini ehrlich Meinig und er hät de Match schliesslich au live glueget. Wahrschinlich hät er au scho gnueg vom Gegurke i de Quali, wer weiss...

    Okay, aber Wasser isch nass und S'unne gaht im Oschte uf, das sind Facts. Aber klar, mer dörf locker anderer Meinig si, wänn mer will.
    Nur stimmt's halt eifach nöd.
    Und dass mir unverdient gunne händ isch absolut nöd wahr.
    Klar, Biel hät kämpft und es paar gueti Breaks g'ha.
    Aber simmer ehrlich, im 1. Drittel chönt's scho 4:1 für de Z stah, und Biel chönt sich nöd emal drüber beschwere.

    Natürlich isch's en Gurke-Match gsi, und Biel muesch eifach schlah, bzw. 3 Punkt dihei ifahre. Im 2. Drittel simmer ziemlich schwach gsi und hinne hät's nöd würkli guet usgseh.
    Us minere Sicht chunt das aber nur vo dem her, dass mer d'PO Serie gäge Servette no im Chopf hät.
    C'mon, Biel isch würkli schlächt gsi! Und am Schluss hämmer absolut VERDIENT gunne!

    Betr. Flüeler: soso-lala. Würkli Fehler hani keini gseh, aber ebe au kei würkli big-saves. Lueget mer mal, wie's wieter lauft.

    Larry: bin (bis jetzt) völlig dinere Meinig: de Geering macht en sehr en guete Idruck!

  • Zitat von Ari

    aber wär die quali bisher sbotene schlecht findet hät die letzte 4-5 qualis vom zet nöd gseh...

    richtig. so Mätch wäred ide letschte Jahr na ganz verlore gange.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Reto

    Mal luege, öb's en Rüffel git für de Bricht, aber es isch sini ehrlich Meinig und er hät de Match schliesslich au live glueget. Wahrschinlich hät er au scho gnueg vom Gegurke i de Quali, wer weiss...

    also naja viellicht händ das 1-2% so gseh wän überhaupt...

    verdient isch es allemal gsi, wän nöd souverän, mit nichten.

    de geering findi seehr starch..

    • Offizieller Beitrag

    Sorry aber dieser Matchbericht würde ins Fan-Forum des EHCB passen, aber nicht auf unsere HP!

    Der Bericht widerspricht so ziemlich jedem Pressebericht zum Spiel!

    Viel zu negativ!

    Bevor ich so was reinstelle, mache ich mich im Internet mal schnell schlau, was sonst so geschrieben wird und gehe dann nochmals über die Bücher. Wäre ich in der GL würde ich glaub ein bisschen toben.....!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Sorry aber dieser Matchbericht würde ins Fan-Forum des EHCB passen, aber nicht auf unsere HP!

    Der Bericht widerspricht so ziemlich jedem Pressebericht zum Spiel!

    Viel zu negativ!

    Bevor ich so was reinstelle, mache ich mich im Internet mal schnell schlau, was sonst so geschrieben wird und gehe dann nochmals über die Bücher. Wäre ich in der GL würde ich glaub ein bisschen toben.....!

    ich wür tobe, well mer gäge dä ufstiiger erscht im penalty gune hät.

  • Zitat von virus

    ich wür tobe, well mer gäge dä ufstiiger erscht im penalty gune hät.

    Nei nei, sie händ kämpft, guet gspielt und eifach nur Päch gha. Das honoriered diä det obe scho :wink:

  • Zitat von Larry

    Ich bin sicher nicht ganz objektiv, aber ich kann nichts anfangen mit ihm.

    Und ich sehe ihn nicht als Nachfolger von Sulo.

    sollte doch kein problem sein einen 20 jährigen nach 2 guten ersten nla spielen objektiv zu beurteilen?

    als junger goalie / nachfolger von sulander beim zsc sicher keine leichte aufgabe in diesem alter so ruhig und souverän aufzutretet...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von zuercher_sc


    sollte doch kein problem sein einen 20 jährigen nach 2 guten ersten nla spielen objektiv zu beurteilen?
    als junger goalie / nachfolger von sulander beim zsc sicher keine leichte aufgabe in diesem alter so ruhig und souverän aufzutretet...

    Das ist ja der Witz: Ich will das gar nicht!

    Ich will keinen Nachfolger aufbauen!

    Ich will nach Sulo wieder einen fertigen Stargoalie, wenn es geht einen Schweizer (Gerber, Stephan, Hiller, haha!), sonst einen Ausländer. Das ist der wichtigste Job im Team!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!