Dä FCZ-Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
-
bi dem Gägner würs für mich nur eis geh:
Tickets in München chaufe & döt go luege!Chostet wohl glich viel, Ticket & Fahrt, wie wännd da es Ticket chaufsch & chasch de Match imne herrliche Fuessball Stadion go ahluege...
-
- Offizieller Beitrag
Und es gaht mindeschtens es Wiili lang no chli im öppis.
-
sind scho paar infos betreff extra zug bekannt..?
-
Zitat von Mirko
Wie viele solcher Spiele gab es in den letzten 10 Jahren?
bin ich historiker? aber schon bei 12-14 tausend kannst du ausser als saisonkartenbesitzer nicht mal mehr locker links oder rechts der mitte hocken.
geil wirds, wenn die südkurve zu klein wird.
natispiele gibts auch nur gegen litauen, malta und andere knirpse
-
Nati Spiele wird es in Zürich sowieso keine "richtigen" mehr geben:
gegen das grosse Drecksteil in Bisel haben wir sowieso keine Chance!
.... & falls doch, dann ist es während 90% der Spiele zur Hälfte leer. -
Zitat von larlf
Nati Spiele wird es in Zürich sowieso keine "richtigen" mehr geben:
gegen das grosse Drecksteil in Bisel haben wir sowieso keine Chance!
.... & falls doch, dann ist es während 90% der Spiele zur Hälfte leer.schweiz-norwegen wäre garantiert ausverkauft! da gehen nicht nur zürch hin!
war der schnitt letztes jahr nicht um 11000`? und mit geilem stadion steigt das erwiesenermassen um einiges.
-
Zitat von Mitsch 2006
war der schnitt letztes jahr nicht um 11000`? und mit geilem stadion steigt das erwiesenermassen um einiges.klar, rechne mal 50% mehr zueschauer & schaue auf wieviel du kommst
20'000 reichen ohne Probleme für Zürich, aber das wäre wohl eher beim Stadion-Fred anzusiedeln & wurde schon 100 mal geschrieben, da hat halt jeder seine eigenen Vorstellungen/Wünsche...
drum langed für hüt es eifachs HOPP GC
-
- Offizieller Beitrag
FCZ-Niederhasli aka Pack
Mein Gefühl sagt: Remis
Mehr traue ich dem FCZ im Moment nicht zu.
-
gc hät bisher au nonig chöne überzüge! (d.h. isch immerno öppe so wie die letschte jahr...)
ich tippe druf, dass hüt de fcz sicher nöd verlürt, aber de "ufschwung" gäge bisel grad wieder gstoppt wird!
-
Häsch au en schöne Sunntignammittag?
-
- Offizieller Beitrag
-
-
Hab bayern gegen Gladbach geschaut!
Also wenn die Zürcher so clever spielen wie die Borussen, dann ist Bayern also noch lange nicht in der CL!!!
Bayern 0 Gladbach eins
-
-
Zitat von Draft
Häsch au en schöne Sunntignammittag?
hät er gha, er hät mich vor und nach em match dörfe treffe...
gruess roli c.
-
Zitat von Larry
Asche auf mein Haupt!
DIESE Leistung hätte ich dem FCZ nie und nimmer zugetraut!
Die Mutter aller Reaktionen, die Mutter aller Befreiungsschläge!
Hut ab, FCZ Boys!
wänn d'niederlage gege servette und lausanne de pris gsi sind für de historisch sieg gege s'pack und glichzitig wieder emal 3 pünkt gege basel, dänn find ich en nöd z'höch... ich bi überzügt, hettemer die 2 ufstieger gschlage, hettemer hüt nie und nimmer das 6:0 erlebt. jetzt muess aber e bestätigung in basel cho, susch chasch das 6:0 rauche...
au wänn de fcb no lang nöd in töpform isch, besser als niederhasli hüt werdeds scho si! isch allerdings au nöd würkli schwer!
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcatund usserdem werded d'saisoncharteinhaber (eimal meh bim fcz!) belohnt und d'eventfans bestraft! min platz choschtet 120.-, muess aber nur 60.- zalle!
gruess roli c.
Han kei SK meh, bim FCZ bruchsch definitiv keini!
Han si mal gno wäge de CL (häd sich glohnt!) und dänn no eis Jahr us Fuulheit (häd sich nöd glohnt!), ich würd sie wieder näh wänns wieder i d'CL chömed.
Ich jammere aber au nöd dass ich jetzt 1x im Läbe (!) echli mues zittere um das Tix gäge Bayern, aber wänns druf ah chunt zahli halt jede Priis im ricardo, who cares!
-
- Offizieller Beitrag
Wills so schön gsi isch:
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!