• ich glaube s einzig würksame wär, wänn die tuble vor ort verwütschisch und die id chischte chämtet-also 1.müsstets dänn allefalls am arbetgeber bscheid gäh das verhaftet worde sind-ja klar, i dä freizit chan jede mache was wr wot, öb das jedem arbetgeber so gliich isch, sei jetzt mal dahingestellt und 2. würd allefalls es strafverfahre mit sich zieh was wahrschinlich eher öppis würd bewürke! mer weiss u eigetef erfahrig-wäns as geld gaht, tuet ebe weh!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


  • isch so roli, gsehni glych.

  • Zitat von Denise

    ich glaube s einzig würksame wär, wänn die tuble vor ort verwütschisch und die id chischte chämtet-also 1.müsstets dänn allefalls am arbetgeber bscheid gäh das verhaftet worde sind-ja klar, i dä freizit chan jede mache was wr wot, öb das jedem arbetgeber so gliich isch, sei jetzt mal dahingestellt und 2. würd allefalls es strafverfahre mit sich zieh was wahrschinlich eher öppis würd bewürke! mer weiss u eigetef erfahrig-wäns as geld gaht, tuet ebe weh!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


    logisch, aber für das müesst mers inflagranti verwütsche! die überfäll vo vermummte gönd überfallartig i churzer zit über bühne! bis polizei chunt, sind die scho lang wäg!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von Denise

    da stimm was du seisch:
    mir münd also öpper under cover id SK ischlüse-🤣🤣


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


    ja klar! aber es findet ja usserhalb vo de südkurve statt! au wämer weiss wers isch, dörfeds halt nüme is stadion und händ rayonverbot und es verfahre am hals.

    aber namal: heugümper jage chönts genau glich no! und DAS isch s'thema wo nonig glöst isch!

    NieUsenandGah

  • snowcat, nei, ich mach kein dänkfehler, ich luege das aber als 2 Theme ah:
    1. Idiote in Griff übercho
    2. Image(pfläg) vom Fuessball

    zum 1. Punkt händ wohl d‘Klub d‘Mehrheit wo sie chönd mache, gmacht. drum findet so Aktione nöd am Spieltag um s‘Stadion ume statt und wie d‘Denise richtig seit: chasch sie nume packe, wännd sie erkännsch, d‘Tat ohni Zwiefel chasch bewiese + sie dänn au defür die korräkt Straf vom Richter überchömed.

    de 2. Punkt isch nöd da, zum e Lösig finde für das Üebel, aber zum d‘Allgemeinheit devo überzüge, dass es nur gaanz wenig sind, wo fern ab vom Stadion irgendwelchi Straftate begönd, wo aber de Klub defür missbruched.
    Was das bringt? Evtl meh „normali“ Lüüt is Stadion + mer hett es Argumänt gäge irgendwelchi IG‘s...

    wie gseit, du vergissisch, dass ca 95-99% scheissegal isch, was für Resultat gsi sind, aber ihne isch nöd egal, wänn sie für Chaote müend zahle (ich weiss, git no ganz viel anders Pack wo ähnlichi Sachschäde verursached).

    und no zum Schluss: wie isch es jetzt mit de Fanzüg? Da druf hani bisher kei Antwort übercho.

  • Zitat von torrente

    wie kann man nachdem snowcat ca. 52x gesagt hat, dass sich das ganze ausserhalb der stadien abspielt nach wie vor massnahmen im und ums stadion fordern? wie geht das?


    eben! denkfehler ohne ende halt! :razz:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • de 2. Punkt isch nöd da, zum e Lösig finde für das Üebel, aber zum d‘Allgemeinheit devo überzüge, dass es nur gaanz wenig sind, wo fern ab vom Stadion irgendwelchi Straftate begönd, wo aber de Klub defür missbruched.


    das wüssed alli wo vill a mätch gönd und sich mit em thema fuessball intensiv befassed. und die andere wänd das gar nöd wüsse. die fühled sich wohl i de meinig, dass mer nüme gfahrlos a fuessballspiel chan gah. die losed schlicht und eifach nöd ane!


    und no zum Schluss: wie isch es jetzt mit de Fanzüg? Da druf hani bisher kei Antwort übercho.


    kei ahnig, de letscht hani i de nlb mitgmacht und dete isch eh immer friedlich gsi! und susch ghört mer nöd vill negativs, was eigentlich heisst, dass die fanzüg ganz normal verlaufed. was heisst: vill abfall, pyros und es paar böller...

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    blablabla ...

    Es gaht um Lüüt, wo sich eidüütig als FCZ-Fans, zerkänne gänd! Scheissegal, wie wiit weg vom Schtadion. Die Schadet am Verein - und nur em Verein - si schadet dir und mir und dir isch das schiisegal!!!

    Du bisch blind, taub und ussert irgend es Laierband, wo sich immer widerholt, häsch offebar au nüt z‘säge.

    Kei Ahnig, wieso du nüt veränderet ha wettsch. Findsch offenar guet und in Ordnig, wies isch. Usserhalb vom Letzi sölled‘s mache was‘s wänd und das wo innerhalb no passiert, isch ufgrund vo de Prozäntzahl unerheblich.

    Söttsch uf Bern in Nationalrat ...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro


  • falsch! ich wett das au ändere. gseh aber wükli nöd wie und warte immer no uf din vorschlag, wie mer das söll agah!

    de canepa wartet au gspannt! :razz:

    ps. bis jetzt hani usser sv, rv und geisterspiel und züri wieder is b relegiere nüt gläse...und all das löst das bestehende problem leider nöd!

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    falsch! ich wett das au ändere. gseh aber wükli nöd wie und warte immer no uf din vorschlag, wie mer das söll agah!

    de canepa wartet au gspannt! :razz:

    ps. bis jetzt hani usser sv, rv und geisterspiel und züri wieder is b relegiere nüt gläse...und all das löst das bestehende problem leider nöd!

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Hör uf;
    min Vorschlag häsch; und er würd öppis bewürke. Das macht Angscht, chan mer vorschtelle ...
    [emoji15]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  • also de Vorschlag mit Bern findi super :)

    danke für Fanzug info, aber du gsehsch: au bi mir, als aktuelle nöd Fuessballstadionbesuecher (hät ja au keis i eusere Stadt), sind nur d‘Saubannerzüg in Erinnerig bliebe und nöd, dass es (bi eu) im B besser gsi isch...

    sv + rv sind sicher nöd allei d‘Lösig, aber mit entsprächender Buess, Strafregister, Knast etc zäme, hilfts ehner, öpper vo so Sache fernz‘halte.

    Mag mi no an Ufruehr erinnere, wo‘s Schwiizerjungs in DE wäge ähnliche Sache verhaftet händ: die händ uf eimal gmerkt, dass sowas bestraft werde chan, im Gägesatz zu eusere Kuscheljustiz.

  • Zitat von Mushu


    Hör uf;
    min Vorschlag häsch; und er würd öppis bewürke. Das macht Angscht, chan mer vorschtelle ...
    [emoji15]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro


    jetzt muesch mer hälfe! ha namal dini posts dure glueget und kein vorschlag entdeckt, wo das diskutierte problem chönt löse... :nixwiss:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    schade, canepa - aber auch ich - hätte seine freude gehabt an einem konstruktiven lösungsvorschlag. das war dann wohl nix, ausser warmer luft... [emoji20]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


    Zeig es Canepa. Er soll lesen können, und wird es verstehen sowie dir erklären.

    Ob er Freude daran hat und den Mut findet, es umzusetzen, ist eine andere Fabrik. Aber verstehen wird er es ...

    Du hast so nochmals eine Chance und ich meine Ruhe und meinen inneren Frieden ...

    Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!