in dem fall die hälfte der scheiben...
Dä FCZ-Fred
-
-
-
7000 Tickets für Saisonkarteninhaber
3000 Tickets für den Gegner
6500 Tickets im VorverkaufMacht 16500 Tickets
Wohin gehen die restlichen ungefähr 8000 Tickets?
Soviele Promis und VIPs gibts doch gar nicht.
-
- Offizieller Beitrag
Häsch du e Ahnig. Und dänn müend ja au all Schponsore no ihri Fraue mitnäh, wo sich so sehr für Fuessball interessiered.
Es isch immer die glich Diskussion...
-
- Offizieller Beitrag
Remember 1.4.2000:
Plötzlich händ "all" welle de Z go luege.
Was hand mir da gseit? Muesch halt e Saisoncharte ha, und susch halt echli Glück und/oder Vitamin B.
De Reto chunt ja schiinbar a jeder Match (z.B. Schwiiz) wo er wott.
Ich han au erscht sit dere Saison e Karte bim FCZ, und susch hetti no vor de CL eini kauft (wie 600 anderi) oder dänn hetti halt uf die drü Mätsch verzichtet.
Jammere nützt nüüt!
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Larry
De Reto chunt ja schiinbar a jeder Match (z.B. Schwiiz) wo er wott.Wämmer sich im vorus defür interessiert, ja!
Es git au bim FCZ und de CL söttig, wo Ändi Auguscht, wo d'Saison scho gloffe isch, no e Saisoncharte kauft händ, zum s'Vorchaufsrächt z'ha. Dem säg ich Iisatz und die sind jetzt nöd am jammere. OK, isch die umschtändlich Variante, aber wänn's einisch mal chli meh choschted, chamer das verchrafte.
Das wird ich mir au säge, wänn ich für d'Barrage vo de Schwiiz gäge Frankriich keis Tickets überchämt und eis uf em Schwarzmärt müesst chaufe. Aber so wiit wird's nöd cho das Jahr.
-
naja, hat nichts mit jammern zu tun.
würde mich einfach mal interessieren wo 1/3 der tix hingehen.
soviele wettbewerbe, promis, uefa-heinis gibts doch gar nicht...ps: schweiz - frankreich? kommen die franzosen überhaupt soweit? oesterreich könnte da etwas dagegen haben...
-
-
- Offizieller Beitrag
D'Dösis händ ihre Überraschigserfolg gäge d'Froschfrässer scho lang wieder verschpillt, die Dödels.
-
-
-
Zitat von Caro
frög mi scho, wer die 8000 nase sind. die halbtote, wo eh nüt vom match gsehnd/lueget?
wenigschtens muesch du dir da drüber kei gedanke meh mache
was meinsch wer die milliarde ufrüehrt, wo verteilt wird? sicher nöd d'uefa, sondern (nebe de tv gelder) d'sponsore. und genau die chömed en grossteil vo dene 8000 tickets - via uefa - über.
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Hüt warm-up gäge Niederhasli und am Ziischtig dänn s'grosse Spiel.
-
-
- Offizieller Beitrag
Am Ziischtig isch es nach 32 (!) Jahr und de Spiel gäge Rangers und Liverpool wieder e sowiit: De FCZ staht im Rampeliecht und wird gäge Real, Milan und OM a drü Öbig im usverchaufte Letzi de ganz grossi Fuessball nach Züri bringe. Ich freu mich und bin au debi, ich hoffe uf die eint oder die ander chlii Überraschig....
-
Zitat von Larry
Am Ziischtig isch es nach 32 (!) Jahr und de Spiel gäge Rangers und Liverpool wieder e sowiit: De FCZ staht im Rampeliecht und wird gäge Real, Milan und OM a drü Öbig im usverchaufte Letzi de ganz grossi Fuessball nach Züri bringe. Ich freu mich und bin au debi, ich hoffe uf die eint oder die ander chlii Überraschig....
hoffi natürli au! aber REAListisch gseh, isch die einzig chance womer händ die, dass die andere euis nöd ernscht nämed...
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Natürli!
Ich hoffe echli uf e Krise bi Milan....
-
-
- Offizieller Beitrag
....bi DEM Kader....
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!