- Offizieller Beitrag
Warm-up gelungen, wenn auch mit zu vielen Chancen/Toren für die Hoppers.
Aber jetzt ist es halt umgekehrt wie früher: Wenn du vorne bist gewinnst du auch solche Spiele!
*warten-auf-dienstag*
Warm-up gelungen, wenn auch mit zu vielen Chancen/Toren für die Hoppers.
Aber jetzt ist es halt umgekehrt wie früher: Wenn du vorne bist gewinnst du auch solche Spiele!
*warten-auf-dienstag*
Zitat von LarryWarm-up gelungen, wenn auch mit zu vielen Chancen/Toren für die Hoppers.
*warten-auf-dienstag*
so isches, aber trotz allne chance vo niederhasli, han ich nie s'gfühl gha, dass die en punkt mit hei nämed.
p.s. han gar nöd gwüsst, dass du inere "relativ chline und lärmige" wohnig läbsch...
gruess roli c.
Ha,ha...de Blick wieder.
Ich mach übrigens e Wett das er nöd dört ihzieht - Grücht!
Ja,ja....hans nöd vergässe!
Für die wo doch no wänd go luege
UEFA Champions League Packages: Kleiner Restverkauf im Hallenstadion
Aufgrund kurzfristig nicht beanspruchten Kontingenten von UEFA Champions League Packages sind wieder wenige hundert Plätze freigeworden. Um den Schwarzmarkt zu bekämpfen und die Chancen zu erhöhen, dass wirklich FCZ-Fans an diese Tickets kommen, werden die Tickets ausschliesslich via Hallenstadion-Kasse (Wallisellenstrasse 45) abgegeben. Verkaufsstart ist 10.00 Uhr, es können maximal vier Packages bezogen werden. Es hät solangs hät!
Qualle fcz.ch
Gseht us wie en schlächte Witz, aber es schtimmt offebar. Luschtig...
Und natürlich scho alli weg!
Das wär übrigens au s'erscht mal de Tipp gsi: Kasse Hallenstadion! Null Lüüt!
isch dä Jan BILLETer ächt au dete gsi?
Hock EI
FCZ-Thread!
OMG
schlächt:
- die ville Real-Fans im Schtadion, au wänn mir eus das i de Schwiiz gwöhnt sind, dass für die usländische Mannschafte meischtens öppe glich vill Fans im Schtadion sind
- chli dummi Gägegoal und au chli früeh und chli vill i de erschte Helfti
guet:
- immerhin zwei Chischt gschosse und ziitewiis sogar chli Hoffnig uf de Usglich gha.
- Iisatz (z.B. bim Vonlanthen, wo mer vor dere Saison chum je so iigschetzt het)
Gute Leistung vom FCZ, auch wenn die Schwachpunkte in der Defensive (Leoni oder Guatelli kommt wohl auf das selbe raus) deutlich zu sehen waren. Unterhaltsames Spiel mit nur wenigen Aussetzern (27-45min und 89-94min.), dazwischen flott mitgespielt und das Beste aus dieser ungleichen Paarung gemacht.
Ich han gliich de Plausch gha.
OK, han mich abem Leoni gnervt, aber de Guatelli isch ja no viel die grösser Pfiife, de muesch jetzt gar nie meh bringe!
Ich hoffe es klappt no mit de Überraschig!
He,he! De FCZ i de CL = leere Hallen im Hockey!
Nöd mal de CB häd volle gha!
Isch aber au blöd a dem Termin z'spiele!
weisch was bi GC besser isch als bim FCZ? Genau, de Goalie.
Ganz peinlich geschter dä Challandes am TV...verzellt beidi Foul vor dä Freischtöss seged kei gsi.
Keis Wort zu dä Goaliefehler. Grossartig. Er hät gseit seged halt guet gschosse gsi. Scharf ja, guet nä-äh.
Und d'Überschwalbe vom Alphonse sött mer villicht au no erwähne...für das müesstisch eigetli gääl gseh. S'bescht: öppe 1 Minute schpööter hätters genau NOMAL probiert gha...vor em Corner zum 2:3.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!