Dä FCZ-Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
De Hassli dürft viel wichtiger si.
-
- Offizieller Beitrag
Chum schiint sich d'Verletzigshäx e chli us dä Offensivabteilig vom Z zrugg z'iäh, hät si schiinbar Freud a de Defensive übercho ...
Drei bis vier Wochen Pause für Silvan Aegerter
FCZ-Mittelfeldmotor Silvan Aegerter hat sich heute im Training einen Muskelfaserriss im rechten Oberschenkel zugezogen und fällt drei bis vier Wochen aus. Ausserdem ist Verteidiger Ludovic Magnin für das Spiel vom Sonntag gegen die AC Bellinzona sehr fraglich. Der 31-jährige hat sich nach dem Foul von Aarau-Stürmer Patrick Bengondo am Samstag beim 3:1-Sieg des FCZ gegen die Aargauer einen Kapselriss im linken Fussgelenk zugezogen. -
... hät de Stocker sich müesse verteidige mit eme üble Tritt gäg de Stahel.
Sperred dä Sauhund ändlich mal!!! -
Zitat von gringo
... hät de Stocker sich müesse verteidige mit eme üble Tritt gäg de Stahel.
Sperred dä Sauhund ändlich mal!!!Stocker dä Arsch hin oder her, aber was dä FCZ geschter botte hät isch ja unter jedere Sau gsi. Uf Bank mit dene hochbezahlte Schönwätterspieler.
-
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Champs-de-MarsAlso mir falled gnueg anderi Spiel i, wo geschter kei Leischtig bracht händ.
Vonlanthen
Margairaz
Gaijc
Barmettler
MagninHoppla; han i de verchert Chnopf verwütscht. Jetzt so, wie's sött si ...
a) Gäge Basel söttet mer eifach gar nümme schpille sondern grad forfait geh; bringt usserd Fruscht nüüt.
b) mir händ scho fäng huäre vill Romands/Franzose i eusem Team ...
-
-
- Offizieller Beitrag
10 Punkte hinter GC....das wird eine bittere Saison, die sehen wir nur noch von hinten.
Jeder glaubt, nächste Saison spielen wir wieder vorne mit....wenn das nur kein Trugschluss ist!
-
-
Kader ausmisten im Sommer, radikale Verjüngungskur. Da gebe ich mich auch mit einem Mittelfeldplatz zufrieden.
Aber teuerstes Kader aller Zeiten und 8. Rang, das geht nicht.
-
Wie isch das gsi mit em Bickel und sinere Prognose? Sie holed no 47 Pünkt? Isch ja immer no realistisch, fähled nur no 13
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Gysinofindi guet will dänn bliibed hinder GC.
Tolle Leistung von GC zur Zeit (und das mit der Taktik des "erfolgreichen FCZ"). Nur schade (bzw. glücklicherweise für uns), kann GC - im Gegensatz zum "erfolgreichen FCZ" dieses Kader in keiner Art und Weise zusammenhalten (wenn ich so schaue, welche Transfers der U20 bereits kommuniziert wurden).
Ein schöner Frühling und Frühsommer für GC. Der Herbst könnte dann wieder ganz anders kommen (und der CH im Hinblick auf den 2. CL-Platz schaden ...).
Aber nochmals (nur damit du mich richtig verstehst): Chapeaux vor der gegenwärtigen Leistung.
-
-
ja also ich finds erstuunlich, aber mir gfallts natürli.
aber mich gsesch sicher nöd im stadion, wünsch dier aber viel spass.
-
- Offizieller Beitrag
-
Kollege vo Oerlike halt alles Insektefans...
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!