• de Schönbi isch en durchschnittliche 1.Liga Spieler und wer de Penalty schüsst entscheidet de Trainer respektiv er überlat das dem Spieler wo er s'vertraue schenkt und das chann sicher nöd de Chermiti si (abgesh devo isch de Penalty es Gschenk gsii), das Goal haltbar isch isch au klar nur isch de Leoni hüt nebscht em Rodriguez de bescht Ma gsi vom FCZ.

Gruss Lolo

• Zitat von Lolo

mit eme andere Trainer funktioniert die Mannschaft glaub mir das aber ich ha hüt scho bi de Ufstellig gseh das es schwierig wird und eimal meh de Fischer isch en gute Trainer aber er hät das Gspüri nöd für die Mannschaft, es hät weh ta hüt und Basel hät de Sieg verdient leider.......

Gruss Lolo

ich frög mich halt eifach, wieso die glich mannschaft mit em gliche trainer e volli saison funktioniert hät!?! das au de bescht trainer nach es paar saisons d'mannschaft nüme erreicht oder gspürt, chamer guet nahvollzie, aber nach öppe 17 mönet... :nixwiss:

gruess roli c.

NieUsenandGah

• Zitat von Larry

...aber es Hockeyspiel i de Halle isch öppe 1000 x interessanter als so en Grottekick!

na ja...:roll:

ha geschter, allerdings nur im tv, die letschte 2 drittel vo zsc-biel glueget. und das was übere cho isch, isch anere bibliothek wesentlich nöcher cho, als amene durchschnittliche schwizer hockeymatch.

isch wohl gschmacksach, aber neutrali, objektivi lüt, fänded zur zit wohl beides müll.

p.s. es gäbi ja schins au lüt wo american football höchscht spannend findet...:floet:

gruess roli c.

NieUsenandGah

• Zitat von snowcat

ich frög mich halt eifach, wieso die glich mannschaft mit em gliche trainer e volli saison funktioniert hät!?! das au de bescht trainer nach es paar saisons d'mannschaft nüme erreicht oder gspürt, chamer guet nahvollzie, aber nach öppe 17 mönet... :nixwiss:

gruess roli c.

für das gits kei erchlärig aber ei Antwort gits das sind Trainerwechsel und wenn en Trainer sini mannschaft nüme gspürt muess er ga. Ich gseh eifach keis konzept bim Fischer warum spielt de Djuric am Dunnschtig und de Mehmedi schont mer obwohl diese agschlage isch und hüt fehlt er und es git no meh so Biespiel....

Gruss Lolo

• Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

ha geschter, allerdings nur im tv, die letschte 2 drittel vo zsc-biel glueget. und das was übere cho isch, isch anere bibliothek wesentlich nöcher cho, als amene durchschnittliche schwizer hockeymatch.

Ich find Hockey (im Gägesatz zu Fuessball) am TV en Seich, uf jede Fall nie so wie im Stadion!

Fuessball uf Spitzeniveau (WM, BuLi, etc.) isch Geil, Fuessball uf Grotteniveau (z.B. Schwiiz wänn dänn no hine bisch) isch eifach Grauehaft!

Da reg ich mich über jede Fehler vo dene Deppe uf, und vo dene gits leider meh als gnueg!

Aber s'nächst Jahr so im Mai chumi sicher wieder an en Match, und wänns nur wäg de Bratwurst isch! :razz:

• Zitat von Larry

De Canepa chan ja nöd, will er gseit häd de Fischer seg keis Thema...

Ich persönlich würd warte bis zur Winterpause, isch es dänn nöd besser würd ich uf d'Rückrundi en neue Trainer bringe.

Ich glaub, de Canepa will mit em Schiff undergah....

da fangts ebe a das chamer scho säge als Präsi aber mer muess handle und de Fischer isch keis Thema als Trainer er chann ja wieder U21 überneh, aber wenn er nochli öpis will rette den muess er handle ....

Gruss Lolo

• Zitat von snowcat

na ja...:roll:

isch wohl gschmacksach, aber neutrali, objektivi lüt, fänded zur zit wohl beides müll.

p.s. es gäbi ja schins au lüt wo american football höchscht spannend findet...:floet:

gruess roli c.

ja, das ist schon so, da hast du völlig recht. ist die härte in reinkultur.

aber, machs doch wie ich und nimm zur sicherheit noch davos-zug (oder so) auf. dann weisst du wenigstens, dass es nicht unbedingt so sein müsste.

und es gibt ja auch noch leute, die kricket oder baseball spannend finden. oder wahlkampf ...

• Offizieller Beitrag
    Zitat von Lolo

für das gits kei erchlärig aber ei Antwort gits das sind Trainerwechsel und wenn en Trainer sini mannschaft nüme gspürt muess er ga. Ich gseh eifach keis konzept bim Fischer warum spielt de Djuric am Dunnschtig und de Mehmedi schont mer obwohl diese agschlage isch und hüt fehlt er und es git no meh so Biespiel....

Gruss Lolo

Der Trainer muss nun sicherlich in Frage gestellt werden; aus meiner Sicht eigentlich schon seit längerem. Was aber auch permanent auffällt: Wir sind eine extrem schmalbrüstige Mannschaft. Kein Huggel-Monster, kein Shaqiri-Kraftwürfel; wir werden physisch schlicht verdrängt, niedergeringt. Und kommen hohe Bälle in unseren Strafraum, muss man eigentlich jedesmal panische Angst haben (oder anderst gesagt: hat die Mannschaft jedes Mal panische Angst).

Wir brauchen unbedingt 2-3 Hassli's; auf jeder Postition einen. Nur "Schön-Spielen" kann nicht genügen. Und sobald unsere entgegenhalten wollen, wird das - mangels Verdrängung - eher grob; und wir sind sofort rot-gefährdet.

Und Roli: Es hat ja letztes Jahr nicht wirklich "auch geklappt". Letztes Jahr viel die Kugel beim Faktor "Glück" einfach viel mehr auf unsere Seite. Und "Glück" alleine kann nicht die Ausrichtung sein. Hier hat sich das Spiel einfach statistisch wieder angeglichen. Wir haben nicht mehr nur immer "Glück" ...

• Offizieller Beitrag

Aus dem Tagi von heute:

Die erste Halbzeit war emotionslos gewesen wie selten in einer Begegnung dieser Teams und der Unterhaltungswert darum auf tiefstem Niveau. Die zwei Paraden von Leoni gegen Schlenzer von Zoua und die vergebene Chance von Fabian Frei waren alles, was erwähnenswert war. Der Rest war Schweigen.
    -------
    Die Beschönigung des Trainers

Urs Fischer stand danach lange seinen Mann, er flüchtete sich nicht vor den Mikrofonen und Kugelschreibern, aber in Ausflüchte und Beschönigungen. Das hiess dann: Er könne der Mannschaft keinen grossen Vorwurf machen, sie habe einen guten Match gemacht, die Leistung habe gestimmt. Und so weiter und so fort. Vielleicht glaubte er wirklich, was er sagte, vielleicht wollte er seine moralisch angeschlagenen Spieler nicht noch weiter herunterziehen.

Dabei hätte es genügend Anlass zu Kritik gegeben, gerade bei näherer Betrachtung individueller Beiträge eines Chikhaoui, Mehmedi oder Buff, am Ende auch eines Chermiti oder Alphonse. Und ganz zu schweigen eines Schönbächlers.

Der FCZ steht nach elf Spielen so schlecht da wie seit acht Jahren nicht mehr. Auch damals, im Herbst 2003, hatte er zu diesem Zeitpunkt schon siebenmal verloren. In die Winterpause ging er als Tabellenletzter. Und Lucien Favre konnte seine Stelle als Trainer nur dank eines Sieges im Cup bei Erstligist Meyrin behalten.
    ------
    Ganz klar: Der FCZ spielt gegen den Abstieg – aber nicht erst seit dem 0:1 gegen Basel, sondern schon seit vier, fünf Wochen.

• Zitat von Larry

De Schackiri isch en Schafseckel, hoffentlich haut er bald is Ussland ab!

ich ha ihn, als eine vo de wenige leischtigsträger bim fcb, immer guet chöne akzeptiere. im gegesatz zu andere isch er (immer no) fescht am bode mit de füess und hät e ganz gueti karriereplanig. spricht alles für e gwüssi intelligenz und/oder es gsunds umfeld.

geschter hät er sich nume verirrt. er hät afah renne und hät sin fehler schnell bemerkt, er hät - ohni augekontakt oder abschätzigi geschte zu de sk - wieder abträht. wills eso ruhig gsi isch im stadion, hätter vermuetli gmeint es segi gcn-fcb. und dete wo er hät welle anerenne stönd halt d'basler bimene niederhasli heimspiel. :rofl:

aber was nr. 6, dragovic aleksandar, im gliche moment botte hät, isch under aller sau! und wenn de chermiti für de stinkefinger gege d'basler fans 2 spielsperre übercho hät, sötti jetzt klar si, was em dragovic blüeht...

gruess roli c.

NieUsenandGah

• Zitat von sloggi

ja, das ist schon so, da hast du völlig recht. ist die härte in reinkultur.

aber, machs doch wie ich und nimm zur sicherheit noch davos-zug (oder so) auf. dann weisst du wenigstens, dass es nicht unbedingt so sein müsste.

und es gibt ja auch noch leute, die kricket oder baseball spannend finden. oder wahlkampf ...

ich has namal andersch glöst: ha di letschte 10 min vo ambri-chloote glueget. chloote i dene minute gfühlti 110 prozent im schibebsitz, ambri hät sich mit allem und de letschte resereve gwehrt und s'volk (zwar nume 4000) isch gstande und hät tobed. hockeytechnisch isch es natürli au en müll gsi, aber da sind emotione überecho, wie mier sie zu alte zsc zite i de halle mehrmals pro saison erlebt händ. so richtig geil! :geil:

p.s. wahlkampf wär eigentlich scho spannend, aber nöd wämer dur die permanente umfrage im vorfeld, s'resultat fasch ufs prozent genau scho 2 wuche im vorus kännt...

gruess roli c.

NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!