• aufgefallen in diesen NHL-Playoffs sind mir die vielen Stockschläge, Crosschecks und Halten welche praktisch nicht mehr gepfiffen werden.
    Was sich vorallem Pronger und Byfuglien leisten erinnert mich an die Post-Zero Tolerance Zeiten. Und da kann ich nur sagen: Weiter so !!! :cool:

  • uf Vox lauft aktuell grad en Film mit em JC van Damme - es spillt Pittsburgh Penguins - Chicago. Und soebe hät en gwüsse Jeff Shanz 2:1 für Chicago gschosse. Irgendwie passend :cool:

  • Wie war das nochmals mit: "Philadelphia chancenlos" und "Chicago bereits SC Sieger"... und das haben einige bereits vor der Serie geschrieben. Wie gesagt ich bleibe dabei Chicago ist immernoch grosser Favorit, aber die Flyers haben gezeigt das der Osten am Schluss eben trotzdem einfach ausgeglichener ist als der Westen.

  • Zitat von Sputnik

    Wie war das nochmals mit: "Philadelphia chancenlos" und "Chicago bereits SC Sieger"...

    Gut die einen wünschen sich das wahrscheinlich nur wegen diesem unsäglich doofen T-Shirt...

  • Zitat von Mirko

    Gut die einen wünschen sich das wahrscheinlich nur wegen diesem unsäglich doofen T-Shirt...

    ich finde eifach philadelphia zum chotze. au fair, oder?
    dä sputnik wird au nöd grad en flyers-fründ sii, ich bin mir da relativ sicher.

  • Zitat von Mirko

    Gut die einen wünschen sich das wahrscheinlich nur wegen diesem unsäglich doofen T-Shirt...

    chasch ja es: "ich finde das stanleycupsiegerbesieger shirt unsäglich doof!" shirt mache....

  • Zitat von Gysino

    ich finde eifach philadelphia zum chotze. au fair, oder?
    dä sputnik wird au nöd grad en flyers-fründ sii, ich bin mir da relativ sicher.

    Vor allem hasse ich die Philly Fans. Das Team geht zum Teil. Ich mag einfach Carter, Briere, Giroux, Coburn und Richards

  • Zitat von larlf

    chasch ja es: "ich finde das stanleycupsiegerbesieger shirt unsäglich doof!" shirt mache....

    Nei wieso söll ich? Stanleycupsiegerbesieger wirsch ja nur, wänn dänn dä Stanleycupsieger au würkli besiegsch, und das isch ja CHicago definitiv nöd gsi im Herbscht

  • Zitat von fleury14

    Mein Tipp: Gewinner vom game 5 = cup winner.

    Die Flyers sind noch lange nicht geschlagen !! Übrigens, was für ein geiles 5. Spiel ... Bin gespannt auf #6

  • Zitat von Mirko

    Nei wieso söll ich? Stanleycupsiegerbesieger wirsch ja nur, wänn dänn dä Stanleycupsieger au würkli besiegsch, und das isch ja CHicago definitiv nöd gsi im Herbscht

    da häsch du scho rächt, aber es isch defür das team wo mir gschlage händ, wo jetzt (evtl.) gwünnt. anders rum hetts sicher einigi abgäng/neuzuegäng geh...
    wäg em shirt interessierts ja au nöd würklich, das isch (für mich) eifach e "spiellerei"...

    da ich vo keine vo de beide finaliste fan bin, hoff ich no uf 2 feini spiel, mit viel spannig & no meh goal!

  • die waren noch voll in der vor-saison sprich aufbauphase.....uebergewichtig und schlampig..!!...schau Dir mal genau BYFU an, der sieht 10 mal fitter aus, als noch im letzten Herbst in der Halle !! Ich denke die wuerden uns in der jetzigen Verfassung locker mit 5 bis 6 Toren diff. vom Eis abarbeiten....!!

  • ja logisch, es gaht ja au nöd drum dass mir chicago jedesmal würed schlah :shock:

    mini meinig isch ganz klar:
    wänn d'affe nöd am tag vorher so vorgfüehrt worde wäred, dänn hetted mir die niederlag kassiert!
    chicago hät nach de affe d'sui teams eh nüme ernscht gnoh & isch vom Z überrascht worde & hät dänn nüme chöne de schalter kippe...

    & trotzdem isch es eifach es geils game gsi, will au d'halle wiedermal voll abgange isch & es shirt wär ja nöd meh als e (wieteri) erinnerig anen unbeschriebliche abig! (für die wo sowas wännd)


    ...und wie vorher scho gschriebe:
    mir gahts in erschter linie drum, dass ich geils hockey gsehn (hüt nacht & evtl. im game 7) wo ich i de schwiiz i dere art & wies (leider) nie gseh wird.

    • Offizieller Beitrag

    for what it's worth....gsehn das genauso wie dä Ralf!

    Ich stell aber no die wildi Theorie uf, nämlich dass d Hawks nöd det wäred wos jetzt sind, wänns nöd gäg dä Nobody us dä Schwiiz die Niederlag kassiert hetet:-o

    Die Theorie wird sich nie bestätige la aber ich chönts mir vorstelle.

    Drum schlahn ich vor es zweits TiiiiSchiii z'drucke mit em Text..."we build champions!" ;)

    Gruess Thomi

  • Zitat von Thomi


    Ich stell aber no die wildi Theorie uf, nämlich dass d Hawks nöd det wäred wos jetzt sind, wänns nöd gäg dä Nobody us dä Schwiiz die Niederlag kassiert hetet:-o

    Die Theorie wird sich nie bestätige la aber ich chönts mir vorstelle.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!