• Zitat von Larry

    Hä?

    Häsch überhaupt die richtige Filmli glueged?

    Vom Goalie Fight redet ja niemert, aber de Pyatt häd rächt kriegt, und de Rescht isch au nöd harmlos, so öppis gsesch bi ois nie!

    ja ich ha jetzt mal nur vo de Goalieaktion gredet.. bsunders vo dem Film... Die andere göhnd rächt ab jap... das isch völlig so..

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Studi66


    Also, auf gehts huet Abig is Bell Centre gaege d'New York Thailanders!

    Die Montréal Canadiens verloren zum zweiten Mal innert zwei Tagen - und dies ausgerechnet vor heimischem Publikum gegen das bisherige Schlusslicht, die New York Islanders.
    Die Islanders glichen dreimal aus und setzten sich mit 4:3 nach Penaltyschiessen durch. Yannick Weber traf dabei wenig Schuld. Er wurde während 16:15 Minuten eingesetzt und kam auf eine 1:0-Bilanz.

    :facepalm:

  • was gitts da facez'palme?

    herrlich gsi, JT und Grabner, läck isch dä Grabner en guete Waiver Wire pickup gsi...vancouver und v.a. florida händ aber mal so richtig verkackt.

    plus erschte win vom koskinen, i dä islanders depth chart öppe dä nummere 5 goalie...:rofl:

    never a dull day in islanders country, mer chas jede tag wieder sägge! :cool:

  • und hüt abig sind d'pens dra...rache für was alles im letschte spiel passiert isch...isles händ extra nomal en goon vo bridgeport ueegno...hüt abig im lineup 3 goons bi dä isles. und 2 devo chönnd sogar no es bitz hockey spiele...das MUESS guet werde. :cool:

    dä dräckig talbot passt hüt abig besser echli uuf... :twisted:

  • Zitat von Larry

    Was ächt?

    Da gaht de Studi in Montreal an Match, und dänn verlürets gäge eis vo de schlächtischte Teams.

    Darum.

    Jep, de Match isch quasi i d'Hose. Ohni Diskussion! Dae Koskinen isch also noed ohne xi...bsunders gaeg dae Wisniewski. Und dae Gomez isch bi jedere Puckberuehrig vom eigene Publikum uuspfiffe worde. Abr ja...was de verdient staht au keim Verhaeltnis zu dem was er bringt. Mal luege was morn passiert... :?:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    und hüt abig sind d'pens dra...rache für was alles im letschte spiel passiert isch...isles händ extra nomal en goon vo bridgeport ueegno...hüt abig im lineup 3 goons bi dä isles. und 2 devo chönnd sogar no es bitz hockey spiele...das MUESS guet werde. :cool:

    dä dräckig talbot passt hüt abig besser echli uuf... :twisted:

    Isch scho chli abgange:

    http://www.hockeyfights.com/quickhits/qh/e…-beat-down-pens

    und dänn no 9:3 :razz:

    Ah de Zaugg isch au gsi:

    http://www.20min.ch/sport/eishocke…altung-17281649

    • Offizieller Beitrag

    Wänn ich de Frey wär hetted mer immer so eine im Kader, und bi gwüsse Heimspiel hett er Usgang....

    De Typ mit de Indianerfrisur und em Schnauz (Trevor Gillies) gseht au no bös us :razz:

    De pendlet sit Jahre zwüschet ECHL, AHL und NHL hin und her.

    De Haley isch demfall eine vo dene wos nur für das Spiel ufe gno händ.

    Häd aber sini Visitecharte abgeh! :razz:

  • hanis nöd gseit? 346 strafminute, 9:3 für d'isles und d'pens händ das im letschte spiel provoziert gha...isch klar gsi das sowas passiert. herrlich.

    pro mannschaft am schluss no 2-3 spieler uf dä bank gsi. herrlich. :cool:

  • und am schönschte sind d'crybaby träne vo dä pens fans...die verwöhnt scheissbandi, s'lieblingschind vom bettman...gitt nüt schöners. :cool:

    es isch krass wie dä isles vo gegnerische fans e sympathie welle jetzt entgege schappt, jede froit sich das dä pens mit em eklige matt cooke und talbot und allne äntli mal d'levite gläse worde isch...das da triffts rächt guet:

    Zitat

    this was the equivalent to the nerdy kid getting picked on all year till finally he explodes and knocks out the most popular kid in school.

    :cool:

  • Die ganze Liga hat sich gefreut an den Islanders. Die Penguins sind dirty und arrogant, zudem sind sie auch die Lieblinge von Gary Bettman.

    Brent Johnson hat DiPietro nicht mit der Faust sondern mit dem Ellbogen ins Gesicht geschlagen. Matt Cooke ist der schmutzigste Spieler der Liga.

    Die Islanders spielen im Moment super, Grabner hatte heute einen Hattrick gegen die Sabres. Mit Spielern wie Tavares, Comeau, Okposo usw. sieht die Zukunft recht gut aus. Wenn Sie nur ein anstaendiges Stadion haetten.

  • Rangersfan:

    Also das stimmt jetzt aber garantiert nicht. Ich hab den Fight bzw. den einen Schlag ungefähr 100 mal gesehen und es war GARANTIERT nicht der Ellbogen. DiPi hätte den Fight eventuell etwas ernster nehmen sollen, er hat ja nur gegrinst wie ein kleines Kind das gerade einen Lutscher geschenkt bekommen hat.

    Was Matt Cooke betrifft, absolut recht, der ist definitv ne miese Ratte. Geht für mich in die gleiche Kategorie wie Steve Downie, Sean Avery und Patrick Kaleta.

  • dä DP isch immer am grinse. ich glaube will er eifach tumm isch. das glaubed d'isles fans au.

    finde luschtig wie d'pens d'unschuldslämmer spieled. wohlgmerkt d'mannschaft mit dä meischte strafminute und fighting majors, au ohni das spiel am friitig.

    und dä super mario, ich han schon müese lache...zahlt eine wie dä cooke und reded vo unsportlichkeit.

  • Zitat von Gysino

    dä DP isch immer am grinse. ich glaube will er eifach tumm isch. das glaubed d'isles fans au.

    finde luschtig wie d'pens d'unschuldslämmer spieled. wohlgmerkt d'mannschaft mit dä meischte strafminute und fighting majors, au ohni das spiel am friitig.

    und dä super mario, ich han schon müese lache...zahlt eine wie dä cooke und reded vo unsportlichkeit.

    Am Lemieux sis offizielle statement isch es u huere gejammere gsi. Vo wäge er müesi sich überlege öb er sich nöd welli zruggzieh, will das nüt me mit sim gliebte Sport z tue heg etc. etc. was für en jammeri... :heul doch:

  • Zitat von Eggi

    Am Lemieux sis offizielle statement isch es u huere gejammere gsi. Vo wäge er müesi sich überlege öb er sich nöd welli zruggzieh, will das nüt me mit sim gliebte Sport z tue heg etc. etc. was für en jammeri... :heul doch:

    ja mier isch au fascht es tränli cho...:rofl: :rofl:

  • Zitat von Sputnik

    Was Matt Cooke betrifft, absolut recht, der ist definitv ne miese Ratte. Geht für mich in die gleiche Kategorie wie Steve Downie, Sean Avery und Patrick Kaleta.

    Bei allen einverstanden, aber Avery bitte mit Ott oder Neil ersetzen. Avery provoziert einfach pausenlos, die richtig üblen Sachen - knee on knee und co. - sieht man von ihm nicht (mehr). Zudem stellt er sich ab und zu auch mal einem fight im Vergleich zu Cooke.

    A propos: Wo ist eigentlich Evander Kane wenn man ihn mal braucht? :roll:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!