Beiträge von zuercher_sc

    Zitat von Simms

    Aso mal im ernst, nur wills nöd chönd mitem Riichtum umgah, muemer doch kei Mitleid mit dene ha... Das isch denn en klassische Fall vo selber Schuld. Und mer wird immer no sehr schnell Millionär ide NHL. Selbst mit 50% Stüüre und em underste Lohn 450'000, söttsch i dinere Karriere meh als e Chiste chöne uf d Site lege. Ebe vorusgsetzt, dass halt mitem erste Lohn nöd gad en Maserati chaufsch.

    absolut iverstande das mer kei mitleid muen ha. trotzdem gilt ufem arbetsmarkt normalerswiis d regle vo agebot und nachfrag. wenn dir öpper für dini leitschtig 10 millione möcht zahle, denn dörf er das. siehe ubs oder cs.

    werum mer das gsetz genau im sport (wo s leischtigsprinzip so usgeprägt isch wie sust nirgends) und den no i de kapitalistische USA durch salary caps, etc. usser chraft setzt, zum d owners vor ihrer eignige unvernunft z schütze, isch mir es rätsel.

    d spieler chönd doch nüt defür dass de bettman unrentabli clubs im süde us em bode gstampft het. sie chönd au nüt defür dass de summer völlig überrissni spielerverträg unterzeichnet worde sind und en spieler es offer sheet vo USD 100 mio. becho het…

    aber d spieler werded am schluss sowieso uf ganzer linie iluege.

    ich glaub dass de satz "Wenn man nicht nicht absolut unseriös lebt, wird man relativ schnell Millionär in der NHL" en trugschluss isch. die meischte lüüt wo schnell zu viel geld chömed chönds nöd handle. segs im sport oder im lotto.

    im verglich zu de profiligene ide usa het d nhl nöd so höchi löhn. dezu chömed 50% stüre.

    bin immerno de meinig das d spieler vo de sach her recht hend. trotzdem isch s vorgehe vo de nhlpa wohl en schuss is eigne bei.

    Zitat von Simms

    In der NHL? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

    Der Durchschnittslohn ist 2.4 Millionen. Der Mindestlohn war 450'000. Wenn man nicht nicht absolut unseriös lebt, wird man relativ schnell Millionär in der NHL.

    The personal finances of professional American athletes are so often handled badly that, according to a 2009 Sports Illustrated article, 78% of National Football League players are either bankrupt or in financial trouble within two years of retirement, and an estimated 60% of National Basketball Association players go bankrupt within five years after leaving their sport.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_…erican_athletes

    Zitat von sloggi

    was immer auch 'pfeffersäcke' und 'würdenträger' sein mögen, muss ihnen doch zugute gehalten werden, dass ich noch nie krawalle gesehen habe, die ihren ursprung in vip logen hatten. und, dass für mehrbessere anderes recht als für uns normalsterbliche gilt, bildet auch keine ausnahme, die nur gerade im umfeld des mannschaftssports zu finden ist.

    im übrigen gilt immer noch 'wer wind säht, wird sturm ernten' und somit finde ich diese massnahmen alle ok, solange beim pöbel keine einsicht herrscht. denn die ursache des problems liegt sonnenklar auf der seite des letzteren.

    1) http://de.wikipedia.org/wiki/Pfeffersack

    2) frög mal de sven hotz i wellem sektor daser am 13. mai 2006 gsässe isch woner eis id schnurre becho het.

    3) isch e grossi fähigkeit unrecht z akzeptiere nur wells wiit verbreitet isch.

    Zitat von Adm. Bööf

    und die gröscht frechheit dra:

    Mit der Promille-Bremse wollen sie etwaigen Schlägern den Spass an der Randale nehmen. Ausgenommen sind Würdenträger, Funktionäre und Pfeffersäcke, die den Match in einer VIP-Loge verfolgen. Sie schauen auch kommende Saison mit dem Cüpli in der Hand zu, wie 22 Spieler dem Ball oder Polizisten dem Pöbel hinterherjagen.

    mer muen also zuekünftig eifach gnueg geld ha, zum dörfe sis bierli trinke am match. wo füehrt das no ane?

    Zitat von Sbornaja

    Blaser kann einfach nichts dafür, dass AA's kopf knapp 1.20m über dem Boden ist und er den Check wie gelernt und verlangt, zuende macht. Bin Fleury's Meinung, dass das unglück eigentlich bei AA liegt welcher zutief kommt und deshalb auf ellbogenhöhe Blasers getroffen wird. Man sieht bei Blaser keine Bewegung vom Ellbogen richtung Kopf, im gegenteil er legt ihn noch an.

    Das war einfach wie mit 40 Km/h kopfvoran gegen eine Wand.

    Ob er dies schon 20 mal versucht hat spielt auch keine Rolle für das Strafmass.
    Nochmal, AA kommt viel zutief, sieht YB nicht und dieser trift AA unglücklich am Kopf. Ende

    http://www.iihf.com/home-of-hockey…oncussions.html

    Zitat von fleury14

    Damit hat er wohl allerdings recht...

    bullshit:

    540 - CHECKING TO THE HEAD AND NECK AREA.
    a) A player who directs a check or blow, with any part of his body, to the head and
    neck area of an opposing player or ”drives” or ”forces” the head of an opposing
    player into the protective glass on boards, shall be assessed, at the discretion of
    the Referee, a:
    ➤ Minor penalty + Automatic Misconduct penalty (2’+10’)
    or
    ➤ Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
    or
    ➤ Match Penalty (MP)
    b) A player who injures an opponent as a result of checking to the head and neck
    area shall be assessed a
    ➤ Match Penalty

    Zitat von Simms

    1. Die Spieler wussten genau, als sie den Vertrag unterschrieben, dass dieser noch gekürzt wird. Oder haben sie echt gedacht, dass sie als einzige Nordamerika-Sportart 57% erhalten sollten? Notabene noch in der Sportart, die am wenigstens abwirft. Die wussten genau, dass die 57% völlig utopisch sind. Wenns mir recht ist, zahlen alle anderen Sportarten 50%.
    2. Wie du sagst, es ist ein wachsendes Business, die Spieler haben noch nie soviel verdient wie jetzt. Selbst mit einer Senkung von 57% auf 50% verdienen sie deutlich mehr als beim letzten CBA.


    Du vergleichst da Äpfel mit Birnen. Was haben die Löhne der Manager mit der NHL zu tun? Ausserdem glaube ich, dass die Verantwortung 30'000 Leute zu führen, doch noch etwas höher ist, als die Verantwortung Tore zu schiessen. Aber das ist Nebensache.

    Ich fände es auch nicht lustig, wenn mir von heute auf morgen 15% vom Lohn gestrichen wurde, aber wenn der Lohn in den letzten sechs Jahren um 33% (Der Ertrag stieg ja ca. von 2 auf 3 Mia., und 57% stand den Spielern zu.) gestiegen ist, dann könnte ich mit 15% Einbussen leben, damit die Firma nicht den Bach runter geht.

    es gaht ums system. en manager, wo ja schinbar au zu de "elite" i sim fach ghört, chan sich de job dete ussueche, wo am meischte zahlt wird. ide nhl hingege sind sportler systemtechnisch dra ghinderet, s maximum usezhole wo binre "freie marktwirtschaft" möglich wer (salary cap, mindeschtlohn, RFA status, etc. etc.).

    wie gseit nebesach aber trotzdem: werum en manager für 30'000 lüt set "verantwortlich" si isch mir es rätsel. oder stärbed die lüt wener abtritt? oder sinkt de aktiekurs wenn eine vo dene lüüt wo er defür verantwortlich isch vo ihm entla wird? nei, falls er verseit chunt er de chole ja glich über und es paar VR mandat hets no immer irgendswo geh. zudem chönted öppe 95% vo dene manager ide schwiz nackt und bsoffe d bahnhofstrass abe seckle. würd keine interessiere. bim crosby oder malkin gsächts wohl anderscht us. was ich wott säge: wänn en banker über 10 chischte verdient set das au de beschte hockeyspieler zuestah.

    bim letschte punkt stimm ich dir zue aber mer muen scho gseh das d spieler d show mached und nöd d funktionäre. de bettman verdient über 8 millione pro jahr. da chämt ich mir als viertlinie spieler mit ere halbe chischte und zimli viel stürabgabe doch ez bitz verarscht vor, weni ez trozt stigende inahme uf 15% lohn müesst verzichte.

    Zitat von Simms

    Ja, die Spieler sind ganz arme. Wenn man sich so eine Karriere vorstellt: Zuerst darf man nicht mal wählen, in welcher Stadt man spielen und somit leben muss. Dazu noch einen lächerlich kleinen Lohn von nicht mal einer Million Dollar. Hab ich mich dann durchgesetzt, verdien ich zwar schon meine 2-4 Millionen, aber wenn ich frei entscheiden könnte, wo ich spielen und leben will, könnte ich schon dann 5-8 Millionen verdienen. Verdammtes Scheissleben, ich hätte mir einen besseren Job suchen können. Dann mit 28 kann ich endlich frei wählen, aber dann bin ich auch schon im Herbst meiner Karriere angelangt und kann nur noch 5-10 Jahre richtig viel verdienen. Verdammte Sauerei oder um Blatter zu zitieren: "Modernes Sklaventum."

    ja guet aber was isch denn mit dene sogenannte wirtschaftskapitäne wo e bude fascht ad wand fahred und denn vo irgend emne VR kolleg ide nächste firma widr 4 millione in a* gsteckt bechömed?

    da gahts um die 600 beschte hockeyspieler vo de welt. die bringed leischtig und wens die leischtig nöd bringed sinds weg vom fenschter. zudem stönds als profisportler brutal ide öffentlichkeit und ich glaube s lebe als nhl profi isch mit de roadtrips etc. nöd nur en zuckerschleck. sorry, die jungs hend ihre lohn verdient, au wenns sphärene sind wo mir nur devo chönd troime. und s produkt nhl verchauft sich weg de spieler so guet und nöd weg de owner.

    das de bettman teams i märkt wott etabliere wo nöd rentabel sind isch nöd de spieler ihres problem. das d owners vor es paar mönet no verträg mit spieler über hunderti vo millione unterzeichnet hend isch nöd de spieler ihres problem. wenn mer i de nhl s marktgsetz vo agebot und nachfrag nöd mit emne fascht scho kommunistische model usgheblet het, gsächted die salär denn gad namal bitz andersch us...

    oder findsches du lässig wenn der vo hüt uf morn 15% vom lohn gstriche werded wells de firma nöd guet gaht (was ide nhl nöd mal de fall isch) unds klar en fehler vom management gsi isch?

    mer würd gschider mal über e salärobergrenze ufem internationale finanzparkett nahdenke. ich glaube d penguins ohni crosby und malkin funktioniered weniger guet wie d UBS ohni ermotti und weber...

    irgend en gschide mensch het mal gseit, statistike seged wie es bikini. zeiged viel aber nöd alles.

    trotzdem:

    oise topscorer: segi mit 0.9 pünkt pro spiel (grande)

    oisi usländer: 0.44 pünkt pro spiel
    oisi usländische stürmer: 0.55 pünkt pro spiel

    lockout usländer: 1.25 pünkt pro spiel
    lockout usländischi stürmer: 1.33 pünkt pro spiel

    mal luege wie sich d verletzig vom shannon uf oisi usländerstrategie uswürkt. aber mer merk scho das mer bitz de svp verein sind bezüglich de restrektive behandlig vo arbetssuechende usländer :cool:

    Zitat von Der Weise

    Hab soeben in Twitter gelesen dass die ZSC Lions anscheinend mit Sidney Crosby verhandeln!

    aktuell oder bezieht sichs ufem kläusel sind artikel?

    http://www.20min.ch/sport/eishocke…ringen-18817878

    luut tsn lat sich de crosby ziit mit ere entscheidig. dezue chunt die unklari situation bezüglich versicherig und sine verletzige:

    However, unlike many of his fellow players, Crosby hasn't felt rushed to get playing and sign overseas.

    "I don't think I'm at that point yet," he told TSN. "Maybe the fact that I haven't played that many games is helping me to be patient in a situation like this so maybe that's a silver lining [laughs].

    "I think you're seeing now more and more guys go over so whether that's because they're not too optimistic that it's going to [end] any time soon or they're tired of waiting, whatever the case is, it's starting to happen more."

    Crosby also pointed out that his insurance situation was unique due to accumulated injuries and that he'd have to discuss any move with his agent, Pat Brisson, first.

    d verhandlige sind schinbar wenig erfolgrich verlaufe und mer gaht momentan vomne längere lockout us. mit duchene, benn, chara etc. hend widr es paar gueti spieler in europa unterschriebe. lugano holt de patrice bergeron, es triple gold club mitglied vo de boston bruins. wird spannend de wiiter verlauf z beobachte.

    ich denke bern het mitm tavares qualitativ de bisher beschti lockout spieler chöne hole. mit crosby, giroux, stamkos sind aber witerhin es paar vode beschte 10 spieler vo de wält "verfüegbar".

    sportlich gseh bin ich nach wie vor de meinig, das mer muen zueschlah wenn spieler vo somne kaliber ume sind. mer set sicher mal eine verpflichte. die andere usländer chömed mit emne gschide rotationsprinzip gnueg zum isatz und verletzti wirds früehner oder später sowieso geh. churz vor de playoffs no eine welle ines funktionierends team z integriere isch denn eher schwierig.

    mir isch klar das oises aktuelle team momentan au funktioniert und es isch super zum zueluege. bin aber au devo überzoge, das mer de meischtertitel nöd chan verteidige, wenn de lockout s ganze jahr gaht und sich die andere teams no entsprechend verstärched. genau die spieler werded ide entscheidende phase de unterschied usmache. und falls die vorher zrugg gönd het mer so öppis vo nüt verlore.

    zudem find ichs no spannend, dass ois im jahr 2004 en marketingtechnische entscheid (kei bedarf a "zirkus" well sowieso kei zueschauerkapazität) us sportlicher sicht wohl en titel koschtet het.

    Zitat von larlf

    Scheisse, d'Meisterschaft müemer abschriebe :(

    "Die einzige Mannschaft, die von der Besetzung her dem HCD gefährlich werden kann, ist ein gut trainierter und gecoachter SC Bern. Die Konkurrenz kann zwar auch NHL-Stars holen. Aber nicht so gut integrieren wie Arno Del Curto. Von nun an behüte Gott die HCD Gegner – oder er möge wenigstens dafür sorgen, dass die NHL-Saison so schnell wie möglich beginnt."

    http://www.20min.ch/sport/dossier/…Gegner-26681950

    "Es macht einen Unterschied, ob Ryser und Neuenschwander oder Nash und Thornton spielen."

    Merci Klaus!

    Zitat von Der Weise

    Was mich wirklich nervt ist die Tatsache dass wir unser Team auf diese Saison hin wirklich vestärkt haben, aber einige Leute in diesem Forum argumentieren alls hätten wir eine absolute Gurkentruppe.

    nix gurketruppe. ohni lockout het de z ufem papier definitiv es top 3 team, denke da gits nöd viel z diskutiere. ez isch aber halt lockout und es werded momentan pünkt vergeh wo ide endabrechnig über de heimvorteil oder über d playoffquali chönd entscheide! zudem bin ich devo überzoge das die andere clubs wo immer irgendswie chole ume isch (bern, lugano, zug) ide nächste wuche no werded gröberi gschütz uffahre. und au die chlinere teams werded sich bediene. ich hoffe/denke das mer bim z trotz anderslutende ussage dra isch, wobi ich kei ahnig han werum mer i dere situation müesst es pokerface ufsetze (um die frag z beantworte). die nächst wuche wird jedefalls spannend.

    ich finds vor allem zimli riskant öffentlich immer wider z säge mer heg "kei interesse". e neutrali ussag a la "mer beobachted d situation" wer da sicher cleverer.

    namal: ein top-shot im sturm schaded am teamgfüeg ez gar nöd und au s spiel wird nöd extra "umgstellt". de verglich mit em scb hinkt gewaltig. dene ihri verteidigung bestaht ez us 30% lockout spieler wo als schwizer kulturell sicher au entsprechend ufs team würked. dass das schwierig wird wenn die wider weg sind isch klar.

    ich bin ganz klar gäge zirkus aber mer het im moment kei ahnig wie lang de lockout gaht. da wers us emne sportliche aspekt nume vernünftig eine z hole. wenn de denn die ganz saison blibt isches umso besser. und die wos gfühl hend das die jungs out of shape sind und nix bringed selled ez mal teletext siite 245 aluege!

    Zitat von Der Weise

    Es gibt zwei Varianten, eine ist dass man wirklich nicht unternimmt was ich aber eher nicht glaube. Variante 2 ist diejenige dass man an einem absoluten Superstar dran ist.
    Ich könnte mir vorstellen dass dies jemand aus Chicago oder New York ist.
    Mein Tip, Toews, Kane oder Brad Richards. Sollte es dann Crosby sein ist mir das auch recht...

    richards miech sicher sinn well er unter em crawford gspielt het in dallas. aber falls das grücht mit em stamkos stimmt wers natürli de hammer! im tagi isch mal gstande, dass am crosby sin 100 mio. vertrag öppe 800k a versicherig würd choschte. weiss ned ob sich en schwizer club das chan/wott leischte. da sind d clubs ide KHL wohl im vorteil. we'll see. bin aber sicher das de Z au gli mitzieh wird.

    schad hets mitm streit ned klappet aber ich würds gar nöd verstah wenn mer bim zsc nöd ein zuesätzliche usländer würd verpflichte. erschtens chan sich vo de aktuelle usländer schnell mal eine verletzte oder s isch eine agschlage. mer het ja au ide vergangeheit bim zsc zu gwüssne ziite meh als 4 usländer unter vertrag gha und isch mitm rotationsprinzip erfolgrich gsi. zweitens gahts um pünkt und um d qualifikation für d playoffs und us emne sportliche aspekt muen mer mitzieh wenn sich d konkurenz mit kaliber wie thornton/nash ideckt. und drittens isches halt au für d zueschauer attraktiv wenn mer en grosse name zu sim club holt. usem aspekt vom teamgfüeg bin ich eigentli froh das mer sich ned mit schwizer nhl "mitläufer" a la brunner, diaz, weber, sbisa ideckt aber wenn eim en spieler wie en giroux wo letscht jahr am crosby sini penguins fascht älei us de playoffs ghaue het abote wird, denn muen mer das "risiko" doch eifach igah! oder en stamkos wo 60 öfe schüsst i einre saison. come on zahner/salis, get it done! :geil: