Posts by Hübe

    Quote from Blackstar

    yep. .who cares...muss ja keine hingehen der die Ticketpreise nicht zahlen will. Gibt ja SF und Teleclub.

    Geile Begründung muss ja keiner gehen... Schön für diejenigen, die scheinbar so viel Zaster haben, dass die Preise keine Rolle spielen... Die Preise sind eine Frechheit, in der Halle, sowie in Bern auch. Schade, dass die Halle trotzdem so gut gefüllt wurde!

    Quote from Caro

    glaub ehner walliser, wänn ichs rächt in erinnerig han. vom name her chämts au öpe ane.

    Hett au xeit Walliser. Usgschprochä: Tschehnhüsärän.

    Quote from Reto

    chasch mini ha...

    Ah, mini hät glaub gar kei Rolle. Hör gschiider uf Hockey schpille, wänn das nüme magsch träge ;o)

    Bin ebä betüdänd meh mit ÖV undärwägs und ja, da bruuchsch Rollä ;)
    Irgändwiä muäss mär ja mal vor dä Rasselbandi flüchtä... Ich machs mit Iishockey ;)

    Hoffe, es passt in diesen Fred:
    Hat mir jemand einen guten Tipp für eine gute, preiswerte Hockeytasche mit Rollen? (Shop und Marke)
    Meine alte ist total ausgelutscht und man wird ja nicht jünger, Rollen also ein muss...

    Quote from gringo


    Und all die wo jammered, wie gfährlich s'amene FCZ Match isch, sind na nie mit Chind gsi! Ich die letschte 5 Jahr immer mit mim Sohn und sine Fründe/Kollegine und na keine hät Angscht gha! Nöd emal nacheme Basel Spiel! Und ich hocke meischtens (ussert es isch uusverschauft) mit mit Familie Saisonticket im C bi de Südkurve obe ( da läbts wenigschtens!)

    Setz sogar no einä druf ;)
    Gang mit Sohnemann immär i d'SK da SK ;)
    Mär sött mal Züri - Lausanne im Familiäsektor xeh ha, sehr, ähm, einsam und langwielig für Kids...

    Danke, in der kürze liegt die Würze. Absolutes Word.

    Quote from Reto

    genau. Au wänn ich mich gar nüme a vill chan erinnere, ussert dass es huere äng gsi isch uf de Schtehplätz...

    Und, das dä Spruch "mir sind mitäm Auto da" ä ganz noii Bedütig übärcho hät... Da Haari-Duft-Express ;)

    Der eigentliche Skandal ist der Medienskandal!
    Bin auch der Meinung, dass fehlbare Leute hart angepackt werden müssen, aber gleich alles zu verteufeln ist absolut Fehl am Platz.
    Ganz wichtig fand ich auch, dass er erwähnt hat, dass die SK sich trotz der Ereignisse ruhig verhalten hat (und das nicht zum ersten mal).
    Wo es viele Leute hat, wirds auch immer ein paar Idioten drunter haben, nicht nur beim Fussball.

    Quote from Larry

    Der Bundesrat schliesst seine Antwort mit dem Hinweis, dass die Verantwortung auch bei den Kunden liege. Niemand sei gezwungen, «für eine bestimmte Konzert- oder Sportveranstaltung […] Fantasiepreise zu bezahlen». Ähnlich sieht es Thomas Flückiger von «Alltickets.ch»: «Ein Konzertbesuch ist kein Menschenrecht. Wenn man es sich nicht leisten kann, soll man auch nicht hingehen.»

    Schebeschoso!

    Au wänns natürlich sachlich schtimmt, abär nachhär vo Mode- und Eventfuzzies redä, diä händ ebä s'Moos scho.
    Remember Finale 2000/2001.

    Quote from Larry

    Das will doch gar niemert, ussert Dir vielicht!

    Isch doch de gröscht Müll und verursacht en riiese Ufwand für nüt und wieder nüt!

    Wie gseit: Es mues niemert übertüürti Tickets bi ricardo, etc. chaufe oder vor em Stadion, isch alles freiwillig!

    Ich finds aber guet das mer so chan an en Event gah, mer mues halt dänn echli hindere lange, aber who cares?

    Wämmärs hät dcho who cares, wänn nöd, isch halt Päch xi.
    Abär ja: Die Tickethorter söttäd wükli paar mal i d'Schissi langä wils ihri Tix nümmä verchaufä chönnd und dänn würs scho wiedär chli fründlicher usxeh. Mag mi no as Stadiönli und Playoffs erinnärä. Diä glich Pappnasä wo dett voräm Stadion Tix vertickt hät, hani nachher uf dä Piazza Grande xeh Tix verscherbälä. Und nei, isch sichär kän "Guätmänsch" xi.
    Personalisierä find ich abär au Chäs!

    Quote from Thomi

    logisch sind all gaffer es ärgernis, am meiste regt mich dä gafferstau uf, uf dä gägefahrbahn vo dä autobahn wäns irgendwo chlöpft und du stahsch nacher im stau will all die affe bim verbiefahre abebrämsed zum gaffe!
    aber wänn die smartphone-filmli (nöd jede wo filmed hät es iPhone) hälfed zum dä eint oder ander weichbächer juristisch zverfolge find ich das gar nöd s'tümmscht.
    zuedem isch youtube würkli cool oder wetsch behaupte du hebsch no nie glueged und cooli sache gseh det?
    anyway, schad um dä sport und vancouver hät sehr viel meh verlore als "nur" dä stanleycup i dere nacht!

    Wenn ich ja so erhaben wäre, würde ich wohl kaum die Bilder beim Blick angucken;-) Logo gucke ich youtube, logo habe ich mich schon auf die Blickseite verirrt usw. Will auch gar nicht den Moralapostel spielen, aber in dem Falle ists mir extrem aufgefallen.
    Ich glaube kaum, dass die Leute in den vordersten Reihen Ihre Videos der Polizei übergeben werden;-)
    Und ja, ich bin ein bekennender iphone-Hasser ;)
    Aber ist alles off-topic, sorry an all die NHL-Freaks.

    Quote from Thomi

    genau, ich glaub au das DIE s'Problem sind...... :roll:

    Han ich dämit nöd wellä sägä, abär muäsch mal luägä, 2-3 machäd öpis, dä Rescht hinädrah "gigälät" und filmäd. Das das sich ufäschauklät wil jedä no s'krassärä Video vo sich wot xeh, chännt mar ja au biz inäinterpretierä. (au, wänn das sichär nöd s'schlimmschtä isch, trotzdäm närvts mi)
    Häsch Du sichär bi ois au scho xeh, egal, öb bi Schport, odär minetwägä 1. Mai. Nimm a, findsch au nöd cool, odär?
    Han dämit wellä sägä, dass ich das AU bedänklich findä, abxeh vom Rescht. Zudem bin ich det nöd Vorort xi und chann das gar nöd so gnau beurteilä. Isch mir uf denä Bildär eifach ufgfallä. Thats all.

    Häsch äs iphone?;-)

    Du arbeite andere Baustelle. 360 Grad andere Richtung;-) Ich weiss...
    (zumindest nehme ich das an, ist ja auch schon ein Weilchen her)
    Ich arbeite auf alle Gamebaustelle.
    Das portemonnaie schonen ist aber sicherlich ein guter Anfang, besten Dank.

    Quote from Thomi

    ich chönt jetzt a dere stell erwähne, dassmer i dä Schwiiz au ganz legal so ziemlich jede verfüegbar film bzw. jedi serie chan abelade und i dä sälber gwünschte qualität ufem tv luege......aber ich la das bliibe ;))

    Trotzdäm beantwortäts mini Frag nöd;-)