ticketcorner member

  • Die dumme sind wohl i dem Fall die wo VIP Member gmacht händ & glich kei Tix im vvvk überchömed & da wür ich mir ebe glich überlegge, ob's das chan sie...

    aber du häsch scho rächt:
    solang sich das d'Lüüt gfalle lönd, chönd sie das scho mache...
    (isch dänn eifach lächerlich/schieheilig, wänns wieder säged "mir mached alles gäge de Schwarzmärt")

  • Wägem Schwarzmärt häsch scho rächt, ich bin nur froh, dass ich das Memberzeugs nöd gmacht han!!!

    Aber da ich ja scho bald näbed em Mässeparkhuus schaffe wird, gahn ich eifach vor jedem Konzert woni Luscht & kei Ticket han go luege was sie uf em Schwarzmärt wänd. Meischtens gheied ja d'Priese am Konzertabig.

    Oder dänn verbind ich s'Konzert grad mit emne Reisli nach DE/Ö oder It, dänn chasch zum gliche Pries go luege & häsch erscht no e Städtereis gmacht.

  • Ich bin so ein ViP-Member und diese 49 Stutz sind auch nicht alle Welt. Fairerweise muss ich sagen, dass es heute erst das zweite Mal war, dass ich mir im Vorvorverkauf kein Ticket sichern konnte. War sonst nur noch bei ACDC der Fall. Bin pro Jahr bei 4-6 Goodnews Konzerten und mit wenigen Ausnahmen klappts meistens. Aber die Tendenz ist schon so, dass der Vorvorverkauf immer mühsamer wird, weil sich die Tickethändler als VIP-Member schon frühzeitig solche Tickets sichern und diese dann schon vor dem offiziellen Vorverkauf anbieten. Siehe aktuell Ricardo mit bereits 29 Rammstein-Angeboten.

  • Naja und genau da bin ich ebe de Meinig:
    wieso chan mer z.bsp. nöd bi de VIP Member d'Tickets personalisierä?
    Oder dass zumindest de wo d'Tickets bstellt hät muen debie sie, das wür de Schwarzmärthändler sicher au ahgurke.

    Die chönd ja (anschienend) bimne eigne Iegang ine, also chönt döt locker öpper d'Tickets & en Uswiis kontrollierä...

    Dänn hettsch au als VIP Member bi allne Konzert Tickets und so e Member-Charte machi ja eigentlich genau us em Grund (wäg dene Konzert wo de Ahdrang riesig isch).

  • lol, ja dänn macht eifach Ticketcorner meh Gwünn, statt em Schwarzhändler. Aber Ticketcorner treit dänn au s'Risiko, dass zwenig Lüüt chömed.

    Ich finds halt eifach chrank, wieviel Gäld d'Lüüt für so Tickets usgänd.
    Luegsch uf ricardo, da häts Lüüt die zahled locker 150.- bis 200.- pro (Stehplatz) Ticket, aber wänns ihne das Wert isch...

    Meischtens laufts ja in etwa so ab:
    am VVK Tag isch grad alles usverchauft & die nöchst Wuche sind d'Priese chrank höch & gheied dänn wieder abe, bis de Event nöcher chunt.
    Dänn isch churz vor em Event en Priesahstieg & je nach Ort/Wätter/Nachfrag chunsch d'Tickets diräkt vor em Konzert wieder zu normale Priese über.

    oder no schöner wär, wänn d'Gruppe no churz es zweits Konzert ahkünde wür :razz:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf


    eifach vor jedem Konzert woni Luscht & kei Ticket han go luege was sie uf em Schwarzmärt wänd. Meischtens gheied ja d'Priese am Konzertabig.

    I 99% vo de Fäll klappt das

    Zitat von larlf


    Oder dänn verbind ich s'Konzert grad mit emne Reisli nach DE/Ö oder It, dänn chasch zum gliche Pries go luege & häsch erscht no e Städtereis gmacht.

    Au e gueti Idee, hans sälber no nie gmacht aber würd gern emal!

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Ich bin so ein ViP-Member und diese 49 Stutz sind auch nicht alle Welt. Fairerweise muss ich sagen, dass es heute erst das zweite Mal war, dass ich mir im Vorvorverkauf kein Ticket sichern konnte. War sonst nur noch bei ACDC der Fall. Bin pro Jahr bei 4-6 Goodnews Konzerten und mit wenigen Ausnahmen klappts meistens. Aber die Tendenz ist schon so, dass der Vorvorverkauf immer mühsamer wird, weil sich die Tickethändler als VIP-Member schon frühzeitig solche Tickets sichern und diese dann schon vor dem offiziellen Vorverkauf anbieten. Siehe aktuell Ricardo mit bereits 29 Rammstein-Angeboten.

    ich han geschter und hüt mit ganz vil glück je 2 stehplätz chöne sichere. ha dänn miteme andere login für de arbetskolleg hüt de ganz tag no witer probiert, aber kei chance meh gha...
    dass mer aber de vorvorverkauf vo rammstein nöd uf die 10i verleit, wo de RHCP-vorverkauf abgschlosse isch (9i hett au scho glanget), das verstahni hingäge nöd! :roll:

  • Zitat von Larry

    Au e gueti Idee, hans sälber no nie gmacht aber würd gern emal!

    chani nur empfehlä!!!

    bin in:
    - Wien go U2 luege (isch glaubs vertigo tour gsi)
    - Stuttgart go REM luege (au 5-7 jahr her)
    - Madonna in Hannover (2006)

    -> Stuttgart, Frankfurt & Münche chasch ja praktisch ohni Übernachte mache (wännd wettsch Gäld spare) & anderi Städt: Berlin, Hamburg, Mailand lohned sich sicher mitemne churze ufenthalt...
    (und en Flug choschtet ja au nöd viel, wämmer rächtzietig buecht)

  • Zitat von Reto

    Ich verschtah nöd, dass die nöd eifach no meh für d'Tickets verlanged, wänn all so vill zahled defür.

    Wäri sicher e Super-Entwicklig, reins Agebot-Nachfrage-Modell, dänn gönd halt nur no die a so Konzert wo au gnueg Gäld händ. Chömer ja dänn bi eus au grad mache, ide Halle isch ja amigs eh nur de Playoff-Final usverchauft, ergo müend halt d Saisoncharteinhaber en 50er zahle das sie no chönd gah und die normale Tickets choschted so 150-500 Stutz.

    Zitat von larlf

    lol, ja dänn macht eifach Ticketcorner meh Gwünn, statt em Schwarzhändler. Aber Ticketcorner treit dänn au s'Risiko, dass zwenig Lüüt chömed.

    Ticketcorner macht überhaupt nöd meh Gwünn, d Ticketprise werded ja vom Verastalter festgleit und nöd vo Ticketcorner...

    Zitat von larlf

    wieso chan mer z.bsp. nöd bi de VIP Member d'Tickets personalisierä?

    Wil das bis jetzt no nie funktioniert hät, lueg mal z.B. d Fuessball-WM in Dütschland a, womer es Riese-Gschiss gmacht hät und dänn häts am Schluss wider niemer interessiert. Wils eifach e Illusion isch, dasmer bi 40-60'000 Bsuecher gaht go ID und so kontrolliere

  • und du glaubsch würklich, dass Ticketcorner nöd pro Ticket verdient??????

    Und wäge personalisiere:
    gahn mal go google & suech döt, wie's bi Rammstein lauft!

    Wänn ich Tickets bi de Rammstein Siete chaufe (was momentan au überlaschtet isch), dänn muen ich döt JEDI Person wo chunt ageh und gemäss gwüsse Fore-Ieträg wirds praktisch jedi Person kontrolliert...

  • Ich gahn mal devo us, dass Ticketcorner au mit gwüsse (chlinere) Gruppe e Pauschale abmacht & Ticketcorner de Pries vom Ticket sälber feschtleit & dementsprächend meh oder weniger verdient. (da bini aber nöd sicher)
    ach ja & sie werdet sicher au Prozentual dra abkassiere & dänn wür de Pries ebe au wieder e Rolle spiele...

    Woni sicher bin, isch, dass Ticketcorner quasi s'Monopol i de Schwiiz hät & sich nur scho drum dumm & dämlich verdient.
    Wie z.bsp. chönd sie die 2.- Home-Print Gebühr rächtfertige?
    Sie händ KEI Ufwand & verlanged pro Ticket 2.-, findi absoluti Frächheit, aber es bliebt ja kei anderi Wahl, wännd wettsch go luege...

    ach ja:
    Rammstein isch hüt au wieder i paar min. usverchauft gsi & hät nur no paar wenigi Tickets in DE (in Friedrichshafen zbsp) :sad:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf


    Und wäge personalisiere:
    gahn mal go google & suech döt, wie's bi Rammstein lauft!
    Wänn ich Tickets bi de Rammstein Siete chaufe (was momentan au überlaschtet isch), dänn muen ich döt JEDI Person wo chunt ageh und gemäss gwüsse Fore-Ieträg wirds praktisch jedi Person kontrolliert...

    Das will doch gar niemert, ussert Dir vielicht!

    Isch doch de gröscht Müll und verursacht en riiese Ufwand für nüt und wieder nüt!

    Wie gseit: Es mues niemert übertüürti Tickets bi ricardo, etc. chaufe oder vor em Stadion, isch alles freiwillig!

    Ich finds aber guet das mer so chan an en Event gah, mer mues halt dänn echli hindere lange, aber who cares?

  • Jein, ich bin au nöd sooo Fan devo, vorallem will mer dänn nüme flexibel isch.
    D.h. was machsch, wännd chrank bisch oder schaffe muesch & nöd gah chasch?
    Dänn isch s'Ticket futsch, nur will de Name druf isch?
    Chans ja au nöd sie...

    aber irgend es System wo nöd nur de Kohle drüber bestimmt, wär scho no cool. (Wirds aber bestimmt nie geh, da ja Gäld d'Wält beherrscht...)
    Rächne mal, was das choschtet, wännd mit ere Familie wettsch gah, das findi eifach brutal!

  • Zitat von Larry

    Das will doch gar niemert, ussert Dir vielicht!

    Isch doch de gröscht Müll und verursacht en riiese Ufwand für nüt und wieder nüt!

    Wie gseit: Es mues niemert übertüürti Tickets bi ricardo, etc. chaufe oder vor em Stadion, isch alles freiwillig!

    Ich finds aber guet das mer so chan an en Event gah, mer mues halt dänn echli hindere lange, aber who cares?

    Wämmärs hät dcho who cares, wänn nöd, isch halt Päch xi.
    Abär ja: Die Tickethorter söttäd wükli paar mal i d'Schissi langä wils ihri Tix nümmä verchaufä chönnd und dänn würs scho wiedär chli fründlicher usxeh. Mag mi no as Stadiönli und Playoffs erinnärä. Diä glich Pappnasä wo dett voräm Stadion Tix vertickt hät, hani nachher uf dä Piazza Grande xeh Tix verscherbälä. Und nei, isch sichär kän "Guätmänsch" xi.
    Personalisierä find ich abär au Chäs!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!