• Zitat von Thomi

    genau, ich glaub au das DIE s'Problem sind...... :roll:

    Han ich dämit nöd wellä sägä, abär muäsch mal luägä, 2-3 machäd öpis, dä Rescht hinädrah "gigälät" und filmäd. Das das sich ufäschauklät wil jedä no s'krassärä Video vo sich wot xeh, chännt mar ja au biz inäinterpretierä. (au, wänn das sichär nöd s'schlimmschtä isch, trotzdäm närvts mi)
    Häsch Du sichär bi ois au scho xeh, egal, öb bi Schport, odär minetwägä 1. Mai. Nimm a, findsch au nöd cool, odär?
    Han dämit wellä sägä, dass ich das AU bedänklich findä, abxeh vom Rescht. Zudem bin ich det nöd Vorort xi und chann das gar nöd so gnau beurteilä. Isch mir uf denä Bildär eifach ufgfallä. Thats all.

    Häsch äs iphone?;-)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Hübe


    Han ich dämit nöd wellä sägä, abär muäsch mal luägä, 2-3 machäd öpis, dä Rescht hinädrah "gigälät" und filmäd. Das das sich ufäschauklät wil jedä no s'krassärä Video vo sich wot xeh, chännt mar ja au biz inäinterpretierä. (au, wänn das sichär nöd s'schlimmschtä isch, trotzdäm närvts mi)
    Häsch Du sichär bi ois au scho xeh, egal, öb bi Schport, odär minetwägä 1. Mai. Nimm a, findsch au nöd cool, odär?
    Han dämit wellä sägä, dass ich das AU bedänklich findä, abxeh vom Rescht. Zudem bin ich det nöd Vorort xi und chann das gar nöd so gnau beurteilä. Isch mir uf denä Bildär eifach ufgfallä. Thats all.

    Häsch äs iphone?;-)

    logisch sind all gaffer es ärgernis, am meiste regt mich dä gafferstau uf, uf dä gägefahrbahn vo dä autobahn wäns irgendwo chlöpft und du stahsch nacher im stau will all die affe bim verbiefahre abebrämsed zum gaffe!
    aber wänn die smartphone-filmli (nöd jede wo filmed hät es iPhone) hälfed zum dä eint oder ander weichbächer juristisch zverfolge find ich das gar nöd s'tümmscht.
    zuedem isch youtube würkli cool oder wetsch behaupte du hebsch no nie glueged und cooli sache gseh det?
    anyway, schad um dä sport und vancouver hät sehr viel meh verlore als "nur" dä stanleycup i dere nacht!

  • Zitat von Thomi

    logisch sind all gaffer es ärgernis, am meiste regt mich dä gafferstau uf, uf dä gägefahrbahn vo dä autobahn wäns irgendwo chlöpft und du stahsch nacher im stau will all die affe bim verbiefahre abebrämsed zum gaffe!
    aber wänn die smartphone-filmli (nöd jede wo filmed hät es iPhone) hälfed zum dä eint oder ander weichbächer juristisch zverfolge find ich das gar nöd s'tümmscht.
    zuedem isch youtube würkli cool oder wetsch behaupte du hebsch no nie glueged und cooli sache gseh det?
    anyway, schad um dä sport und vancouver hät sehr viel meh verlore als "nur" dä stanleycup i dere nacht!

    Wenn ich ja so erhaben wäre, würde ich wohl kaum die Bilder beim Blick angucken;-) Logo gucke ich youtube, logo habe ich mich schon auf die Blickseite verirrt usw. Will auch gar nicht den Moralapostel spielen, aber in dem Falle ists mir extrem aufgefallen.
    Ich glaube kaum, dass die Leute in den vordersten Reihen Ihre Videos der Polizei übergeben werden;-)
    Und ja, ich bin ein bekennender iphone-Hasser ;)
    Aber ist alles off-topic, sorry an all die NHL-Freaks.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Thomi


    und vancouver hät sehr viel meh verlore als "nur" dä stanleycup i dere nacht!

    Vancouver isch e super Stadt, mit Usnahm vo de viele Koreaner, die simmer uf de Sack gange. :roll:

    Mir isch uf mine Reise dur Kanada ufgfalle, dass d'Kanadier gern verzelled, sie hebed div. Sache besser im Griff als d'Amis.

    Mag sogar si, i dem Fall händs aber schwer verseit, will ebe: mer händs im 94gi scho mal gha, genau gliich! :roll:

  • VOR den Krawallen auf der Strasse war ja auch viel Krawall auf dem Eis. Natürlich sind die Chaoten damit nicht entschuldigt, aber was in der Serie auf dem Eis abging, war - bei aller Liebe für kampfbetontes Hockey - auch etwas jenseitig. Natürlich wird auch in der CH in der Verlängerung eines Play-off Spiels nicht mehr haargenau der gleiche Massstab angelegt, aber gleich so...??

    Habe bei einem Kollegen noch gewisse Zusammenfassungen und Analysen aus den PO's der NHL gesehen. Da haben sich die Referees offenbar je länger je mehr vollständig rausgehalten und die Spieler machen lassen. Ich schaue zuwenig NHL-Hockey um einen Vergleich zur Quali zu ziehen, kann mir aber nicht vorstellen, dass die Crosschecks und Checks gegen den Kopf während der ganzen Saison einfach so durchgehen. Teilweise stand hinter den Aktionen nur noch die pure Verletzungsabsicht. Zumindest für "Gelegenheitszuschauer" wie mich stimmt die Mär vom "harten, aber fairen Check / Spiel" in der NHL nicht mehr.

    Oder versucht man auf diesem Weg, die Zuschauerquoten zu erhöhen? Es heisst ja immer wieder, die NHL gerate gegenüber den Hauptsportarten in den USA (Basketball, Baseball, American Football) ins Hintertreffen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!