Posts by gringo0210

    wäre ich Präsi bim FCZ würde ich mal die Rechnung machen ....


    Anzahl Verkaufter Saisonkarten in der Südkurve minus die Zahlungen wegen der Fans an den Verband


    Rechnet sich dies wirklich noch ??

    ich würde gerne Klassen und Peterson beim Z sehen, hinten dicht und vorne buchen .... Spektakel ...


    Aber eben im Playoff kamen die 2 auch nicht auf Touren .... denke wir packens am Samstag und Bergeron setzt seine Markierung fürs halbfinal

    Quote from Maurizio

    Nr.22 Gehe doch lieber Autorennen fahren. Tabacek ist wenigsten defensiv brauchbar!!!!! Talinder auch Top danke Salis.....


    Bi sauber de gänd jedem wo geld bringt en vertrag

    Quote from larlf

    isch scho so, krass was gester alles abgange isch: einersiets uf em Spielfäld, aber au nach em Sieg.
    finds eifach bitz unnötig, dass es bi eus Lüüt git, wo nach em Sieg no d'Bieler provoziere müend. han's bis döt hie eigentlich i de alte Halle agnehm empfunde (wo mi vo de Rauchschwade und em Gschmack a eusä Tämpel errinered hät).


    Ja unnötig gsi vorallem das mehr bier wegrührt und ich hät durscht gah :)


    In biel vor em match sim mer im rest. Egge gsi säg nur eis ....mega fein gsi und en coole wirt

    ich wott eifach no chli öppis ahluege bzw erlebe, egal ob Biel, Le Landeron oder susch öppis, eifach irgendwo am See sitze was esse und trinke oder Wein degustieren oder was auch immer ... wenn ich scho det bin will ich öppis neus gseh .... miin Kolleg in Biel hät leider selber Hockeymatch und hät kei Ziit und ich bin froh um jede Tip.

    Quote from jaykay

    Naja, ich muss noch relativieren mit Biel war "besser"


    Biel war nicht besser, aber cooler ...


    gib mal ein paar Tips für Biel, was man so an einem Sonnentag am Samstag machen kann, sind so ca ab 15:00 Uhr vor Ort.


    Sollen wir schon direkt beim Stadion parken und dann Öv benutzen, oder hat es genug PP ?
    Was sollte man sich angucken ? Hoffe mein Frau liest nicht mit ---> Shopping ?

    so nun meine Prognose für die Playoffs....


    Bern gege Fribourg .... Fribi gwünnt
    Davos gege Genf .... knapp Davos
    ZSC gege Lausanne ... ZSC
    Zug - Lugano ... mir egal


    wette würd ich aber nüd uf di Tips isch eifach miis Gfühl.

    Quote from larlf

    bis uf d'Tatsach, wo de Zahner i dem Interview nöd seit, dass mir de Match vorher hetted chöne/müese entscheide: dänn würed au mir nöd gross umebrüele, sondern chönted d'Waldbuebe nomal erniedrige!
    Aber isch leider nöd gsi + drum müemer drus lerne, dass mir d'Spiel i de PO vorher scho entscheided und guet isch...
    btw. isch au nüt neus, dass mer weder sich sälber no am Team hilft, wänn mer sich scho während em Spiel uf de Schiri iischüsst!
    Git glaubs kein Schiri uf derä Wält wo sich seit: "Au ja, die sind so underschti Schublade mir gägenüber, drum pfieff ich im Zwiefelsfall ab jetzt für sie."
    (Schlussändlich hät er ja s'ganze Spiel lang uf beid Siete scheisse pfiffe, nur am Schluss isch es usgartet)


    Genau .

    Nüchtern betrachtet, wäre die Strafe ja nicht relevant, wenn wir mehr Tore schiessen würden und es 2 Minuten vor Ende halt nicht 1:1 stehen würde..... wir schiessen einfach zuwenig Toore und dann kommt noch der Chlootener Schiri ... tja

    Quote from Mitsch 2006

    dän flitz doch emal während emene unterbruch füdliblutt übers iis, mei das git stimmig


    Dänn hets no weniger i de Halle .... glaub mers .....

    ich hätte lieber weniger Zuschauer in der Halle, aber solche die Stimmung machen.... war ja gestern überhaupt nix los, weder auf dem Eis noch neben dem Eis, wenn ich ab Abend Lausanne oder Fribourg Spiel gesehen habe, ging die Post ab, Checks, (auch sehr böse) Emotionen, Kampf, Spannung .... bei uns war nix von allem.

    soviel ich weiss, ging es drum das in Ambri sich einige nicht so nett waren (Fackeln und Münzwürfe) und der Z Vorstand für weitere Auswärtsspiele Fahnen und Choreo etc verboten hatte. Darum in Bern eigentlich ein Boykott. Gestern wurde nochmals diskutiert, Resultat weiss ich nicht.
    Den Boykott wollten aber einige Jungs nicht mitmachen, da gab es eben die Diskussionen. Dann gestern das Spruchband und darauf den Vorfall mit dem wirklich dummen Treffen im Nordbereich.
    Passiert ist wenig, hätte aber wenn es nicht einige Oldies gegeben hätte die mit ruhigem Auftreten diskutierten und eben beruhigten noch in Schlägereien ausarten können.

    Schlägerei ist ja übertrieben, eher Schupferei, aber das Z Fans auf Z Fans gehen isch ja himmeltruurig und ich denke es sind nöd all happy nach em Match use, han wenigstens 2 gseh nach em Match vo dene wo in Norde grennt sind mit weniger lache im gsicht, denke die müend ev teleclub abo abschlüsse um de Z live gseh. So e dumme aktion. Mann......

    jetzt muess ich au mal öppis schriibe....


    Ich han es Hotel in Natal, Brasilien und miin Kollege de Thomas au, ich bin zwar usbuecht alles mit CH Fans, mir reised uf Salvador und mir reised uf Brasilia, lueged Spiel in Natal ah und bi mir zahlt mer im Schnitt 80 bis 100 Franken für es Doppelzimmer. Bim Kollege max. 80.-
    Alle wo immer säged Brasilie isch mega tüür ... nei es git au gueti eifachi pousadas wo no Platz händ. Rio isch öppis anders.
    Det isch tüür ... tja ....