Giacobbo / Müller

  • Ich denke, dass für viele Schweizer Giacobbo / Müller zum Wochen(end)abschluss dazu gehört...

    Ich finde die Sketches, Witze und Kommentare schon seit längerer Zeit nicht mehr wirklich witzig. In gewissen Situationen denke ich zwar noch: "Aha, das sollte wohl witzig sein", aber ich musste seit vielen Sendunden nie mehr lachen, nicht einmal schmunzeln. Leide ich unter Humorlosigkeit oder sind Giacobbo / Müller wirklich nicht (mehr) witzig?

    Gruss
    Cybi

  • Aso de Müller findi zwüscheddure no guet, aber de Giaccomo isch scho lang eigentli nur guet wänner e Rolle spillt, sprich verchleidet isch.
    Er schnurred amigs als ob er de Text nöd glernt hät. Nöd luschtig und au s'politische isch so öpis vo gsuecht....
    Drum luegi nur, wänni zuefällig dri zappe.

    • Offizieller Beitrag

    Ja, so isch es. Drum au mini Ussag wiiter obe.

    Ziitige händ's natürlich no schwerer, aber ich wird's nie (und immer weniger) verschtah, warum Lüüt Tagesschau und 10 vor 10 lueged.

    Und d'Witz bi Giaccobbo / Müller sind ja amel no elter als d'Nachrichte vom Tag.

    Aber villicht laht mer eifach nach em ultraschpannende Tatort vo Luzern SRF laufe und dänn chömed die zwei Glöön automatisch. Kei Ahnig...
    Wänni nur scho müesst dänn Fernseh luege, wänn d'Sache usgschtrahled werdet, würd's mi aaschisse und dänn no all das Züügs...

  • Nörgelei, des Schweizers liebstes Hobby... Soll doch jeder so Nachrichten schauen wie er will, die Tagesschau wird ja nicht einfach so eine der Sendungen mit den höchsten Einschaltquoten sein. Es wollen halt nicht alle via Blick.ch, 20min.ch und Konsorten schlecht recherchierte Nachrichten oder Tweets im Stil von "wir waren die ersten und haben schon ein exklusives Leserreporter-Bild" anschauen.

    Ich verstehe auch nicht, wieso man für einen so langweiligen Sport wie American Football am kommenden Sonntag aufbleiben kann, aber es wird auch in der Schweiz wieder Tausende geben, die das machen, sollen sie doch...

  • Zitat von Mirko

    Nörgelei, des Schweizers liebstes Hobby... Soll doch jeder so Nachrichten schauen wie er will, die Tagesschau wird ja nicht einfach so eine der Sendungen mit den höchsten Einschaltquoten sein. Es wollen halt nicht alle via Blick.ch, 20min.ch und Konsorten schlecht recherchierte Nachrichten oder Tweets im Stil von "wir waren die ersten und haben schon ein exklusives Leserreporter-Bild" anschauen.

    Ich verstehe auch nicht, wieso man für einen so langweiligen Sport wie American Football am kommenden Sonntag aufbleiben kann, aber es wird auch in der Schweiz wieder Tausende geben, die das machen, sollen sie doch...


    besser chamers nöd säge, vom erschte bis zum letschte wort! :applaus:

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Ui Roli. Ghörsch au scho zu dene? ;o)

    Über Football müemer aber nöd diskutiere. Dete findi s'Beschte dra, dass dene Amis egal isch, wer schpillt. Sie wend eifach de Super Bowl luege.
    Andere Länder, andere Sitten. Und hät eigentlich nüt mit em SRF-Thema z'tue will das isch eifach e Ziiterschiinig.
    Min Vater hät au am Mittagässe amel Radio Beromünschter glosed und mir händ "beep beep beep - s'Mittagsjournal" müesse aalose während em Ässe.
    Aber ebe - isch es paar Jährli her.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Über Football müemer aber nöd diskutiere. Dete findi s'Beschte dra, dass dene Amis egal isch, wer schpillt. Sie wend eifach de Super Bowl luege.
    Andere Länder, andere Sitten

    Du häsch kei Ahnig, aber das striitisch ja nödemal ab, das findi no sympatisch!

    Fussball....de seich Sport ohni Playoff wo in div. Länder scho a de Weihnacht klar isch wer Meister wird.....! :gaehn: :twisted:

  • Zitat von Reto

    Ui Roli. Ghörsch au scho zu dene? ;o)


    was heisst da „au scho“? sendige wie „rendez vous am mittag“ und „echo der zeit“ begleitet mich scho über 25 jahr dur mis lebe. wenn ich infos will - und die will ich täglich! - han ich gern e redaktion dehinder und somit e gwüssi tüüfi und seriosität vo de infos. informatione wo irgendwo im internet abgschriebe und dänn unkommentiert verbreite werded gaht defintiv nöd! de absoluti (info-) horror sind drum medie wie 20 minute, radio energy oder tele züri news. ich weiss dänn zwar wer beyoncé letscht nacht gvöglet hät oder was kardashian für e handtäsche kauft hät…

    die infos sind aber öppe so sinnvoll und spannend wie american football, womit mer bim andere thema wäred! aber wie richtig erwähnt, da drüber muess mer nüt meh säge. e sportart, wo offesichtlich vo tv werber erfunde worde isch, bevor s’ tv werbig überhaupt geh hät… :razz:

    lömmer doch da dezue eifach zalhe rede:

    Während der TV-Übertragung eines Football-Spiels wird nur zu 8,3 Prozent wirklich gespielt. Zu 35,3 Prozent der Sendezeit stehen die Spieler herum, 24,5 Prozent sind Werbung und 10,7 Wiederholungen.

    Guckst du:
    http://www.watson.ch/Sport/articles…t-erkl%C3%A4ren
    fehled no unkommentierti 21,1%. das wird aber wahrschinlich die zit sie, wo d'zueschauer hot dogs, burgers und bier holed... :bier:

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry


    ohni playoffs gits defür kei zuefallsmeischter und eitagsflüge. det wird die mannschaft meischter wo es ganzes jahr lang am beschte gsi isch! es hät beides vor und nachteil. aber für mich absolut undenkbar wenn im europäische fuessball playoffs igfüehrt werded... :warnix:

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Sonen BS!
    Stellder mal die letscht Hockeysaison vor ohni Playoff! Dä Z öpe 6-7 Runde vor Schluss Meister ohni Nervekitzel, Dramatik und Emotione!

    Kei Eintagsflüge wird Zuefallsmeister bi Viertel- Halb- und Finalplayoff Best of seven! Sonen Seich!

    Aber ich mag dä Fuessballer ihre Modus gönne....isch i dä CH und in Tschörmeni ja jedes Jahr total spannend ;) FCB und FCB :)

    No Offens Snow aber das isch für mich eifach d'ussag vo eim wo Fuessball sehr gern hät und weiss, dass sich a dem bescheidene Modus nie öpis wird ändere und ihn drumm verteidigt ;) Oder dänksch e Championsleague, EM oder WM wär interessant miteme reine Punketmodus bis zum Schluss? Wohl eher nöd oder? :-o

    Gruuutz.....Thomi

  • aber lieber e normali Saison, als de Quatsch wo's bi eus mal gmacht händ, mit Abstiegs-/Finalrundi (das erst no mit halbierte Punkt).
    Fuessball söll so bliebe wie's isch, mit paar zuesätzliche technische Hilfsmittel, zum wenigstens die abartige Fehlentscheid z'vermiede...

    im Gägesatz zu eus wird d'BL scho bald wieder spannend, spötischtens ab nöchster Saison.

    • Offizieller Beitrag

    Na ja. So ganz sicher wär ich da nöd.

    Immerhin schpricht für de Modus vo de BL (und fascht allne andere Fuessball-Ligene i de zivilisierte Wält), dass so die Mannschaft Meischter wird, wo's übers Jahr verdient. Aber au da chan's natürlich mal knapp werde.

    Playoffs sind aber schon öppis Schpeziells und im Hockey händ die sich halt eifach etabliert und es wird au chum hinterfräged.

    Zum Glück bliibt aber au bim Fuessball nöd ganz alles so, wie's immer gsi isch, au wänn für gwüssi Entscheidige eifach kei technischi Hilfsmittel möglich sind, au wämmers no würd wele ha.

  • Zitat von Thomi

    Sonen BS!
    Stellder mal die letscht Hockeysaison vor ohni Playoff! Dä Z öpe 6-7 Runde vor Schluss Meister ohni Nervekitzel, Dramatik und Emotione!

    ich säge ja nöd, playoffs sind unnötig im ishockey. usserdem hät playoff im ishockey au e langi tradition und durchus sini berechtigung. und ja, es erzügt zuesätzlichi spannig, laht defür aber jedi qualifitkation ab öppe spiel 30 zur farce werde. zumindescht für d'spitzeclüb...

    Zitat von Thomi

    Kei Eintagsflüge wird Zuefallsmeister bi Viertel- Halb- und Finalplayoff Best of seven! Sonen Seich!

    eitagsflüge villicht nöd grad, aber de verein wo 40 pünkt hinder em 1. gsi isch cha durchus meischter werde, will bi dene halt grad alles passt während 4 wuche.

    Zitat von Thomi

    Aber ich mag dä Fuessballer ihre Modus gönne....isch i dä CH und in Tschörmeni ja jedes Jahr total spannend ;) FCB und FCB :)

    fuessball isch en andere sport, det gits scho au es momentum, das chan durchus 1-2 spiel gah. aber nie im lebe wür zb. eintracht frankfurt d'bayern 4x schlah i 7 spiel. unmöglich! nöd emal wolfsburg wür das schaffe. und nie im lebe wür de fcz/gcn/yb basel über 7 spiel schlah. no way! drum isch au de modus ohni playoff durchus richtig im europäische fuessball. ganz abgseh devo, wieviel mal händ allei in dütschland no 2-4 mannschafte i de letschte rundi chönne meischter werde? es paar mal! und das isch dänn genau so spannend wie playoffs.

    Zitat von Thomi

    No Offens Snow aber das isch für mich eifach d'ussag vo eim wo Fuessball sehr gern hät und weiss, dass sich a dem bescheidene Modus nie öpis wird ändere und ihn drumm verteidigt ;)

    oh ja, ich ha de fuessball sehr gern. aber us obe erwähnte gründ wünsch ich mier, dass sich a dem bescheidene modus nie öppis änderet. ich tuen en nöd verteidige, will sich sowieso nie öppis änderet, sondern will sich nie öppis ändere söll!

    Zitat von Thomi

    Oder dänksch e Championsleague, EM oder WM wär interessant miteme reine Punketmodus bis zum Schluss? Wohl eher nöd oder? :-o

    nei, tänk ich nöd. aber bi dene verastaltige stimmt de modus ja au. em/wm die gönd au nume 4 wuche und drum isch playoffs dete durchus ok. aber au da, nöd immer isch die bescht mannschaft au welt- bzw. europameischter worde. i de cl gseht das dänn scho wieder es bizz anders us. det günt scho meischtens das über e ganzi saison beschti team de chübel. gaht aber ebe au über e ganzi saison.

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!