• Offizieller Beitrag
    Zitat von Sputnik


    Das Hallenstadion und die Stadt Zürich haben dieses Spiel schlichtweg nicht verdient, deshalb hoffe ich dass das Spiel zumindest nicht in Zürich stattfindet.

    Am Halleschtadion und Züri isch das au relativ wurschtegal, drum isch das die bescheuertschti Ussag vom Tag und wird's wohl au bliibe, au wänn de Tag no lang isch.

  • Zitat von Sputnik


    Spielort:

    Das Hallenstadion und die Stadt Zürich haben dieses Spiel schlichtweg nicht verdient, deshalb hoffe ich dass das Spiel zumindest nicht in Zürich stattfindet.

    wiedermal e sehr geistrichi ussag... da de z zuefällig in züri spielt, wür en match in züri sälber scho chli sinn mache :roll: guet, für es nhl-team simmer i dine auge ja sowieso underschti und unwürdig. am beschte gäbet mer grad forfait, gäll...

  • Zitat von Reto

    Am Halleschtadion und Züri isch das au relativ wurschtegal, drum isch das die bescheuertschti Ussag vom Tag und wird's wohl au bliibe, au wänn de Tag no lang isch.

    Die Ussag isch aso ähnlich bescheuert. S Hallestadion wird vieles opfere zum sones Spiel bi ihne z ha, da gahts au um werbig, etc, etc...

  • Zitat von Caro

    wiedermal e sehr geistrichi ussag... da de z zuefällig in züri spielt, wür en match in züri sälber scho chli sinn mache :roll: guet, für es nhl-team simmer i dine auge ja sowieso underschti und unwürdig. am beschte gäbet mer grad forfait, gäll...

    Caro: Ich glaube du hast meine Aussage nicht kapiert, es geht nicht um den Z und es geht auch nicht um das Niveau des ZSC. Es geht darum dass der ZSC 0 Stellenwert für die Stadt Zürich hat. Das hat die Stadt Zürich in der diesjährigen CL eindrücklich bewiesen. Man hat nicht einmal versucht die Spiele ab dem Halbfinale trotzdem irgendwie im Hallenstadion stattfinden zu lassen.

    Aber wenn du es schon erwähnst. Jawohl der ZSC wird nicht ein Hauch einer Chance gegen die Blackhawks oder Red Wings haben. Aber mir ist das eigentlich egal, für mich ist es nur schon ein Traum den Z gegen so ein Team spielen zu sehen. Und es würde mich umsomehr freuen wenn das Spiel in einem richtigen Stadion stattfinden würde - und so was ist in der Schweiz leider nicht zu finden.

  • Zitat von Caro

    in züri hetsch sicher no paar tuusig saisonkarte-bsitzer!

    saisoncharte? die vom neue jahr? die vo letscht jahr?

    ich glaube d'saisoncharte wird der genau gar nix nütze.

  • Zitat von Gysino

    saisoncharte? die vom neue jahr? die vo letscht jahr?

    ich glaube d'saisoncharte wird der genau gar nix nütze.


    die Charte nützt immer öpis eifach nöd für das Spiel, aber isch au egal.

    Gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag

    würklich chli e sinnlosi diskussion.

    wievill magnitogorsker sind ächt uf bern cho, wo die gäge d'rangers gschpillt händ? d'fäns händs sicher genau so scheisse gfunde, isch das schpil nöd in russland gsi. dass alles schwiizer dä match go luege sind, hät dä rangers wie au dä gorsker nüt bracht, defür händ sich alli nhl fäns mit ihrne nhl liibli chöne in bern präsentiere. sell das glich si in finnland? wieso selled die dä match übercho? was händ die defür gmacht?

    das ganze setti ja es zückerli sii für d'mannschaft und für d'fäns und wänn das schpil irgendwo andersch als i dä schwiiz isch, machts sehr wenig sinn.
    öb jetzt da um e million gschpiilt wird oder nöd, isch doch als fän sehr näbesächlich. oder händ ihr gjublet bi dä chl goal, wells bimene sieg e prämie gäh hät?

  • Zitat von virus

    sell das glich si in finnland? wieso selled die dä match übercho? was händ die defür gmacht?

    ähm ähm, es gaht drum, dass d'hawks dete d'saison eröffned und dänn villicht nöd no ziit/luscht händ nach züri z'reise mit sack und pack?

    villicht ganz es birrebitzeli verständlich?
    es gaht ja nöd nume um ois....chicago isch dä match nämli scheissegal.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino


    ähm ähm, es gaht drum, dass d'hawks dete d'saison eröffned und dänn villicht nöd no ziit/luscht händ nach züri z'reise mit sack und pack?
    villicht ganz es birrebitzeli verständlich?
    es gaht ja nöd nume um ois....chicago isch dä match nämli scheissegal.

    Nöd ganz, es gaht um e Million!

    Und d'Rangers sind au extra uf Bern cho für das!

  • Zitat von Larry


    Nöd ganz, es gaht um e Million!

    :rofl: :rofl:

    en monetslohn von kane öppe, elite.


    ich verstahn oi ja scho, ich will au das dä match in züri isch (besser wär nur in nordamerigga). aber au wänner in helsinki isch isch das für mich keis problem. und au dänn wird d'halle volle sii. und es werded nöd weniger idiote i dä halle sii als in züri. immerhin isches ja es hockeyspiel.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    villicht ganz es birrebitzeli verständlich?
    es gaht ja nöd nume um ois....chicago isch dä match nämli scheissegal.


    nöd meh verständlicher als vorher.
    ja dänn gahts chicago genau glich wie mir, wänn das schpil in finnland isch.
    wänn das so es unwichtigs schpiil isch, verstahni gar nöd, warum mer das überhautp ustreit.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!