bin kein stadtzürcher, darum mein wunsch:
schicked dä seich bachab...
es ist immer noch zu klein, für den preis muss es besseres geben
bin kein stadtzürcher, darum mein wunsch:
schicked dä seich bachab...
es ist immer noch zu klein, für den preis muss es besseres geben
Ich sehe das Problem auf zwei Ebenen:
- werden die Stimmbürger dieses Fass ohne Boden annehmen?
- werden die beiden Clubs die massiven Mehrkosten reinholen können?
Fragen über Fragen....ein Stadion ohne Mantelnutzung ist halt eben doch ein Seich!
Zürich - «World Class. Swiss Made.» : Ja wo am meischte?????
Mantelnutzung ist schon ok, aber es muss ja nicht immer ein Einkaufszentrum sein! (vorallem in Zürich, wo wir schon gefühlte 100 haben)
Zitat von LarryZürich - «World Class. Swiss Made.» : Ja wo am meischte?????
z.B. Universität, ETH, gesamtes kulturelles Angebot, genial schöne Lage am See, zentrale Lage mit nahem Flughafen, kulinarisch top, Finanzplatz (momentan zwar nicht mehr World Class, aber trotzdem), Rotlichtmillieu, im internationalen Vergleich tiefe Steuern, einer der besten ÖV's der Welt etc.
Larry, es git nöd nume Sport, au wänns e faszinierendi Nebesach isch, vor allem Fuessball!
Gruess Roli C.
Du sötsch bim Elmar go schaffe!
Zitat von Gysinoäh wie bitte was????
du machsch witz, oder? oder isch hüt gegenteil-tag?
ja wetsch öpe säge, dass sihlcity, letzipark, glatt, shoppi und tivoli (näbed dä ganze bahnhofstrass) zwenig isch fürs iizugsgebiet züri ?
baued nomeh und es chömed nomeh innerschwiizer und konsorte bi eus go shoppe....(sprüch über aargauer grad abeschlucke!)
Zitat von Thomi
ja wetsch öpe säge, dass sihlcity, letzipark, glatt, shoppi und tivoli (näbed dä ganze bahnhofstrass) zwenig isch fürs iizugsgebiet züri ?
baued nomeh und es chömed nomeh innerschwiizer und konsorte bi eus go shoppe....(sprüch über aargauer grad abeschlucke!)
genau das wetti, ja.
aber villicht gitts ja au eifach gar kei gueti iichaufszentre i de schwiiz, chönnt ja au sii.
Zitat von Gysinogenau das wetti, ja.
aber villicht gitts ja au eifach gar kei gueti iichaufszentre i de schwiiz, chönnt ja au sii.
ja wänn mit singapore oder de USA verglichsch sinds viellich nöd die wältbeschte aber ich chan mir nöd vorstelle, dass mir im grossrum züri würklich bedarf hettet fürs mega-zentrum aber hey viellicht tüsch ich mich ja au:-o
hahaha, was ich aber zu 100% weiss isch dass mir in züri sones iichaufscenter gar nie chöntet verwürkliche! mir bringed ja nöd mal es stadion zstand!
Zitat von Thomi
ja wänn mit singapore oder de USA verglichsch sinds viellich nöd die wältbeschte aber ich chan mir nöd vorstelle, dass mir im grossrum züri würklich bedarf hettet fürs mega-zentrum aber hey viellicht tüsch ich mich ja au:-o
hahaha, was ich aber zu 100% weiss isch dass mir in züri sones iichaufscenter gar nie chöntet verwürkliche! mir bringed ja nöd mal es stadion zstand!
ja, leider häsch rächt. mier isch egal eb mit oder ohni mantelnutzig, hauptsach sie baueds.
bin de gliche meinig wie de thomi: hät scho vorig iechaufszäntre i de nöchi!
...oder isch s'sihlcity hüt scho profitabel?!?
was ich mich eifach fröge:
wieso schaffts thun & luzern, es ähnlichs stadion ufz'stelle, wo nachher nöd x millione pro jahr choschtet & mir nöd???
Jetzt isches online
http://www.zsclions.ch/home/stadionprojekt.html
ich finds guet gmacht, informativ und ich hoffe sehr dasses klapped au wänns no e gfühlti Ewigkeit wird duure !
2017 bim Fuessball und bim Hockey....aber nur falls alles glatt lauft.
Gaht gfühlti tuusig Jahr bis das fertig isch, wänn überhaupt...
Chan mich im Momänt weder für s'eine no für s'andere so richtig Begeischtere, au will mer gar nöd weiss wie dass die Stadie überhaupt usgseh werded.
"Pflichtlektüre", damit all mitrede chönd (Fr. 22.7. 20:05 uhr)
http://www.tvprogramm.sf.tv/details/dcb9b9…13-800fb61cd88c
SF bi de Lüt - (3) Das kleine Paradies
Geschichten aus dem Schrebergarten
LOL
schon traurig, die Weltstadt Zürich muss sich mit Schrebergarten-Jungs rumschlagen & in Thun stellen die mal so nebenbei ein schmuckes Fussballstadion auf die Beine. Lang lebe Zürich!
btw. das neue Stadion von Mainz weiss zu gefallen.
Neues Stadion Herzog & de Meuron bauen in Bordeaux, TA vom 20. 7.
Ruedi Mäder, Schlieren
Zürcher Ineffizienz.
In Bordeaux baut das auf Sportstadien spezialisierte Architekturbüro Herzog & de Meuron ein Fussballstadion für 40000 Zuschauer, das bis zum Jahre 2015 fertig erstellt sein soll. Während wir uns in Zürich für ein halbgrosses Stadion bis zum Jahre 2017 gedulden müssen. Egal, welches die Gründe dafür sind: Wir Zürcher müssen uns ob unserer Ineffizienz schämen.
tagesanzeiger.ch/leserforum
Zitat von LarryIn Bordeaux baut das auf Sportstadien spezialisierte Architekturbüro Herzog & de Meuron ein Fussballstadion für 40000 Zuschauer, das bis zum Jahre 2015 fertig erstellt sein soll. Während wir uns in Zürich für ein halbgrosses Stadion bis zum Jahre 2017 gedulden müssen.
Bordeaux hat im Schnitt ca. 25'000 Zuschauer... Vergleich doch das auch mit Zürich und überlege dann nochmals, ob man hier ein 40'000er-Stadion wirklich brauchen würde
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!