- Offizieller Beitrag
Fussball allgemein
-
-
Zitat von Larry
Häd ja au keine gseit!
Kein guete Vergliich!
Kei Ahnig werum die für das Trümmerteam ca. 80 Mio. Euro usgänd!
Usserdem häd mich eifacht gnervt das mer in Bern eso ta häd als ob mer e ächti Chance hetti, mer nännt das au Überheblichkeit oder Naiv.
Echli meh Bescheideheit in Bern würd nöd schade!...klar häts niemer gseit, wells no unwahrschinlicher gsi isch als bi yb.
...natürli isch es en guete vergliich, du vergliichsch ja au d'bugdets vo tottenham und yb.
...ane chance z'glaube, grad im sport, isch ja wohl d'basis für alles und hätt würkli nüt mit überheblichkeit oder gar naivität z'tue. du häsch immer e chance, das hämmer ja grad bim ZSC scho mängisch erläbt.
...und trotzdem isch yb en verlüürer-club, das hingäge stimmt! -
- Offizieller Beitrag
Zitat von Daywalker
...klar häts niemer gseit, wells no unwahrschinlicher gsi isch als bi yb.
...natürli isch es en guete vergliich, du vergliichsch ja au d'bugdets vo tottenham und yb.
...ane chance z'glaube, grad im sport, isch ja wohl d'basis für alles und hätt würkli nüt mit überheblichkeit oder gar naivität z'tue. du häsch immer e chance, das hämmer ja grad bim ZSC scho mängisch erläbt.
...und trotzdem isch yb en verlüürer-club, das hingäge stimmt!An e Chance glaube (wie Lausanne) und e grossi Frässi ha (wie YB) isch en grosse Underschied.
YB hetti gern dörfe an e Überraschig glaube, leider händs uf die grosse Macker gmacht und sind voll uf d'Frässi gheit.
Us Lausanne häd mer nüt ghört, aber Leischtig gse, da chan mer sich ehrlich dra freue.
-
D'Silvia hät bim FCZ no en Vertrag. Wänn dä so witermacht, chunter im Summer 2011 nomal ä Chance über in Züri.
-
wer hockt dehei uf emene südkurve sässel?
de söll sis portrait doch is internet stelle und ei wuche ferie im gschäft i gäh, dänn er hät sicher ei wuche choscht und loschie uf em kaserne areal verdient
-
wänni no eimal i mim läbe es wechselgrücht über dä inler muess läse chratzi mer d'auge mit dä finger uus. ich has so satt.
und zudem: welle klub wär dänn so tumm 26 millione franke für dä z'zahle? für chli querpäss und viel z'viel ballverlüscht?
-
Zitat von Gysino
wänni no eimal i mim läbe es wechselgrücht über dä inler muess läse chratzi mer d'auge mit dä finger uus. ich has so satt.
und zudem: welle klub wär dänn so tumm 26 millione franke für dä z'zahle? für chli querpäss und viel z'viel ballverlüscht?
die selben klubs, die vogel engagierten...
-
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
isch doch völlig normal (also nüt Kurioses a dere Szene), ussert dass de Goalie en Tubel isch.
-
- Offizieller Beitrag
das isch defür kurios ;o)
-
- Offizieller Beitrag
YB Glon Mayuka:
So Zeugs nervt mich, und als Trainer würde ich das ganz schnell abstellen!
Die Kollegen werden mit "hau ab!" Handzeichen weggewiesen, damit man die Ego-Show abziehen kann!
Dem würde ich auch wieder mal nen Pass spielen...
-
- Offizieller Beitrag
Hät er nöd Platz brucht für sini Saltos?
Aber han au Müeh mit dem Scheiss.
-
- Offizieller Beitrag
Gopf!
Die ganz Schwiiz ussert eme Zipfel Süddütschland hilft wohl hüt Bayern, und was macheds bis jetzt????
*nerv*
-
Also ich bi klar für Basel! Han richtig Freud a dene! Für de schwizer Fuessball sicher ä gueti Sach!
-
- Offizieller Beitrag
ich au.
-
- Offizieller Beitrag
-
herrlich wie dä müller gwinslet und soch krümmt hät am bode, en richtige bayern tubel.
-
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!