- Offizieller Beitrag
Fussball allgemein
-
-
eine neue dimension in sion: der trainer entlässt sich gleich selbst und das noch vor dem 1. spiel...das hat selbst cc noch nicht geschafft!
-
morn rappi - bvb am 18:00 in rappi, hät no stehplätz.
-
-
mir gfallt eifach das Bild:
-
- Offizieller Beitrag
Fliegt jetzt Bernegger?
Und geht Frei gleich mit?
Man stelle sich vor:
Luzern steigt ab, Vaduz bleibt oben und Wohlen kommt rauf! Stadionfüller!
-
- Offizieller Beitrag
Dänn chani fascht i de Nachbarschaft go Supeleague luege ;o)
-
- Offizieller Beitrag
Die Studie
Geldmaschine Super League
(dsc)
794 Millionen Franken Umsatz, 453 Millionen Brutto-Wertschöpfung, 3300 Arbeitsplätze und Steuereinnahmen von 42 Millionen – das sind die wirtschaftlichen Kennzahlen aus der letzten SuperLeague-Saison. Die Ergebnisse stammen aus einer Studie des Forschungs- und Beratungsunternehmens Rütter Soceco und vom Institut für Tourismus an der Hochschule Luzern. Es sind beachtliche Zahlen: Mit dem Betrag der Brutto-Wertschöpfung erreicht die Super League beispielsweise die Hälfte der Wertschöpfung der Fussball-EM 2008 in der Schweiz und sogar sechsmal mehr als die Eishockey-WM 2009 in Bern und Kloten. In den Berechnungen der Studie sind auch die Eigenleistungen der zehn Clubs im Bereich Sicherheit sowie die über 3 Millionen an die öffentliche Hand (Polizei, Feuerwehr) berücksichtigt. Besonders tief in die Kasse greifen mussten da der FCZ und GC: Sie lieferten rund die Hälfte des Beitrages ab.
© Tages Anzeiger -
isch en wietere Bewies defür, wieviel Kredit mir i dere "Wält"Stadt händ (im wahrschte Sinn vom Wort)
Nimmt mi Wunder, wie sich de Weiler schlaht! Hoffe, er bliebt länger döt:
http://www.20min.ch/sport/fussball…rnberg-26947826 -
- Offizieller Beitrag
Läck du mir am Arsch.
Bin rasch am Match vo geschter dure schpuele (Pole - Schwiiz, falls öpper will wüsse, wele Match ;o)
Grausam, was für e Fläsche de Ruefer isch. Ich glaubs gar nöd.Bim 2:1 vo de Pole verzellt er, dass de Freischtoss genau i d'Lugge i de Muur passt hät. Det wär gar kei Lugge gsi, dete isch eifach en Schtürmer gschtande, wo sich z'schad isch, i de Muur uf z'gumpe.
Und bim "Möchtegern-Penalty" churz vor Schluss meint er, dass de zu unrächt usserhalb vom Schtrafruum als Freischtoss hät müesse gschpillt werde, aber er gseht nöd, dass es e Riese-Schwalbe vom Shakiri isch.
Ich weiss, das gseht wahrschinlich au nöd jede glich, aber mängisch glaub ich fascht nöd, was die für en Kack chönd uselah bi somene Match.
-
ob de Fringer besser als de Frei isch? Frei hät ja nöd würklich was erreicht, usser paar neuä Trainer...
http://www.blick.ch/sport/fussball…-id3366406.html
mir isch's egal: so bliebed wenigstens en Topfavorit uf de Abstiegskandidat.
-
haha, das übertrifft sogar na d Chloote Flyers mit em Simpson.
-
Zitat von ZüriBueb
haha, das übertrifft sogar na d Chloote Flyers mit em Simpson.
da wür ich jetzt aber nöd z'früeh lache. als sportchef trau ich em fringer durchus öppis zue. mit sinere art erreicht er die erschte mönet d'lüüt/spieler/umfeld im verein. und das isch genau das wo de fcl jetzt brucht. blöd isch er au nöd, erfahrig hät er sehr vill, es breits netzwerch dur sini bisherige tätigkeite au.als trainer isch er allerdings definitiv verbi. das isch er allerdings scho sit jahre...
-
Gerrard verlässt Liverpool
Nach 16 Jahren als Profi beim FC Liverpool ist Schluss: Steven Gerrard (34) wechselt nächsten Sommer den Verein.
Steven Gerrard gehört zu Liverpool wie die Anfield Road und die Beatles. Nun verlässt der Mittelfeldspieler die «Reds» im Sommer. Dies hat Gerrard heute Morgen bekanntgegeben.
«Es ist die härteste Entscheidung meines Lebens», sagt Gerrard. In 695 Spielen für Liverpool hat der Engländer bis heute 180 Tore erzielt.
Seinen grössten Erfolg feiert Gerrard 2005, als er in einem legendären Final gegen die AC Milan die Champions League gewann. Auf Klubebene fehlt einzig die englische Meisterschaft im Palmarès des 34-Jährigen.
Wo er nächste Saison auflaufen wird, ist noch unklar. Gemäss britischen Medien steht Gerrard vor einer Unterschrift bei den LA Galaxy in der Major League Soccer. (cmü)
-------------------
schad, aber au verständlich. hoffe mer mal, dass liverpool trotzdem wieder mal es gschieds team anebringt! -
guet eso! no selte hät im fuessball ufwand/ertrag derart gstumme wie bi dem spray!
-
sött mer eusne linesmen im hockey au geh, damit die huere bully ändlich schnäller usgfüehrt werdet!
-
wie kann ein spieler welcher nicht mal an der wm war zum weltfussballer des jahres gewählt werden? ah, er war dabei! dann habe ich ihn einfach nicht gesehen...
hier hat der blick ausnahmsweise mal zu 100% recht:
-
du häsch no vergässe, dass er im cl final de entscheidend träffer gmacht hät; jedefalls hät er so g'jublet!
entweder e typischi fifa wahl, alled gschmiert oder die type am arsch vo de wält känned würklich nur ronaldo & messi. -
kein abstieger das Jahr?
Geheim-Brief vom Präsidenten:
«Wir verzichten auf die Lizenz 2015/16»FC Thun vor dem Ende -
Es, für mis empfinde, sehr idrücklichs Interview vomene glüterete Ciri... Chapeaux Herr Sforza
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!