Zitatkrass, werde dieses jahr 45-ig.
Zitatkrass, werde dieses jahr 45-ig.
Ich habe die 5 auf dem Rücken und war schon an Beerdigungen von Kollegen & Bekannten, alle keine 60zig......
bye bye Guido
R.I.P.
Scho wieder eine mit ALS!
Am Sonntag, 26.9.2010, ist der langjährige EHC Chur-Spieler Guido Laczko von seinem Leiden erlöst worden. Gegen die seltene Krankheit ALS hatte Guido zum Schluss keine Chance mehr dagegen anzukämpfen.
RIP Steve Lee (Gotthard)
Schnäll, schnäll! E Facebook-Gruppe ufmache!
so lauft's hüt.
Bis jetzt hät de Schtiif öppe 600 Lüüt gha, wo ihn guet gfunde händ und jetzt hät irgend en Dödel e Gruppe ufgmacht und scho sind 2'400 Lüüt biiträtte wo en jetzt au guet findet.
Zitat von Retoso lauft's hüt.
Bis jetzt hät de Schtiif öppe 600 Lüüt gha, wo ihn guet gfunde händ und jetzt hät irgend en Dödel e Gruppe ufgmacht und scho sind 2'400 Lüüt biiträtte wo en jetzt au guet findet.
4'949
Ja, han au s'eint oder andere Lied vo dene i de Ändlosschleife gha, wo's voll in gsi sind.
Aber chan mit dem Züügs ebe au nüt aafange. Kondoliere im Internet und so Schwachsinn. Vor allem nervt's mich, dass jede wo schtirbt dänn de Allerbescht gsi isch, au wänn de natürlich en guete Sänger gsi isch - kei Frag.
Zitat von snowcat8161...
bedenklich dä fb hype...ich selber han gotthard und sini stimm aber au sehr guet gfunde. has öppe 3 mal live gseh.
gruess roli c.
Han Gotthard damals (läck isch das scho lang sit här) als Vorgruppe vo Satrox im Volkshaus ZH gseh.
Cool gsi: Gotthard hät g'rockt - Satrox isch voll kacke gsi ......... tja .....
Zitat von RetoJa, han au s'eint oder andere Lied vo dene i de Ändlosschleife gha, wo's voll in gsi sind.
Aber chan mit dem Züügs ebe au nüt aafange. Kondoliere im Internet und so Schwachsinn. Vor allem nervt's mich, dass jede wo schtirbt dänn de Allerbescht gsi isch, au wänn de natürlich en guete Sänger gsi isch - kei Frag.
ich find sin tod au schad und d'umständ tragisch. trotzdem nervt mich das au, vor allem so sprüch wie: "mini gedanke sind bi ihm und sinere familie und ich wünsche allne vill chraft blabla..." bullshit, elendi hüchelei! känne wo so öppis öffentlich schribt, hät de verstorbeni oder di hinterblibene persönlich kännt!
bi so umfäll wird eim doch vor allem wieder di eigeni vergänglichkeit vor auge ghalte und di churzfrischtig erkenntnis, dass es jede vo euis, egal wie jung, jede tag und überall treffe chan. und das dürfti für die meischte witus schlimmer si, als de tod vo eim, womer nur us de medie bzw. vo de cd kännt! nur git das natürli niemer zue, mer händ ja moral und pietät!
p.s. 11'061...
gruess roli c.
23'219....
Ha ha. Und wie gseit - er hät e Schtund nach de Todesnachricht uf de normale Fansiite öppe 600 Fans gha.
40'362
verrecksch...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!