• Zitat von Ari

    wieso das beste??? tausend strafen, null assists und null tore...

    preis/leistung und resultat:

    Helbling ist eine riesenflasche, der bringt einem team
    gar nichts
    wenn ihr LugaNO verfolgt habt, ganz selten mal ein
    guter pass der angekommen ist, stand nur dauerend
    vor dem torhüter umher und viele viele unnötige
    strafen

    Luca ist gross und stark und wird besser, also was
    soll der helbling bei uns?
    und im schlimmsten fall spielt dann ziegler hinten

  • ja lueged doch uf siini scorerwert rofl...:facepalm:


    ich sägge nöd das das en super transfer wär, aber er bringt wasserverdrängig UND erfahrig und das isch öppis wo ois mittelfrischtig hälfe chönnt. bi lugano werded vieli spieler schlächter, er hät nöd umsuscht i dä NHL gspielt...wänn au nöd allzu viel.

    ich würds probiere...chunnt aber au uf dä priis druff ah.


    schlächter als en reist chaner nöd sii.


    ps: http://www.youtube.com/watch?v=KCptBRCvb5I

    mier chönnted mal eine bruuche wo spieler verteidiget wo aagriffe werdet....es macht ja immer no keine...

  • word, siehe Serie gäge Zug. Euse Goalie, ohni bestrafig go agriffe...

  • meint ich ebä au, schlechter als müller/reist isch bestimmt nöd, und dass ers chan hät er früehner mal zeiget, en trainer wo im vertraue schenkt, bewirkt bekanntlich viel, und das hät er bi lugano definitiv i dä letzte 2 jahr nüm ga.
    ich wür dä ne, zeiget ja eigentlich scho, wenn sich dä salis um dä helbling bemüeht das dä blindi wahrschidlich nöd zrug chunt ?

  • ja also dä blindi und helbling chamer natürli gar nöd mitenand vergliiche, logisch.

    aber wänn mer en uusländische offensiv verteidiger überchömed würdi dä gern näh. sofern s'geld schtimmt, e halbi chischte chan dä im moment ja wohl chum verlange?

  • finds zwar immer na interessant, dass dä salis imene interview ja anschinend gseit hät bim helbling stimmi s'priis-leischtigs-verhältnis sowieso nöd. wänn mer so öppis seit, dänn chunts mer komisch ine, wänn mer en nacher glich ufem poschtizättel hät.

    naja. we'll see.

  • Zitat von Gysino

    ja also dä blindi und helbling chamer natürli gar nöd mitenand vergliiche, logisch.

    aber wänn mer en uusländische offensiv verteidiger überchömed würdi dä gern näh. sofern s'geld schtimmt, e halbi chischte chan dä im moment ja wohl chum verlange?

    sie händ glaub im slapshot gschriebe das hälfti vom lohn bis vertrags endi lugano müessti überne

  • Zitat von Tobey

    finds zwar immer na interessant, dass dä salis imene interview ja anschinend gseit hät bim helbling stimmi s'priis-leischtigs-verhältnis sowieso nöd. wänn mer so öppis seit, dänn chunts mer komisch ine, wänn mer en nacher glich ufem poschtizättel hät.

    naja. we'll see.

    Verhandlungstaktik.

  • Zitat von Z67

    sie händ glaub im slapshot gschriebe das hälfti vom lohn bis vertrags endi lugano müessti überne

    Also wänns das mached, dänn mues Lugano scho zimli verzwiflet si... En Nati-Verteidiger abgäh, obwohls dänig ide Schwiz nöd grad wie Sand am Meer git und dänn glich no d Hälfti vom Lohn übernäh? Das chani mir irgendwie nöd vorstelle, das das en Club macht

  • Zitat von Mirko

    Also wänns das mached, dänn mues Lugano scho zimli verzwiflet si... En Nati-Verteidiger abgäh, obwohls dänig ide Schwiz nöd grad wie Sand am Meer git und dänn glich no d Hälfti vom Lohn übernäh? Das chani mir irgendwie nöd vorstelle, das das en Club macht

    Slapshot

    Die Schweizer Spieler sind allerdings immer noch nicht aus dem Schneider: Torhüter David Aebischer dürfte wohl interne Konkurrenz bekommen (slapshot.ch berichtete) und Sportchef Habisreutinger ist für Tauschgeschäfte offen. Er würde sich beispielsweise freuen, wenn er Verteidigerhaudegen Timo Helbling (29) irgendwo eintauschen könnte. Vielleicht gar kein schlechtes Geschäft: In einem neuen Team und mit einem fähigen Coach könnte Helbling wieder sein bestes Eishockey rumpeln. Einer wie Servettes Chris McSorley würde aus ihm sogar wieder einen Nationalverteidiger für die WM machen.

  • Schade hat's nicht geklappt:

    Del Curto verhandelte gemäss russischen Quellen seit rund 10 Tagen mit Gazprom-Chef Medwedew persönlich über einen mehrjährigen Vertrag.

    In St. Petersburgh hatte man sich schon für die Ankunft gerüstet – am Samstag wäre Del Curto an der Newa mit Pauken und Trompeten vorgestellt worden.

    Als Berater mit Weitsicht und Durchblick vertrat ex-Kloten-Trainer Vladimir Jursinow in Russland die Interessen des 4-fachen Davoser Meistermachers, der Davoser Verwaltungsrat war über jeden Schritt Del Curtos informiert – die Freigabe wäre dem Engadiner also sicher gewesen.

    Arno Del Curto war für eine Stellungnahme nicht zu erreichen.

    Quelle: blick.ch

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!