Dies und das
-
-
Zitat von Caro
so, ich bruch eui hilf. ich bruch für de wettbewerb mindischtens 40 fans, also bitte für mich abstimme.
nöd uf "gefällt mir" gah, sondern fan werde. wär super
http://colgate-vip.gpwa.at/profil425_caro11.html?p=1&s=daDu Landei, du! The Fan isch Fan!
-
-
ich tippe mal uf nz... (+1)
-
Chan mä det 2mal mitmache ?
-
- Offizieller Beitrag
Klicke auf Gefällt mir um Fan zu werden!
Hmmm....
-
Zitat von Reto
Klicke auf Gefällt mir um Fan zu werden!
Hmmm....
es isch komisch... gfalle tuets ja nur öppe 5 lüüt, aber fans sinds vil meh. gsehns im gschäft nöd gnau, fb-applikatione sind bi eus underdrückt. aber müesstisch chöne s'händli une am gefällt mir feld aklicke.
@brave
nei, chasch nöd. häsch dänn die glich mäldig wie de larry -
Dänn sorry. Hans scho länger mal bi einere gmacht.
-
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von larlfIch bin nöd in Dübi gsi, defür im 2006 in Hannover und d'Stimmig guet gsi & s'Konzert au. Mal überrasche lah, wie's im Letzi wird...
Zudem lueg ich halt au gern d'Show für sich, d.h. Tanz & Liecht und no lieber Pyro (drum mueni unbedingt no go Rammstein luege! döt natürlich wäg em Sound & ebe de Pyro...)Ha, ha!
Immer s gliiche Theater!
-
Zitat von Larry
die, wo im grosse stil i de medie gönd go hüüle nervet mi fascht meh als de ticketverkauf sälber...
-
- Offizieller Beitrag
Logisch!
-
wer unbedingt tickets hät wellä, de hät sich für paar $ chöne registrierä & hät defür im vvk tickets chöne chaufe. und anschienend häts ja hüt au spöter no paar bim ticketcorner gha!
mich hät vielmeh gnervt, dass wänn ich de ticketcorner hotline ahlüüte, dass ich mir dänn ca. 20-30sek lang muen ihri werbig für apps ahlose & defür 1.19min zahle (chum isch das verbie gsi, häts 2-3 mal glüüte & nachher bisch usegheit!) klar nur en chline betrag, finds aber glich denäbed... -
- Offizieller Beitrag
Isch immer sgliiche:
- Hardcore Fans sind im Fanclub, wo amigs scho vorher chasch chaufe.
- mit echli Glück chunsch au so über (morge früeh binere chliine Post oder ebe online drahbliibe).
- wänn Päch häsch zahlsch entweder bi ricardo was es dir wert isch oder (besser) gasch vors stadion, je grösser de event je meh tix häds! Churz vor em uftritt mängmal fascht gratis.... -
- Offizieller Beitrag
Der Bieler Stadionsprecher verkündet: «Der ZSC schlägt Servette 3:0. Danke Zürich!» Riesenjubel
Mir sind beliebt!!!!!!!
-
-
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Schäri
Ich han mit dene amigs au no vergliche:
http://www.skyscanner.de/
http://www.de.kayak.com/Via Kayak hämmer dänn au dä Flug NY - Vegas buecht.
da chunt ja under anderem au en link vo fluege.de, das sind jetzt die allerdümschte. also s'erscht ärgernis isch ja de fetti calmund, wo im wartefenschter erschint und zweitens sinds det sit tage mitem swiss-flug uf 700 euro, sta-travel, ebookers, swiss und au travel.ch händ de priis aber sitem wuchenänd scho günschtiger dine...
ha drum geschter zuegschlage und en direktflug für chf 644.-- buecht. dänke nöd, dass i vil günschtiger chönt fahre. ussert vilicht mit us airways, aber das han mer dänn doch nöd welle atue... -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!