Fuessball-WM 2010 in Südafrika

  • Schwiizer Spielplan:
    Mi. 16. Juni 2010 um 16.00h
    Schweiz – Spanien
    Durban (Moses Mobhida Stadium)

    Mo. 21. Juni 2010 um 16.00h
    Schweiz – Chile
    Port Elizabeth (Nelson Mandela Bay Stadium)

    Fr. 25. Juni 2010 um 20.30h
    Schweiz – Honduras
    Bloemfontein (Free State Stadion)

    Fan-Reiseangebote:
    z.B. TUI

    Reise 1 (erste zwei Spiele, inkl. Flug, Hotel und Tickets)
    Pauschalpreis pro Person im Doppelzimmer CHF 7‘790.–
    Einzelzimmerzuschlag CHF 2‘200.–

    Reise 2 (alle drei Spiele, inkl. Flug, Hotel und Tickets)
    Pauschalpreis pro Person im Doppelzimmer CHF 9‘990.–
    Einzelzimmerzuschlag CHF 3‘400.–

    Gnueg tüür! Und mit Ferie mache näbetbii wie z.B. in Portugal gsehts glaubs au nöd so guet us.

    Cha mer nöd vorstelle, dass allzuviel Lüüt/Fans die Reis uf Südafrika mache werdet... mal luege!

  • Für dä Priis mach ich locker 2 x 2 Wuche NHL Feriä mit ca 10 NHL Spiel plus Auto, Hotel, Flug, Tickets und allem drum und drah.

    Aber sie werdet wohl gnueg finde wo das zahled ;)

  • du Larry, 7 Mill für 2 Spiel. Und wenn ellei im Zimmer bisch, grad namal 2'200 druf. Hangebliebe? So Aläss söttisch eigentlich gar nöd understütze. Ei Chohlemacherei. Da lob ich mir die letschtjährig Championsleague. Guet, hät alles mitenand au öppe en 10'er koschtet, bin defür aber 4 x gsi!
    Und d'Emotione: UNBEZAHLBAR!

    :cool:

  • Zitat von Larry

    USA 94, EM 96 und EM 04 hätts je öppe 10'000 Schwiizer gha.

    WM 06 in D isch kein Massstab gsi.

    Ich dänke, 6 - 8'000 werded trotz allem abe gah, chan mich aber au tüüsche.

    Ich gang sicher nöd!

    Südafrika hät dänn eh Winter, dänke id USA sind au na viel Fans gange, um echli na öpis vom Land gseh, isch dänn ja au Sommer und prima Wätter gsi.

    Also ich bliebe sicher au dihei, würd au nid gah wenn Südafrika im Tessin wär....

    • Offizieller Beitrag

    Wie gseit, mich interessierts nöd würklich, dänke, bzw. bin aber relativ sicher, dass de Sepp und sini Kollege scho luege, dass es nöd vill Möglichkeite für günschtigi Reise gäh wird.

    Chunnt dezue, dass d'Schpielort so wiit usenand sind, dass gar kei WM-Schtimmig vor Ort chan ufcho für mitreisendi Fans, ussert wänn mit sonnere Pauschalreis, wo de Bregy Schorsch im Car chli für Unterhaltig sorged, mitgahsch oder so ähnlich.

  • das gseh ich ähnlich. mier gahts nume drum, dass d'priise übertriibe sind. wie immer bi pauschalreise. das muess inzwüsche ja au am naivschte klar sii.

    zudem werded d'billet wohl keis problem sii...in durban hätts ja 70'000 plätz und spanier gönd sicher nöd viel abe.

    • Offizieller Beitrag

    Gsehsch jetzt...

    Han ganz am Aafang mal ghört, dass ALL Hotelbette vo de FIFA wie vorreserviert sind und mer die gar nöd andersch chan bueche als dänn schlussändlich über die Kanäl wo sie das gern hetted.

    Git natürlich no Möglichkeite bi Private wo s'grosse Gäld wend mache usw, aber de würklich Seich a dene Variante isch, dass mer dänn irgendwo im Chruut usse mit sind drü Kollege isch und anderi Fans und d'WM-Atmosphäre wohl maximal am Match-Tag erläbt.

    Und das chasch au am Bellevue ha. Ah nei...

  • D Hotelbette (glaubs 80%) sind scho vorreserviert, wänns aber vo Mannschafte und Staff nöd abgrüeft werded, wirds aber nah bis nah wider freigäh werde.

    Und wie de Gysino scho gseit het, nie e Pauschalreis bueche. En Kolleg het bereits mit eme andere e Reis individuell buechet fürs Spanie-Spiel, Flug für 2000 Franke und es Hotel für öppe en 1000er (DZ für beidi) für 3 Nächt, also scho nöd so tür...

  • Klar sött me nöd söttigi Pauschalagebot bueche. Individuell chunnts wahrschinlich scho günstiger. Ich dänke, das wird temperaturmässig (ca. 5°) die chältischti WM sii, well ja döte denn Winter isch. Und vo de Kriminalität wämmer gar nöd erst rede...

    Isch es eigentlich korrekt eso, dass die südafrikanischi Aspill-Ziite (2 x 16:00 Uhr und 1 x 20:30 Uhr) au de Schwiizer-Ziit entspricht? Mir sind glaubs scho i de glichige Ziitzone.

    Wie wiit chömmet d'Schwiizer? Wie sind euri Prognose? S'Achtelfinale sött scho drin ligge, aber spätischtens im Viertelfinale isch Endstation...

    Vo de Stimmig (i de Schwiiz, pubic viewing points etc...) her: Ich glaube nöd, dass die WM bsunders interessant wird und trotz schwiizer Beteiligung vill Euphorie da sii wird.

  • Zitat von Cybi

    Klar sött me nöd söttigi Pauschalagebot bueche. Individuell chunnts wahrschinlich scho günstiger. Ich dänke, das wird temperaturmässig (ca. 5°) die chältischti WM sii, well ja döte denn Winter isch. Und vo de Kriminalität wämmer gar nöd erst rede...

    S wird wärmer si als 5 grad. In Kapstadt z.B. isches im Juni/Juli zwüsched 8 und 18 grad. In Durban sogar no bitz wärmer. Da muemer sich also nöd so Sorge mache, bi eus isches ähnlich warm abgseh vode paar Summermönet.
    D Kriminalität isch zwar höch, aber mer muess eifach wüsse womer nöd sötti anegah, abgseh defo werdet die wohl es Rieseufgebot a Sicherheitslüüt inklusiv Militär ha, die wänd ja au nöd zwingend schlechti Press über ihres Land.

    Zitat von Cybi

    Isch es eigentlich korrekt eso, dass die südafrikanischi Aspill-Ziite (2 x 16:00 Uhr und 1 x 20:30 Uhr) au de Schwiizer-Ziit entspricht? Mir sind glaubs scho i de glichige Ziitzone.


    richtig.

    Zitat von Cybi

    Wie wiit chömmet d'Schwiizer? Wie sind euri Prognose? S'Achtelfinale sött scho drin ligge, aber spätischtens im Viertelfinale isch Endstation...

    Vo de Stimmig (i de Schwiiz, pubic viewing points etc...) her: Ich glaube nöd, dass die WM bsunders interessant wird und trotz schwiizer Beteiligung vill Euphorie da sii wird.

    Ich denke d Euphorie etc. hanged ganz vom Verlauf vode WM ab, söttis würkli z.b. bis id Viertelfinal gah, wird d Euphorie automatisch cho, da bini ziemli sicher. Ich denke aber, dasses scho ide Gruppephase sötti fertig si, aber ja wer weiss, wer weiss...

    • Offizieller Beitrag

    Ja und? Wämmer Schpanie besieged, schaffemer au die.

    Ich find's aber no geil, wämmer meint, dass höchi Polizeipresänz de Ruef vomene Land nöd schlächt erschiine lah wird. Also ich chan guet uf d'WM vor Ort verzichte.

    Es isch ja scho i allne andere Länder so, dass mer vom Turnier sälber am wenigschte mit überchunnt, wämmer live vor Ort isch und in Südafrika chömed no anderi Sache dezue.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!