Vancouver 2010 Hockey Fred

    • Offizieller Beitrag

    Huere Müll das ...!!!!!
    Isch mir ganz ehrlich gseit völlig egal wär gwünnt. Okay, viellicht es bitz meh "Symathie" für Canada.
    Aber vo mir us hettet au d'US - Boys chöne putze.
    Nur kei f..king Verlängerig!! Muess morn am 05.20 Uhr usem Bett und han die Nacht uf hüt nöd würkli viel gschlafe, zudem isch no Familie-Schluch über d'Bühne.......
    Und was passiert? Ca. 24 Sek. vor Schluss haut sie de Pariser no inne, zum Chotze! Bin todmüed, will is Bett und morn ganz easy de Teletext ischtelle.
    Aber vergisses, ich WILL's gseh. Es isch eifach scho - und das muess mer als Ussestehnde klar anerkänne - es dami geils Game.
    Also wänn d'USA verlürt, und de Kane darum kei Luscht meh hetti, wills ihn im Ami-Land eso behandle würdet wie de Beckham zu sinere Ziit in England nach de rote Charte (und em Usscheide) gäge Argentinien - de würd' i au no gern im Z - Liibli gseh .......
    Aber eigentlich chasch da alli ufzelle, scho klar.
    Also wünsche eu (au) no e geili Verlängerig - und guet Nacht!!


  • bisch erlöst. guet Nacht

  • Bittere Niederlage aus amerikanischer Sicht, aber die Jungs haben wirklich stark gekämpft, waren auf Augenhöhe mit den Kanadiern und schafften es wenige Sekunden vor Schluss, in Extremnis auszugleichen!

    Bin gespannt, ob der ZSC Ähnliches leisten wird.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Draft

    Toews, Kane und wie's all heissed....Mir händs i de Halle gha und gschlage.
    eimal meh unverständlich, warum de Krüger nöd uf eusi Lüüt baut hät.
    Mal luege, was under em Simpson ändered.

    Seger, Monnet.... ???

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Draft

    ...nöd uf meh! Sie händ sich international meh als eimal bewiese, das hani demit welle säge.

    Wer - ausser Bärtschi - hätte den noch eingebaut werden sollen? Ich sehe da wirklich nicht mehr sehr viele weitere Spieler, die es derzeit verdienen würden (oder in der Lage wären), die Nati zu bereichern ...

  • Zitat von Draft

    Sie händ sich international meh als eimal bewiese, das hani demit welle säge.

    Klubbrülle müest mer da scho abzieh... Hetisch wele 3. Linie-Spiler vo eus mitnäh?

    Und es wär halt no schwirig gsi, die tragende Süle vom CHL-Sieg wie d Topskorer (Trudel, Pittis, Sejna) oder de Sulo fürd CH-Nati ufzbüte.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!