- Official Post
...wär's, wänn die d'WM würdet übercho.
Wär jetzt no huere gern uf Ängland im 2018.
...wär's, wänn die d'WM würdet übercho.
Wär jetzt no huere gern uf Ängland im 2018.
wieso?
d'araber sind au mal dra und chole und infrastruktur sind keis problem, dezue für ois viel die besser aaspielziite als bi alle andere. VIEL VIEL BESSER.
und chum mer nöd mit dem umwelt scheiss wäge dä klimatisierte stadie, das isch zu lächerlich.
wm2018 in russland
Ich lueg's ganz egoistisch a, was für mich zum Reise schpannend, bzw. luschtig wär.
Russland findi jetzt uf jede Fall weniger luschtig als Ängland. Die Grosse sind dänn Zwölfi. Mal guggn...
zum reise am beschte? was isch dänn demfall a katar nöd guet?
QuoteIgor Shuvalov hält die Dankesrede.«Ich verspreche euch, ihr werdet das nie vergessen.»
es isch wie e drohig!!!
jetzt isch es halt russland worde!
kei verschleiereti wiber und schöni nuttene...
gruess roli c.
Quote from Gysinozum reise am beschte? was isch dänn demfall a katar nöd guet?
Here reise chasch dete genau so guet wie überall suscht. Chamer aber nöd vorschtelle, dass es vor Ort grausam luschtig wird si und schpezielli Fuessball-Schtimmig wird herrsche.
Das wär ja aber erscht 2022, merki grad. Da mach mer jetzt nanig würklich Gedanke. D'Frag isch, öb's bis dänn überhaupt no Nationalmannschafte gäh wird oder öb's e Club-WM drus mached...
wm2022 in qatar!!!!!!!!
Quote from RetoHere reise chasch dete genau so guet wie überall suscht. Chamer aber nöd vorschtelle, dass es vor Ort grausam luschtig wird si und schpezielli Fuessball-Schtimmig wird herrsche.
omg dä reto immer mit sinere spezielle fuessball schtimmig...
also ich hät auschtralie au besser gfunde, aber katar findi okay. isch am beschte zum im tv luege immerhin.
lueg roli, sie warted scho uf dich...han ere diini nummere gäh, lueg sie schriibt der grad es sms....
Wow, korrupti Scheissorganisation.
Ich hett no paar Vorschläg für 2026 und 2030:
- St. Vincent und die Grenadinen
- Swasiland
- Pakistan
ich han grad huere katarrh momentan...
Quote from Gysinoomg dä reto immer mit sinere spezielle fuessball schtimmig...
also ich hät auschtralie au besser gfunde, aber katar findi okay. isch am beschte zum im tv luege immerhin.
ja, die fuessballstimmig... voll unverständlich, dass mer das erwartet.
uf jede fall schined russland und katar di richtige lüüt bestoche zha.
Die 2 finanziell potentesten Teilnehmer haben gewonnen.
Schade, hätte Holland/Belgien bzw. Australien bevorzugt.
Quote from Gysinoomg dä reto immer mit sinere spezielle fuessball schtimmig...
Dütschland wirsch nöd chöne wiederhole, aber dete isch es eifach guet abgange und so wird's a dene beide Orte chum si. In Russland git's wenigschtens gnueg Vodka, aber trotzdem...
Ich hett Ängland cool gfunde, anderersiits findi's au wieder OK, dass nöd Länder wie Ängland und USA wieder so en Event überchömed, wo vor nanig langer Ziit das scho gha händ (WM 94, EM 96, WM 66).
england hetti au super gfunde! russland findi jetzt nöd so knorke, aber ebe, was wettsch mache.
Nei, Katharr.....sind die Vollweich????????? (nei gschmiert!)
Jä nu, ich spar Gäld!
Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!