und zwar häts sicher einige da wo Erfahrig händ mit eusne Grossbanke oder Betreuig vo Lehrling und mir en Tipp chönd ge wo das es gschiider isch d'Lehr z'mache, ob bi de CS oder de UBS?
Vielen Dank
Gruss Lolo
und zwar häts sicher einige da wo Erfahrig händ mit eusne Grossbanke oder Betreuig vo Lehrling und mir en Tipp chönd ge wo das es gschiider isch d'Lehr z'mache, ob bi de CS oder de UBS?
Vielen Dank
Gruss Lolo
Wänn muesch froh si, dass es Lehrschtell überchunnsch, wird's bi de Bank ehner kritisch, würdi meine.
Für mich het Bank jetzt nöd erschti und au nöd zweiti Prio bi de Suechi, wänni ehrlich bin. E bodeschtändigi KMU fänd ich also sympathischer, als s'KV bi de Bank z'mache.
oder e versicherig? die sind ja glaubs au nöd schlächt... (ich känne ubs & cs halt nur vo de IT Abteilige her & da würi momentan d'CS bevorzuge)
banke kv isch sicher e sehr gueti lehr, nur nüt falsches iirede lah.
Zitat von RetoWänn muesch froh si, dass es Lehrschtell überchunnsch, wird's bi de Bank ehner kritisch, würdi meine.
Für mich het Bank jetzt nöd erschti und au nöd zweiti Prio bi de Suechi, wänni ehrlich bin. E bodeschtändigi KMU fänd ich also sympathischer, als s'KV bi de Bank z'mache.
das isch ja nöd d'frag.
isch wohl e luxus frag vom lolo... also bi wenig lehrstelle grad zwüsched cs und ubs chöne wähle. ich weiss aber d'antwort nöd. han kei erfahrig und känne glaubs au niemer.
Zitat von larlfoder e versicherig? die sind ja glaubs au nöd schlächt... (ich känne ubs & cs halt nur vo de IT Abteilige her & da würi momentan d'CS bevorzuge)
Absolut richtig. Ich arbeite bei einer Vers. und die Ausbildung ist höchst professionell und vielseitig. Dürfte bei einer Bank nicht anderst sein. Aus persönlichen Gründen würde ich die CS nehmen.
Zitat von Gysinobanke kv isch sicher e sehr gueti lehr, nur nüt falsches iirede lah.
Säg ich ja au gar nöd.
Ich hett's eifach nöd brucht, ganz ehrlich gseit - und wie ander da au scho schriibe, händ wohl die wenigschtens d'Wahl, öb's jetzt e Banklehr bi de UBS oder de CS sölled mache, sondern sind froh, wänn's überhaupt bi einere vo beidne zum Vorschtelligsgschpräch oder Eignigstescht iiglade werdet.
Super Lehr ka bi de CS
Machter BMS Lolo?
Versicherungen sind als KV Lehrbetrieb auch hoch im Kurs
Hallo Lolo. Kannst du vielleicht dein Kollege fragen, ob er mir bis 2015 150 Mio. CHF überweisen könnte? Bei der UBS sollten solche kleine Summen kein Problem sein. Damit es nicht gross auffällt, kann er ja angeben, dass es für demenzkranke Kinder aus dem Kongo sei, oder so was. Vielen Dank für die Abklärung. Es springt sicher das ein oder andere Bier für euch raus.
Gruss Eierchopf
isch irgendwo en ironie virus usbroche, dass all uf em board uf eimal luschtig sind?
Zitat von larlfisch irgendwo en ironie virus usbroche, dass all uf em board uf eimal luschtig sind?
Hier versucht jemand den Verein zu einem geilen Verein zu machen und du nennst es Ironie. Ich mache das, wovon ihr träumt. Anstatt immer über den Verein zu motzen, mal selber was in die Hand nehmen. Das geht mir grausam auf die Eier.
Spende lieber mal 50 Mio. CHF als immer alles zur Sau zu machen.
Zitat von EierchopfHallo Lolo. Kannst du vielleicht dein Kollege fragen, ob er mir bis 2015 150 Mio. CHF überweisen könnte? Bei der UBS sollten solche kleine Summen kein Problem sein. Damit es nicht gross auffällt, kann er ja angeben, dass es für demenzkranke Kinder aus dem Kongo sei, oder so was. Vielen Dank für die Abklärung. Es springt sicher das ein oder andere Bier für euch raus.
Gruss Eierchopf
dieser Kollege ist mein Sohn und wenn es dich stört was ich hier schreibe kannst du mir das gerne mal persönlich sagen und sonst lass es...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!