R.I.P. Peter Jaks
-
-
- Offizieller Beitrag
Neiii!!!!
-
Hab ich auch grad gelesen...Hoffe das dies falscher Alarm ist und es ihm gut geht...
-
Hoffemer dass nix isch. . . .
-
- Offizieller Beitrag
Ah, hier noch der Jaks-Thread.
Ja, da schliesse ich mich doch an und hoffe, dass es falscher Alarm ist oder er mit der Kohle von Sawiris abgehauen ist, die dieser für Ambri einsetzen wollte.
-
so sache ended meischtens nöd so guet...
ich han dä jaks immer guet möge. hoffetli isch alles in ornig.
-
- Offizieller Beitrag
Hät mi grad echli möge woni's g'läse han.
Hoffet mer mal sehr, dass no alles i.O. chunt ..... -
Uebel. Aber so ohne nix verschwindet man ja meist nicht. Leider
-
- Offizieller Beitrag
ah Scheibe. Im andere Bricht, wo ich gläse han, sind vill weniger Details gschtande. Tönt nöd guet...
-
eine vo dä ganz grosse. dä hät no gwüsst wos goal gschtande isch!
so en peter jaks anno 98/99 chönnte mer schono bruuche jetzt! -
Zitat von Gysino
eine vo dä ganz grosse. dä hät no gwüsst wos goal gschtande isch!
so en peter jaks anno 98/99 chönnte mer schono bruuche jetzt!vor allem isch er nöd de schnellscht und beweglichscht gsi....aber er hät trotzdem a JEDEM spiel sini 2 bis 3 chance gha aleige ufs goal zlaufe und hät denn meistens au no grad bueched......umso erstunlicher, dass ihn doch ali kennt händ und gwüsst händ wo er staht...und trotzdem händs ihn nöd im griff gha...für mich eis vo dene rare hockeywunder......
-
en vollstrecker durch und durch.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Lionking_chvor allem isch er nöd de schnellscht und beweglichscht gsi....aber er hät trotzdem a JEDEM spiel sini 2 bis 3 chance gha aleige ufs goal zlaufe und hät denn meistens au no grad bueched......umso erstunlicher, dass ihn doch ali kennt händ und gwüsst händ wo er staht...und trotzdem händs ihn nöd im griff gha...für mich eis vo dene rare hockeywunder......
Er hät aber verdammt gueti Defensivspieler um sich brucht und dä Gegner hät immer chöne ussueche, öb er im Agriff in Überzahl spile will (will dä Jaks hät ja a de blaue Linie gwartet und kei defensivi Ufgabe überno).
Aber er hät dänn wenigschtens würklich relativ vill Rähme gmacht ...
-
Abgseh vo sine Goal cha mi no guet dra erinnere woner de Final gege Servette kommentiert hätt. Er hätt sele neutral gsii und hätt immer vo "eus / mir / etc." gredt und damit de Z gmeint!
Es git wohl wenig Hoffnig, wieso au immer. Tönt gar nüd guet.
-
über 180 pünkt be eus gmacht..
hoffe es git na e positivi meldig..
-
PETER WO BISCH???????? BITTE MELDE DICH!
mann ey.
-
Wurde am Sonntag gesehen, wie er einen Zug von Bellinzona nach Italien bestiegen hat.
Neben anderen persönlichen Dingen wurde auch sein Natel in seiner Wohnung aufgefunden..... -
Zitat von zamberlani
Wurde am Sonntag gesehen, wie er einen Zug von Bellinzona nach Italien bestiegen hat.
Neben anderen persönlichen Dingen wurde auch sein Natel in seiner Wohnung aufgefunden.....heiligs kanonerohr, and the plot thickens!
http://www.cdt.ch/ticino-e-regio…-in-italia.html
gnueg gha vo sim läbe und sich nach italie abgsetzt ohni möglichkeit chönne erreicht z'werde?
-
- Offizieller Beitrag
Oder er häd s'gliiche oder öppis ähnlichs wie de Typ us em Kanton Zug wo in Altendorf SZ e Bude gha häd (isch min Chund gsi) und mit sine zwei Chind dänn uf de italienische Autobahn ufere Raststätte gfunde worde isch. De häd gar nöd gwüsst wo er isch und was er gmacht häd.....im Chopf häd eifach öppis nüme gfunzt.
-
gemäss Bloomberg wurde Jaks am Montagmorgen um 2.51 auf
italienischem Staatsgebiet gesehen. Mehr weiss die Polizei nicht. -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!