Final: ZSC vs. SCB / Meisterparty
-
-
- Offizieller Beitrag
vorallem, wer verleit dä titel? ich wür nöd für bern stimme...
aber das sind doch wohl vordruckti shirts gsi, wos jetzt im nachhinein eifach no dä neuischti stern durechrützed und unedra no das "der herzen" drufdruckt wird.
das nännt mer recycling.umelaufe wür ich aber mit so eim nöd.
hetti lieber es libli wo "schweizer meister 2011/2012 der arroganz" druf staht. -
- Offizieller Beitrag
De Seich wird au keine chaufe.
-
-
Zitat von virus
vorallem, wer verleit dä titel? ich wür nöd für bern stimme...
aber das sind doch wohl vordruckti shirts gsi, wos jetzt im nachhinein eifach no dä neuischti stern durechrützed und unedra no das "der herzen" drufdruckt wird.
das nännt mer recycling.umelaufe wür ich aber mit so eim nöd.
hetti lieber es libli wo "schweizer meister 2011/2012 der arroganz" druf staht.viellicht chauf ja de Federer eis, de hät ebe au nöd nur ein Fehler.......
Gruss Lolo
-
um ehrlich zsi: Die Frau zwei Stüehl wiiter rächts interessiert mi me
-
http://www.youtube.com/watch?v=XLmzNNrCLfU&feature=related
Liebi BernerBärli, dass isch Euses HockeyMärli..........
-
Zitat von virus
Und jetzt, isch es das gsi i dä Wältstadt Züri? oder gits no e (wiiteri) Meischterfiir?
Die Meisterfeier findet am Samstag, 28. April 2012 im Hallenstadion (Innenraum / Eisfläche) statt. Türöffnung: 16.00 Uhr, Beginn Showacts: 17.30 Uhr - 22.30 Uhr, Barbetrieb mit DJ ab 22.30 Uhr (im Foyer inkl. Bars und Frontline).
-
uf 5'500 limitiert, 10.- ietritt
-
tickets ab 12:00
-
mit Saisonkarte Gratiseintritt?
-
-
-
Tickets sind ab Montag 12:00 Uhr online, an der Hallenstadionkasse (Mo - Fr: 09.00 - 13.00 Uhr und 14.00 - 18.00 Uhr) oder im Ticketing der ZSC Lions an der Siewerdtstrasse 105 (Mo - Fr: 10.00 - 16.00 Uhr) erhältlich. Ebenfalls an allen anderen Vorverkaufsstellen.
sind jetzt d'tickets überall erscht ab em 12i oder i de halle & im büro scho ab 9i, resp. 10i erhältlich?
-
morn erscht ab 12:00! am dienstag denn abem 09:00, wenns denn no het
-
thx, wie vermueted: schad...
-
Zitat von larlf
Tickets sind ab Montag 12:00 Uhr online, an der Hallenstadionkasse (Mo - Fr: 09.00 - 13.00 Uhr und 14.00 - 18.00 Uhr) oder im Ticketing der ZSC Lions an der Siewerdtstrasse 105 (Mo - Fr: 10.00 - 16.00 Uhr) erhältlich. Ebenfalls an allen anderen Vorverkaufsstellen.
sind jetzt d'tickets überall erscht ab em 12i oder i de halle & im büro scho ab 9i, resp. 10i erhältlich?
also mängisch...
es sind doch eifach d'öffnigsziite vo de kasse und vom ticketing, wo's da agäbet. los gahts überall am 12i (kasse 13.00 wäg de öffnigsziite)
-
- Offizieller Beitrag
Hoffemer, dass es chli volle wird...
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von domibe
neBin ich eigentlich der einzige, der sich langsam als Fan etwas "geschröpft" vorkommt?
Nachdem das Finalticket (2. Rang) im Vergleich zu 2008 25!!! Franken teurer war (Rechtfertigung??),
man für ein Public Viewing 15.- abdrücken durfte (was locker die Mietkosten für die Halle 9 deckte) jetzt also noch 10 Franken, um schlussendlich ein Foto mit dem Pokal machen zu dürfen!Mir häts gereicht die Mannschaft mitsamt Pokal auf dem Balkon des Volkshauses zu feiern, ne Bratwurst zu verdrücken und ein Bier zu trinken. Nun gibts also einfach noch etwas "gekünsteltes", wo der Fan nochmals zahlen darf..
..ich bin etwas enttäuscht..
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!